צילום: תיירות אשדוד

לא בשבת: מכייפים בחוף אורנים

פארק המים האתגרי בחוף אורנים נפתח הבוקר. מחיר כניסה לתושבי אשדוד: 35 שקל. אבל למה המקום לא יפעל בשבת? "החלטה של הזכיין", מסר מנכ"ל החברה לתיירות עופר דרי

פורסם בתאריך: 20.8.17 10:57

     

הבוקר נפתח פארק המים בחוף אורנים באשדוד. מדובר בהרצה, ואם הכל יעבוד כמתוכנן, ממחר הכל יעבוד באופן קבוע ופתוח לקהל הרחב.

פארק המים האתגרי מהווה בעצם "פיילוט" ניסיוני ויש בו מתנפחי מים ענקיים, מגדל אומגה הנישא לגובה של 16 מטרים (מיועד לגילאי 8 ואילך), בריכות בגדלים שונים, דוכני מזון, מתחם מסיבות קצף ומתקנים נוספים.

הפארק יפעל בימים: א'-ה', בין השעות: 09:00-19:00, וביום: ו', בין השעות: 09:00-16:00. ניתן לומר כי, פארק זה, מיועד לילדים, בני-נוער וצעירים חובבי האקסטרים.

מתחילה גבוה, נגמרת במים: האומגה. צילום: תיירות אשדוד

בנוגע לסוגיית השבת, "זוהי החלטה של הזכיין, מבחינתינו, הכי בכיף שייפתח", כך מסר עופר דרי, מנכ"ל החברה.

כרטיס הכניסה לתושבי אשדוד (בכפוף להצגת תעודה מזהה או אפליקציית "אשדודית") יהא כרוך בעלות של 35 שקלים. בכך יאפשר הוא גישה לכלל המתקנים במתחם, ללא כל עלות נוספת (להוציא את העליה למגדל האומגה, הכרוכה בעלות נוספת, מעבר לעליה החד-פעמית, אשר כלולה בכרטיס הכניסה), כך קבע ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי.

כמו-כן, במסגרת הפיילוט, המתחם מתפרס על-פני שטח של כ-7 דונמים בסמוך לחוף אורנים. החל מהקיץ הבא, צפויי המתחם להתרחב ולפעול על-פני שטח של יותר מ-20 דונמים ולכלול מגוון מתקנים גדול אף יותר, דבר אשר יוביל להפיכתו לאטרקציה יחידה מסוגה בארץ. חשוב לציין כי, מדובר בזכיין מטעם: "תיירות אשדוד".

חבר מועצת העיר משה דנינו, הממונה על החברה לתיירות, מצהיר כי, הפיילוט היוצא אל הפועל היום, מהווה מעין "טעימה קטנה" לעומת הקיץ הבא באומרו: "המתחם כפי שמתוכנן לקום בשנה הבאה יכיל מתקנים ומתחמים גדולים ומשוכללים, אשר יפעלו גם לאורך זמן רב יותר. הפרויקט הזה הוא נדבך נוסף בתכנית התיירות היוצאת לפועל ואין לי ספק כי מדובר באטרקציה אשר תלך ותתפתח ותהווה מוקד משיכה ובילוי הן עבור תושבי העיר והן עבור אלה המגיעים לבקר בה".

ואם לא דיי בכך, סירות הפדלים-המהוות אטרקציה מלהיבה בפני עצמה, חזרו לאגם בפארק אשדוד-ים. בימים: א'-ה', בין השעות: 12:00-21:30. באי הפארק יכולים ליהנות משלל סירות מעוצבות, "סירות מתנגשות", הפועלות באמצעות מנוע חשמל, וכן מתחם קטן המיועד להפעלת סירות קטנות באמצעות סימולטור שליטה נפרד.

מן הראויי לציין כי, האטרקציה כרוכה בעלות ומיועדת לכלל הגילאים. (15 דקות-30 שקלים, 30 דקות-50 שקלים, 60 דקות-80 שקלים).

יו"ר תנועת אשדודים, יניב קקון, ביקש למסור בסוגיית השבת: "אשדוד, לשמחתנו, היא אחת הערים המגוונות בישראל ולקהילות שונות בעיר יש דרכים שונות לחגוג את השבת וייחודיותה. לכן, יש להקצות משאבים על מנת לאפשר לכלל קהילות אשדוד השונות לציין את שבת כדרכן ולתת אפשרות לכולנו לחוות זמן של פנאי, מנוחה ותרבות והכל מתוך כבוד וערבות הדדית ובהתאם לאופי האוכלוסייה ברובעים השונים.

על עירית אשדוד כגוף המייצג את כולנו, להרים את הדגל, לומר לזכיינים ולהנחות את חברות הבת העירוניות – אצלנו יש מקום לכולם, זו הרוח האשדודית. יש לפתוח את שערי פארק המים בשבת ובמחיר שווה לכל נפש, דבר שיאפשר לתושבי אשדוד החפצים בסוג זה של תרבות, זמן איכות משפחתי וקהילתי.

אם נעשה מקום ונכבד את הדרכים השונות בהן אנשים מבלים את השבת שלהם, נוכל להוביל את אשדוד כעיר המתאימה לכולם, אשר נותנת מענה מגוון לתושביה ולמבקריה גם בסופי שבוע. וכך, תוכל להיות לנו באמת שבת של שלום."

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר