אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

בחדר המדרגות: צעיר מואשם במעשה מגונה בילדה

הנאשם, צעיר בן 31, נעצר יותר משבועיים לאחר האירוע, כשהילדה זיהתה אותו מסתובב ליד ביתה. עוד שתי פרשיות נחשפו בעיר באחרונה

פורסם בתאריך: 28.3.19 17:25

     

הפרקליטות הגישה היום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב אשדוד בן 31. הוא מואשם בביצוע מעשים מגונה בילדה בת 10.

לפי כתב האישום האירועים התרחשו ב-6 בחודש בסביבות ארבע וחצי אחר הצהריים: הילדה עלתה הביתה במדרגות הבניין שלה, הנאשם הבחין בה והחל לעלות בעקבותיה. הוא שאל אותה כל מיני שאלות וביקש שתיתן לו "כיף". כשהגיעה הילדה סמוך לדלת דירתה, ביקש ממנה לחבק אותו ומיד לאחר מכן חיבק אותה, נצמד אל גופה, נישק אותה על שפתיה למשך מספר שניות ולאחר מכן נישקה בלחייה. אחר כך עלה האיש במהירות במעלה המדרגות ואילו הילדה נכנסה לביתה, הלכה לשירותים, הקיאה ובכתה.

עברו יותר משבועיים עד שהמשטרה עלתה על עקבותיו ועצרה אותו. הילדה העידה שכשבועיים לאחר האירוע זיהתה אותו מסתובב ליד הבניין, הזעיקה את אביה, הצביעה על הנאשם שברח המקום ובהמשך אף זיהתה תמונה שלו. מאז מה עברה היא מפחדת לצאת מהבית.

לפי הבקשה להארכת מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים, הוא ניסה בתחילה לטעון לאליבי אך הוא הופרך ובהמשך החקירה אישר שחיבק ונישק אותה בלחייה בטעות והכחיש בחקירתו האחרונה שנישק אותה בפיה. "התנהגותו", נכתב, "מעלה חשש כי מדובר במשיב בעל סטייה מינית ועל כן הוא מסוכן". נגד הנאשם תלויים ועומדים שלושה כתבי אישום על עבירות רכוש ואלימות.

את כתב האישום והבקשה לתום הליכים הגיש עו"ד עידן אבגי מפרקליטות מחוז דרום (פלילי).

 

 

אתמול עצרה המשטרה צעיר אחר בחשד שביצע  מעשה מגונה בנערה בת 16, זאת, כמה שעות לאחר שפורסם צילום שלו ממצלמת אבטחה והמשטרה ביקשה את עזרת הציבור באיתורו. החשוד הוא תושב העיר בן 22 והיום הוארך מעצרו עד יום ראשון.

לפני ימים אחדים הוגש כתב אישום נגד אדם מבוגר מאשדוד בגין מעשים מגונים ולפיו גם ניסה לנשק בכוח שוטרת לאחר שעוכב לתחנה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר