נותנים גז. מימין לשמאל אביטל וייג, ביני זומר, אהרון תומר ואיה בן שטרית, ג'פרי דייויס, מירב בלנקשטיין. צילום: אורן כרמלי
נותנים גז. מימין לשמאל אביטל וייג, ביני זומר, אהרון תומר ואיה בן שטרית, ג'פרי דייויס, מירב בלנקשטיין. צילום: אורן כרמלי

נובל אנרג'י חנכה באשדוד מרכז להכשרת עובדים לתמר ולוויתן

העובדים שייקלטו יעסקו בטכנאות אלקטרוניקה, מכונאות ותפעול אסדות הגז ויעברו הכשרה במרכז החדש שתדמה את העבודה והחיים על גבי אסדה בים הפתוח

פורסם בתאריך: 17.4.19 11:49

     

חברת נובל אנרג'י חנכה מרכז להכשרת כח אדם שייקלט לעבודה על אסדות הגז שמפעילה החברה, בין השאר על אסדת לווייתן שהקמתה הולכת ומושלמת בימים אלו בטקסס ובתמר המספקת כיום גז טבעי לישראל. מרכז ההכשרה הוקם במתקן קבלת הגז הטבעי, ים תטיס, הממוקם בצפון אשדוד.

אסדת גז תמר צילום: תומר אפלבאום

אסדת גז תמר. צילום: תומר אפלבאום

עשרות העובדים שיקלטו יעסקו בטכנאות אלקטרוניקה, מכונאות ותפעול האסדה ויעברו הכשרה במרכז החדש  שתדמה את העבודה והחיים על גבי אסדה להפקת גז טבעי.

במכרז מעבדה הכוללת הדמיית מערכות גז טבעי הקיימות על גבי האסדה, כיתות לימוד, מגורי צוות ומטבח בתנאים דומים לקיים באסדה, זאת במטרה לקדם את ההסתגלות של העובדים לחיים בלב הים, תוך שימת דגש על היבטי בטיחות והתנהלות במצבי חירום. עובדים אשר ישתלבו בעבודה יזכו לשכר מתגמל, תנאים סוציאליים טובים, אפשרויות לפיתוח אישי ומקצועי ואופק קידומי. מחזור ההכשרה הראשון צפוי להפתח בסוף חודש אפריל.

הגעת רגלי אסדת לוויתן לארץ. צילום: אלבטרוס

מרכז ההכשרה נקרא על שם דורון בן שטרית ז"ל מת"א ששימש כסגן מנהל אסדת תמר ונהרג לפני כשנה וחצי בתאונת דרכים. בטקס החנוכה שנערך נכחו גם בני משפחתו ובכירים מנובל אנרג'י. את הסרט האדום גזרו יחד תומר, בנו בן ה-11 של דורון בן שטרית והוריו איה ואהרון בן שטרית; ביני זומר, סגן נשיא נובל לעניינים אזוריים; ג'פרי דייויס, מנהל ההפקה; מירב בלנקשטיין, מנהלת משאבי אנוש לאגף התפעולי; ואביטל וייג, אחראית פיתוח והדרכה בנובל אנרג'י.

 

 

 

"נובל אנרג'י, שמה לה למטרה להכשיר את העובדים החדשים שיאיישו את אסדות הגז לוויתן ותמר, באופן המקצועי ביותר ועם הנחלת החשיבות של שמירה על כללי הבטיחות הקפדניים עוד בשלבי ההכשרה הראשוניים", אמר זומר. "הקמת המרכז", הוסיף, "שקפת את המשך המחויבות של נובל אנרג'י לבניית תעשיית הגז והנפט בישראל וביסוסה על כח אדם מקצועי כחול לבן. עוד הוסיף זומר "המעמד היום מרגש במיוחד : דורון עבד 15  שנים בנובל, החל את תפקידו בתור עובד תפעול והתקדם עד לתפקיד סגן מנהל אסדת תמר.  דורון הינו סמל לעובד מסור, אחראי, הישגי ומוערך ביותר. נובל אנרג'י, בחרה לקרוא למרכז ההכשרה על שם דורון ז"ל, על מנת  שהערכים שעל פיהם התנהל דורון יחלחלו לעובדים העתידיים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר