משה אוחיון. צילום אורי קריספין
משה אוחיון. צילום אורי קריספין

יש דין

לנקודת האור של מ.ס. אשדוד קוראים דין דוד. אם הוא ימשיך להבקיע, אולי גם נראה את מ.ס בליגת העל. ומי שחשב למצוא נחמה בנוער ימצא רק אכזבה

פורסם בתאריך: 12.4.19 20:07

     

מ.ס אשדוד קמה לתחייה, אין דרך אחרת לתאר זאת. אפשר לצחוק עד מחר, אבל הקבוצה שכולם הספידו (כולל אנחנו) חזרה לחיים. נכון, הקבוצה עדיין מתחת לקו האדום ונשארה שם גם בתום המחזור האחרון, אבל פתאום האמונה התחדשה, הפער כבר מספיק קרוב כדי לחלום, והקבוצה נוגעת בליגת העל. אלילת המזל ככל הנראה לא שכחה את הקבוצה הדרומית והגיעה לביקור וכך גם הכוכב של הקבוצה בשבועיים האחרונים דין דוד, שהראה כמה פוטנציאל יש לו. דוד הוא למעשה הסקורר הכמעט יחיד שיש לאשדוד בסגל. כמה חבל שהכישרון שלו לא בא מספיק לידי ביטוי מתחילת העונה, בטח שבכושר ההבקעה שבו הוא נמצא כעת, וכמה עוד יותר חבל שבהחלטה פזיזה שלו הוא יהיה חסר לאשדוד במשחק הגורלי מול סכנין בשבת הקרובה (18:45, אשדוד).

“עשינו היסטוריה”

הניצחון על רעננה השיג כמה דברים חשובים עבור אשדוד. הוא הרחיק אותה מרחק של 4 נקודות מסכנין האחרונה, חיובי מאוד לאשדוד ומייאש מאוד מבחינת סכנין, שתגיע כאמור בשבת לביקור בי”א כשכמעט שאין לה על מה להילחם. בנוסף, היא גררה את רעננה לקלחת הבוערת בתחתית, צימקה את הפער ל-4 נקודות מהקו האדום ומעבר לכך, השיגה לראשונה ניצחון ראשון והיסטורי על הכבשה השחורה שלה הפועל רעננה. “זה ניצחון של אופי, וינריות ורצון לנצח”, אמר בסיום המאמן המאושר אבי בוחבוט. “ויתרנו על הרבה דברים, עבדנו רק על מה שחשוב ואנחנו עכשיו גם ננתק את הטלפונים ונתכונן למשחק הבא”.

על ההיסטוריה הקטנה והניצחון הראשון בתולדות המועדון על רעננה אמר המאמן: “נשאלתי על רעננה כל השבוע, ואני שמח שעשינו היסטוריה וניצחנו אותה, אני שמח שהשחקנים האלו חתומים על זה, אבל 3 הנקודות שלקחנו הן הדבר המדהים. גם במחזור שעבר וגם הפעם עשינו מהפך, ויתרנו על הדרך ובאנו לשחק בשביל לנצח. שאפו גדול לשחקנים, לצוות המקצועי ולהנהלה”.

אחרי ההצגה של דין דוד במהלך המשחק וצמד השערים שלו בתוך ארבע דקות, הגיע מעשה מוזר שלו עמוק בתוך תוספת הזמן כאשר דוד בעט בחוזקה בכדור וספג כרטיס צהוב שני ואדום, אחרי שאת הצהוב הראשון ספג אחרי השער השני כאשר חגג עם הורדת חולצה. “דין חשב שהשופט שרק לסיום, אבל בסוף התברר שהשופט לא שרק. צריכים לראות אותו עובד, הוא מאוד צנוע ומשקיע, אני כל כך אוהב את העבודה והתשוקה שלו, ידענו שזה יבוא לו, הוא ילד מדהים”.

האיש של מ.ס אשדוד בשבועיים האחרונים. דין דוד צילום אורי קריספין

דוד עצמו הסביר את המעשה ובכך יישר קו עם גרסת המאמן: “חשבתי שנגמר המשחק, רציתי לשמוח עם החברים שלי. כיף גדול לכבוש שלושה שערים בשבוע, אני עובד קשה באימונים וחושב על לשחק יותר. אני חושב שכל שחקן שלא פותח בהרכב רוצה לשחק ב-11, אבל אני מקווה שבמשחקים הבאים אהיה שם. אנחנו עובדים קשה, מגובשים, באים לעבוד ומאמינים”.

הצוות המקצועי כבר התכוון לשבור את הראש לגבי עניין הרכבתו של דוד בהרכב הפותח לקראת המשחקים הקרובים, אולם דוד עצמו “פתר” את הבעיה בעצם ההרחקה, ולמעשה בסגל מול סכנין הוא לא יהיה, כך שאשדוד תצטרך למצוא שחקנים אחרים שיידעו לשים את הכדור ברשת. מי שעוד הורחק במהלך המשחק ולקראת הסיום הוא משה אוחיון, שטרם ברור מה תהיה ההשלכה של ההרחקה זו לקראת המשחק מול סכנין. המאבק כעת על ההישארות בליגה הוא בעיקר בין מ.ס אשדוד להפועל רעננה.

חשוב לזכור שלאשדוד הפרש שערים רע מאוד, ובמצב של שוויון בנקודות מול רעננה העדיפות בטבלה תינתן לקבוצה מהשרון, כך שבחישוב פשוט הפער בטבלה הוא למעשה 5 נקודות ולא 4. כך או כך, לאשדוד כאמור חזרה האמונה, והם מקווים לעשות את הבלתי ייאמן בדרך להישארות הרואית.

נוער: תבוסה לאלי לוי בבכורה על הקווים

מצבה של קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד עגום ביותר. הקבוצה המשיכה להסתבך בתחתית גם השבוע, ואחרי התבוסה שרשמה לטוברוק (6:3), היא נמצאת במקום ה- 15 בליגת העל לנוער. גם חילופי המאמנים והבכורה של אלי לוי כמאמן חדש על הקווים לא עזרו, והקבוצה, חלון הראווה והגאווה של המחלקה המפוארת הזו, עלולה לרדת לליגה השנייה, דבר שיהווה נזק עצום למחלקה, בטח בעונה שבה גם הקבוצה הבוגרת עלולה לרדת לליגה השנייה.

אשדוד כאמור נמצאת במקום ה-15 עם 24 נקודות, כאשר מעליה נמצאת בית”ר ירושלים עם 25 נקודות, כל זאת כאשר נותרו חמישה מחזורים לסיום העונה. הכול אמנם פתוח ואפשרי עבור אשדוד, אך המצב לא מעודד כלל.

אלי לוי, הפסיד בבכורה עם הנוער צילום אורי קריספין

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר