“יש לי סיי”. לוגסי

מעצבת דעת קהל: הגרפיקאית של ביבי

הכירו את שרון לוגסי מאשדוד, רק בת 23, מי שאחראית לשורה של עבודות גרפיקה במטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובמערכת הבחירות של הליכוד. שלטי חוצות, מדיה דיגיטלית, כל דבר כמעט שקשור לתעמולת הבחירות של ביבי עבר תחת ידיה ותחת המקלדת שלה. אתם באמת שואלים למי היא הצביעה?

פורסם בתאריך: 11.4.19 11:04

     

עד השבוע שרון לוגסי נחבאה אל הכלים והייתה מאחורי הקלעים. רק אחרי הניצחון של הבוס שלה היא הרשתה לעצמה לצאת קצת לאור הזרקורים ומספרת על עבודתה במחיצת האשף הפוליטי הבלתי נלאה.

לוגסי היא המעצבת הגרפית בצוות הקרוב לראש הממשלה בנימין נתניהו, הכוורת שלו שבנויה מחבר’ה צעירים.

היא מתמקדת בעבודה בתחום הדיגיטל אבל יחד עם זאת היא זו שאחראית גם על העיצוב של שלטי החוצות מאירי העיניים של נתניהו והליכוד במערכת הבחירות (בין היתר: קמפיין ה”הם לא יחליטו” שבו נראו שורה של עיתונאים “אנטי ביבי” – קמפיין שגם זכה לחיקוי ב”ארץ נהדרת”- וקמפיין התשובה “אתם תחליטו דווקא נתניהו”).

"התרגשתי". הפגישה הראשונה בין שרון לוגסי ונתניהו. צילום: טופז לוק

ללוגסי הייתה חגיגה כפולה בימים האחרונים: ביום שישי היא חגגה יום הולדת 23 ובאמצע השבוע חגגה את ניצחון הבוס.

היא למדה במקיף ו’ ולפני כן בבית הספר שח”ר. אימה, רינה, היא גננת, ואביה, ניסים, הוא קצין משטרה לשעבר שפרש לפני שנה בדרגת סגן ניצב. יש לה שתי אחיות ושני אחים.

“בבית הספר הרחבתי בפסיכולוגיה וכלכלה, אבל במקביל התחלתי ללמוד בעצמי גרפיקה בעזרת אחותי הגדולה שעובדת בהייטק”, מספרת שרון. “כשהגיע זמן השירות בצבא התגייסתי לדובר צה”ל ושירתתי בתור גרפיקאית בענף תקשורת בינלאומית. הייתי מעורבת בקמפיינים בשגרה ובחירום וקיבלתי תעודת הצטיינות מדובר צה”ל לשעבר אלוף מוטי אלמוז”.

אחרי השחרור התקבלה למייקרוסופט גם כן בתפקיד של מעצבת גרפית ופתחה חברה פרטית משלה בתחום. בהמשך החלה לעשות עבודות עבור נתניהו כפרילנסרית עד שהתקבלה לעבוד במשרה במסגרת קמפיין הבחירות שלו ושל הליכוד ועזבה את העבודה הקודמת.

מה הצבעת?

“אתה באמת שואל? ברור שנתניהו. גם בחירות הקודמות הצבעתי ליכוד. אני ליכודניקית מבית”.

במסגרת העבודה נפגשת אתו, דיברתם?

“כן, יצא לי להיפגש עם ראש הממשלה ולדבר אתו. הוא בן אדם מקסים, באמת. ממש התרגשתי לפגוש אותו. הוא גאון פוליטי כמו שאומרים, זו לא אגדה. בפגישה הראשונה שלי אתו הייתי צריכה להציג לו חומרים והוא ידע להכווין, לשאול שאלות נכונות וגם היו לו טיפים. הוא מבין גם בתחום הזה והוא יורד לרזולוציות הכי קטנות שיש ומעורב בהכל”.

“התרגשתי”. שרון לוגסי בפגישה עם הבוס, רה”מ נתניהו. צילום טופז לוק

את עובדת יחד עוד צעירים בסביבה הכי קרובה לביבי.

“נכון, בעיקר דובר הליכוד יונתן אוריך ומנהל הדיגיטל טופז לוק, הם הבוסים הישירים שלי. כולנו צעירים שמאוד רוצים בהצלחתו של הביג בוס ושל המדינה שלנו. אני מאמינה בו מאוד, אחרת לא הייתי לוקחת חלק בקמפיין. בעיניי העשור האחרון היה עשור מצוין. עיצבתי אתר של כל הישגי ראש הממשלה והליכוד והופתעתי לגלות עד כמה רשימת ההישגים ארוכה. ביחסי החוץ, בכלכלה, מה לא”.

את מעריצה את ביבי?

“כן, ברור. אני מרגישה תחושת שליחות לעבוד אתו. ההישגים שהוא מביא למדינה נותנים לנו מוטיבציה”.

לאן פנייך מועדות עכשיו?

“אני אמשיך להיות המעצבת שלו בדיגיטל בשגרה והיעד הבא שלי הוא להרחיב את האופקים, להמשיך להגשים את עצמי, להמשיך לפתח את החברה שהקמתי אחרי הצבא ושעוסקת בעיצוב”.

מה החלום שלך?

“להמשיך לאהוב את מה שאני עושה. שהחברה שלי תמשיך לגדול ולהתפתח ושאוכל להמשיך להגיע ולגעת בהמון אנשים. זה כיף להשפיע”.

את עצמך גם רוצה להיכנס לפוליטיקה?

“לא, אבל אני נורא אוהבת לעבוד עם פוליטיקאים, בראש וראשונה ראש הממשלה, הבוס הגדול, ומאמינה שאשאר בתחום העיצוב”.

את אוהבת להיות מאחורי הקלעים?

“כן, אבל יש לי סיי ואני אוהבת את מה שאני עושה. כן קיבלתי הצעות לדגמן ודחיתי כי זה לא מדבר אליי. זה לא מעניין אותי. לפעמים קוראים לי בליכוד ‘המעצבת המעוצבת של נתניהו’, זה מחמיא, אבל זה לא הדבר העיקרי. אני לוקחת את זה בפרופורציות”.

מותר לשאול אם יש זוגיות בחייך?

“לא רלבנטי, מעדיפה לא להיכנס לחיי האישיים. אבל כן חשוב לי לתת דוגמא לנוער ולצעירים באשדוד. למדתי בכוחות עצמי, הגעתי אחרי שירות צבאי בחטיבה נחשבת בדובר צה”ל למייקרוסופט ומשם הפכתי להיות המעצבת של ראש הממשלה. הייתה לי מוטיבציה, האמנתי בעצמי עם נכונות להצליח וכיוונתי הכי גבוה שאפשר. גם כשאמרו לי שאני צריכה להתחיל מלמטה כי זה לא אפשרי להתחיל ישר לשחק בליגה של הגדולים, התעלמתי מרעשי הרקע ועובדה שהגעתי לאן שהגעתי”.

את רוצה להיות מפורסמת?

“בתחום שלי, בעולם העיצוב הגרפי, עיצוב אתרים והשיווק”.

גם לשלט הזה היא אחראית. צילום מתוך סרטון של הליכוד TV‏

שואפת להיות עשירה?

“חולמת להיות מאושרת ובריאה ונראה לי שעם כל זה הכל יגיע. הכסף זה לא מה שמונח לנגד עיני, אלא לספק את הסחורה, לגעת באנשים ולעשות באז ברשת”.

מה התחביבים שלך?

“להתאמן ולעשות ספורט”.

שם חיבה?

“החברים הקרובים שלי קוראים לי האסקי בגלל העיניים הירוקות והמראה שלי שמזכיר לטענתם כלב האסקי”.

האבא ניסים מרעיף מחמאות על שרון ומאיץ בה להיות קצת פחות צנועה ולספר על עצמה: “אני אבא גאה. לפני שלושה שבועות ראש הממשלה שלח לנו הודעה קולית ‘משפחה יקרה, יש לכם בת נהדרת שעושה עבודה מצוינת ומצליחה להראות את הישגנו בצורה נפלאה’”.

מה הצבעת?

“אתה צוחק ממני? ברור שביבי, אצלנו זה אידיאולוגי מימים ימימה. הוא גאון שיורד לפרטים הקטנים וגם אשף שיווק. הוא ניצח את הבחירות עם ילדים. הוא הקיף את עצמו בכוורת של צעירים מוכשרים נורא ואחת מהם היא שרון”.

שרון, את רק בת 23 והספקת כל כך הרבה.

“נכון. תראה, גם כשבתחילת הדרך, היו כל מי אנשים מהתחום שבאו ואמרו לי שאני צריכה להתחיל מלמטה כי זה לא אפשרי להתחיל ישר לשחק בליגה של הגדולים, התעלמתי מרעשי הרקע ועובדה שהגעתי לאן שהגעתי”.

הם לא החליטו. אחת מעבודותיה של לוגסי. צילום תומר אפלבאום

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר