דניאל סלומון צילום: טל שחר
דניאל סלומון צילום: טל שחר

הביטלמניה: שיגעון של מופע הצדעה

להקת מג'יקל מיסטרי טור, תגיע לבית אריה קלנג באשדוד עם "ביטלמניה", מופע מחווה לביטלס ויארחו את חמי רודנר ודניאל סלומון

פורסם בתאריך: 20.5.19 15:15

     

סדרת המופעים "מוזיקה בקלנג" נפתחה במאי 2017 ומאז הספיקה לארח מגוון רחב של אמנים להופעות חיות ואינטימיות לצד מאות מבקרים שהגיעו ליהנות ממוזיקה איכותית. "הביטלמניה" הוא מופע הצדעה לביטלס (החיפושיות) של להקת מג'יקל מיסטרי, בו יבוצעו הלהיטים הגדולים של הביטלס מכל הזמנים ומכל הסגנונות.

המופע מזכיר ימי הביטלמניה המופלאים, גם בנראות של חברי הלהקה הלבושים בחליפות מעונבות כפי ש"ארבעת המופלאים" מהביטלס היום מתלבשים, וגם בביצועים המוזיקליים והאנרגיות הייחודיות לביטלס.

להקת MAGICAL MYSTERY TOUR (הידועה גם כמג'יקל בנד) היא להקת המחווה המובילה והגדולה בארץ. הלהקה מופיעה כבר במשך 15 שנים באופן קבוע בכל המועדונים הגדולים והאולמות והמובילים בארץ ולקחה חלק בפסטיבלים הגדולים והיוקרתיים ביותר (תערוכת הביטלס ולבירפול בישראל, פסטיבל ישראל, פסטיבל הסרטים בחיפה, פסטיבל הסרטים בירושלים, פסטיבל הביטלס בחולון ועוד).

מגיקל צילום: יח"צ

 

שלום תשובה, מנהלו האמנותי של מיזם 'מוזיקה בקלנג' מספר לנו כי, " על מנת לשחזר את הסאונד הייחודי של הביטלס, מנגנת הלהקה בדיוק על אותם כלי הנגינה עליהם ניגנו חברי הביטלס: גיטרת הבס הייחודית של מקרטני- בס ההופנר, הגיטרות של האריסון ושל לנון: ריקנבקר, גרץ', ואפיפון, וסט תופים של לודוויג כמו של רינגו."

חמי רודנר צילום: אלדד רפאלי

הלהקה נבחרה לייצג את ישראל בפרויקט בינלאומי מטעם הקאוורן (המועדון המפורסם שבו הופיעו הביטלס) ומוזיאון הביטלס בליברפול (ביטלס סטורי). בפרויקט מצולם קליפ של כל להקות הביטלס הגדולות בעולם.המופע מומלץ לחובבי המוזיקה בכלל ולחובבי החיפושיות והנוסטלגיה בפרט. חברי הלהקה: אורון קוריצ'ונר- שירה וגיטרה, עופר פופ-קורן- בס ושירה, שיקו פלדמן- גיטרה ושירה , קובי סנדהאוס – קלידים ושירה , אספיס רייז- תופים.

מג'יקל מיסטרי טור עם המופע "ביטלמניה", יום חמישי ה-30 במאי 2019 בשעה 21:00, מכירה מוקדמת: 80 שקל, ביום האירוע: 90 שקל, בית אריה קלנג, רחוב יאיר 2, אשדוד. לפרטים ולרכישה: 08-9221883

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר