צילום: אריאל מילמן

סניף אשדוד כנפיים של קרמבו מזמינים אתכם לאירוע של הקיץ

'כנפיים של קרמבו' חוגגת 15 שנות עיצוב פני החברה הישראלית, באירוע התרמה ענק ונגיש בהיכל מנורה מבטחים מירי מסיקה, נתן גושן, טיפקס, אליעד, נועה קירל, אינפקטד מאשרום, ערוץ הכיבוד, צמד הביט בוקס -חן צימרמן ונוי אייזן, עלמה זק, שי המבר וביסאן אבו לבן התגייסו לטובת ילדי 'כנפיים של קרמבו' ויופיעו באירוע קיץ אותו ינחה זו הפעם החמישית איל קיציס

פורסם בתאריך: 20.8.17 13:39

     

כבר מאז 2014 מתאספים בכל יום חברי סניף אשדוד של 'כנפיים של קרמבו', תנועת הנוער היחידה בישראל המשלבת ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים, למטרה אחת – שינוי עולמות. לא פחות. כולם, תושבי העיר, בני נוער ששמים את כל הדעות הקדומות בצד ומייצרים מציאות טובה יותר.
ה"פלורליזם הקרמבואי" שבתנועה בא לידי ביטוי בכל מפגש מחדש. במעגל חברים אחד יישב יהודי חילוני, מימינו נערה מוסלמית בכיסוי ראש, משמאלו בת שירות לאומי בחצאית ארוכה ולצידה יישב צעיר הומו, חובש כיפה, שרק בקרמבו קיבל אומץ לצאת מהארון. באותו מעגל גם נפגוש בנערה בכיסא גלגלים עם שיתוק מוחין שחונכת אותה נערה, לא מבוגרת ממנה בהרבה, שבעצמה לוקה בשיתוק מוחין אך מתנהלת בהליכון וברמת תפקוד מאוד גבוהה. כשעושים זום-אאוט מהמעגל, מתגלים במלא תפארתם גווני החברה הישראלית כולה.
וב-18.9, כל חברי סניף אשדוד, ביחד עם עוד אלפי פעילים בתנועה ואלפי רוכשי כרטיסים, יתכנסו בהיכל מנורה מבטחים להופעה בלתי נשכחת לציון 15 שנים להיווסדה של התנועה.
מיטב אמני המוסיקה הישראלית, הולכים לשתף פעולה בערב שכולו מוזיקה טובה והרחבת הלב, במופע ההתרמה לילדי התנועה. כל ההכנסות קודש למימון פעילות התנועה ולפתיחת סניפים חדשים ביישובי הפריפריה.
מירי מסיקה, נתן גושן, טיפקס, אליעד, נועה קירל, אינפקטד מאשרום, ערוץ הכיבוד, צמד הביט בוקס -חן צימרמן ונוי אייזן, עלמה זק, שי המבר וביסאן אבו לבן, התגייסו לטובת ילדי 'כנפיים של קרמבו' ויופיעו באירוע קיץ אותו ינחה זו הפעם החמישית איל קיציס.
טליה בז'רנו, מנכ"ל: "כנפיים של קרמבו' זו תנועת נוער שמשנה עולמות. לא פחות מזה. כנפיים של קרמבו מבטיחה שיהיה פה עתיד טוב יותר, מקרבת לבבות, מפגישה נוער עם נוער, מאחסנת את הדעות הקדומות עמוק במגירה ונותנת לערכים כמו סובלנות, שוויון הזדמנויות וכבוד לפרוח. אני מזמינה את תושבי אשדוד להגיע לאירוע ההתרמה וליהנות מהופעות מצוינות ועל הדרך, ככה לקראת ראש השנה גם לעשות מעשה טוב ."

'קרמבו של קיץ 5'
18 בספטמבר 2017, היכל מנורה מבטחים: 20:00

לרכישת כרטיסים: משרדי "לאן" – http://goo.gl/PmFcCW
מחיר כרטיס: ₪150 כתרומה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר