מסיבת הרווקות של ספיר מסיקה שהופרעה ע"י אזעקות
חוגגות עם טילים ואזעקות: ספיר מסיקה וחברות. צילום גל קורשיה

הרכלנים

פבל טולצ'ינסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 8.5.19 11:11

     

הזמרת ספיר מסיקה, שמתארגנת לחתונה עם האחד שלה, גיל שטיינברג ב-5.6.19, חגגה את מסיבת הרווקות ב"אחוזה" בתלמי אליהו עם חברות קרובות. רק מה, באמצע המסיבה נשמעו אזעקות צבע אדום, ושאר החגיגה התחלקה בין הבריכה לממ״ד. על התמונות אחראית גל קורשיה.

ספיר מסיקה והחברות. צילום גלי קורשיה

הגולש האשדודי טל אסייג התחרה בגלישת גלים בבריכה מיוחדת בחדרה, שבה עושים גלים מלאכותיים. האלוף הגיע למקום הרביעי והראה לכולם שיש רמה באשדוד.

טל אסייג צילום חנן כהן

כמו כל עם ישראל גם מני יאסו רצה לטעום מעט מחצי האי סיני שבגבול מצרים וירד עם החברים כדי לגלות מקרוב שכל מה שסיפרו לו נכון. הוא חזר עם המון חיוכים וחוויות וללא ספק ממליץ לכם לנסות בעצמכם.

מני יאסו

אחרי המון זמן שעבדה בכדי לחסוך לחופשת השחרור שלה, יצאה תאיר אלמקייס למקום הכי טוב בכדי לנוח — תאילנד. אחרי שנחתה הספיקה לעשות סיבוב באזור ולשחק עם קופים

תאיר אלמקייס

בקרוב ייפתח פסטיבל מדיטרנה, והאמן יניב נחמני שמשתתף, מתכנן בקפידה את לו"ז ההופעות.

יניב נחמני צילום דניאל דיין

לכבוד יום העצמאות 71 לישראל עשינו סלפי עם מנהל המטווח דדי לוי, המאפרת התותחית אורליה זמור, הדוגמנית עדי טל ואנוכי הצלם.

פבל הצלם במטווח אשדוד

יום ראשון האחרון, אליהו בטאשוילי הגיע לגבורות וחוגג באולם לאירועי בוטיק “שבא” עם המשפחה והחברים הקרובים. מי שאחראים על החגיגה הם החתנים האוהבים שלו: אהרון ושלום. המדור מאחל בריאות והצלחה עד 120.

משפחת בטאשוילי

במקום להעביר את יום השישי בבישולים ובהכנות לשבת החליטו יעקב ורויטל הרשקו לרדת ליום כיף מפנק בספא של מלון ישרוטל גנים ים המלח ונהנו ממסאז’, בריכה והמון ניחותא רגע לפני כניסת השבת.

יעקב ורויטל הרשקו

כחובב מסיבות והחיים הטובים, אלעד זנזורי שלנו לא יכול היה לוותר על ההופעה של הדי—ג’יים העולמיים דמיטרי וגאס ולייק מייק, אז הוא קנה כרטיס ויצא לחגוג עד אור הבוקר יחד עם החברים הטובים.

אלעד זנזורי

מתי סלומון טס לחופשת פינוקים ברומניה ויחד עם חברו מוטה גור נהנו מפארק מים מפנק וחמים, רק בלי מלחמת מים.

מתי סלומון ומוטה גור

מתי סלומון ומוטה גור

החגיגות ממשיכות, וגם בר הנאפופו מתרחב למתכונת קיץ חריפה. ועל התיעוד אחראי תומר אלטר שדאג לתפוס את הבלייניות נהנות מערב מרקיד ומשגע.

חוגגות בנאפופו. צילום תומר אלטר

בארי בנישו בסך הכל רצה להדליק מנגל כדי לפנק את משפחתו עם בשר על האש, כשלפתע הגיעו חבריו למילואים ששירתו יחד מאז מאי 80׳ בגדוד 202 של הצנחנים. בואו תצטרפו, למה לא?

בארי בנישו והחברה מהמילואים

בארי בנישו והחברה מהמילואים

רוני זריהן ירדה לאילת כדי ליהנות מ״אמנזיה״ המפורסם בזכות מוזיקה איכותית, אלכוהול בלי סוף וחברים טובים שבכיף יעזרו לכם לבלות.

רוני זריהן

רוני זריהן

סטלה קופר, שמוכרת לכם בעיקר כאימא של אמילי וטלי קופר מ"גוט טאלנט", לקחה את המשפחה וירדה למקום הכי נמוך בעולם — ים המלח — בכדי ליהנות מהשמש, הים והמלח יחד עם האנשים הכי יקרים לה וגם על הדרך לעשות פוזה למצלמה.

סטלה קופר

עונת הרחצה בהחלט נפתחה ואופיר אמרוסי לא ויתר על המקום הקבוע שלו בחוף והגיע לתפוס קצת צבע ועל הדרך משך המון תשומת לב. לכל הבנות המעוניינות צר לנו לבשר לכם שהבחור תפוס חזק.

אופיר אמרוסי

אופיר אמרוסי

לאחר שכל בית ישראל מילא את טבריה והכינרת במהלך חול המועד, החליטה דניאל בן ישי שזה הזמןהנכון לקפוץ לכינרת וליהנות מהשלווה והרוגע שיש באזור בימים אלו. אפשר לומר שהיא חזרה עם המון כוחות מחודשים.

דניאל בן ישי

דניאל בן ישי

שירן בוחבוט דהן עולה על הגל כחלק מניהול בית ספר לגלישה. גם הבר ליגל עבר לניהולה ויחד עם כוחות חדשים האווירה של המקום משתנה וצפויות הפתעות בקרוב.

שירן בוחבוט דהן צילום שרונה גוטמן

שירן בוחבוט דהן צילום שרונה גוטמן

לרגל חגיגות יום הולדתו ה-26 אלמוג אלמקייס יצא לחגוג יחד עם האישה שאיתו ואחרי ארוחה רומנטית במסעדת בשרים ירדו השניים לסוף שבוע זוגי במלון בים המלח ולא ויתרו גם על טיול קצר בסביבה.

אלמוג אלמקייס ועמית דהן

אלמוג אלמקייס ועמית דהן

לסיום קבלו רוחות מלחמה. יקיר המדור רוז’ה חטב נתפס בעדשת חדשות "כאן 11" כשהוא מגן בגופו על הכתב רועי ינובסקי.

רוזה חטב ורועי ינובסקי

רוזה חטב ורועי ינובסקי

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר