תערוכה בהפתעה לשמואל דוד. צילום יריב ברוך
תערוכה בהפתעה לשמואל דוד. צילום יריב ברוך

שמוליק הופתע, נחמני התארח וקארין מדגמנת

מדור הרכילות השבועי המלא של עיתון "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 18.4.19 22:47

     

לשמואל דוד, עוזרו האישי ויועץ התקשורת המסור של ד”ר יחיאל לסרי כבר 14 שנה, ציפתה ביום ראשון הפתעה גדולה. בלובי של העירייה התכנסו האישה רוית, הילדות הילי ואור, המשפחה המורחבת והחברים מהעירייה ומעולם התקשורת כדי להשיק את תערוכת הצילומים מעשה ידיו. התערוכה נאצרה גם היא בהפתעה, ובה מוצגות תמונות של אשדוד שצילם האיש המוכשר: מחופי הים, רחובות העיר, פארקים, בני אדם והרבה טבע. הבוס ד”ר לסרי חלק הרבה מחמאות, ושמוליק היה נרגש עד דמעות כאשר נכנס פנימה ונדהם מקבלת הפנים ומשלל צילומיו על הקירות. את האירוע הנחתה נעמי אדר. צבי צילקר סיפר אנקדוטה, וכתבים ארציים ומקומיים לא הפסיקו לפרגן. בין המכבדים בנוכחותם היה מפקד גלי צה”ל שמעון אלקבץ. לתערוכה, אגב, קראו “הפתעות מקומיות” והאוצרת היא סיגל מאור.

 

תערוכת צילומים שמואל דוד. צילום יריב ברוך

תערוכת צילומים שמואל דוד. צילום יריב ברוך

תערוכת צילומים שמואל דוד. צילום יריב ברוך

רגע לפני שאחווה סיטבון חוזרת לארץ היא מגלה שהדרכון שלה נקרע ולעזרתה נחלץ עובדת אל-על מיקי בוטראילי. הוא עזר לאחווה לארגן דרכון והעלה אותה בבטחה לטיסה לישראל.

אחוה סיטבון

ולרי בלום הלכה להשתזף ובחרה את החוף הכי מדהים בעולם: בפלורידה. קבלו תמונות מהמקום הקסום.

ולרי בלום

גם אנחנו הופתענו לראות שלטי חוצות בכל רחבי תל אביב של הפרזנטורית החדשה של מותג העל דיזל — הלוא היא הדוגמנית האשקלונית קאתרין קונלין היפה, ששוב מצליחה לכבוש פסגה גבוהה מאוד. אנחנו כבר מחכים לבאות.

קטי קונלין

תגידו מזל טוב לאריקה פונקין היפה, שהגיעה השבוע בפעם האחרונה לבסיס, הזדכתה על המדים, נפרדה מהחברים וגזרה את החוגר. המדור מאחל לה הצלחה רבה באזרחות ובעיקר ליהנות מכל רגע שם בחוץ!

אריקה פונקין

היוצר והמפיק המקומי יניב נחמני הגיע עם הרכבו לאולפן גל״צ כדי להתארח בתכנית של יואב קוטנר ולתת כמה צלילים לקהל המאזינים.

יניב נחמני מתארח אצל יואב קוטנר

מאיה כהן פתחה שבוע חדש באקדמיה לריקודים "שואו דאנס" שמתאים לנשים בכל הגילים וכל הרמות. שווה לבדוק!

אחרי שהיו אחראים על חתונת השנה, צח ודורין טייר החלו את חופשת ירח הדבש שלהם והגיעו לחצי האי סיני. שם הם נהנו ממזג אוויר מצוין ומחופים מיוחדים. וכמו שאתם רואים, דורין בהחלט נהנית מכל רגע. וצח? הוא עסוק בלשמח אותה.

דורין טייאר

כמה שעות לפני שמשה פרץ עלה להופעה בהיכל ארנה, הוא הגיע לבית האופנה פיגל והתחדש בשתי חליפות.

הסטייליסטית סטפני אזולאי מכוננת לקיץ החם ועם פתיחת עונת הרחצה ירדה לחוף כדי לתפוס צבע.

קארין מקדול, המעצבת האשדודית שעיצבה כמה הופעות לזמרת נטע ברזילי, יוצאת עם ליין חדש ואפילו מדגמנת בעצמה.

קארין מקדול צילום אריק מוסקוביץ

הזוג המתוק אלי ואלמוג טופז החליטו לנצל את אווירת האביב שבאה עלינו לטובה ולהמריא לחופשה רומנטית בברצלונה שבספרד. השניים פיזרו חיוכים לכל עבר ולא שכחו לדאוג למזכרת מהקיר המפורסם בעיר.

אלי ואלמוג טופז

זוג החברים רועי ביסמוט ואבישג אלבז נהנים בכל החגים והמועדים, ואפילו עושים שמח לחתן וכלה ביום רביעי האחרון באולמי "בית האופרה". השניים אפילו היו מלווים של הזוג.

תגידו המון מזל טוב לשלי דבש היפהפייה שסגרה השבוע 22 אביבים ויצאה יחד עם חברותיה לחגוג כמו שצריך. המדור מאחל לה המון אושר ועושר. עד 120!

במסגרת יום המעשים הטובים, שהתקיים ביום שלישי, הגיעה סמדי עמיקם יחד עם חברי מרכז האישה ומרכז בריאות הילד של שירותי בריאות כללית לעשות טוב ולשמח את הקשישים היקרים במרכז לקשיש אהבה.

סמדי עמיקם

מננה חטואשווילי, אחות במרכז הרפואה בית הדר באשדוד, טיפלה בניסים גנון במסירות ואדיבות, כיאה לאישיות מיוחדת כמו שלה. גנון לא לקח את זה כמובן מאליו והודה לה מקרב לב על הטיפול המסור.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר