המשטרה: זה החשוד במעשים מגונים באשדוד
המשטרה: זה החשוד במעשים מגונים באשדוד

מי מזהה? המשטרה חושדת שהאיש בתמונה ביצע מעשים מגונים בקטינה באשדוד (וידאו)

לפי החשד הצעיר התחזה לקצין שעורך מחקר השוואתי על איברים נשיים, נגע במקומות מוצנעים בגופה של הנערה ונעלם. מאז ועד עתה המשטרה לא הצליחה לגלות את זהותו

פורסם בתאריך: 27.3.19 18:36

     

משטרת ישראל פונה לעזרת הציבור בזיהוי שיביא לאיתורו של אדם שלפי החשד ביצע מעשים מגונים בקטינה תוך שהציג עצמו כקצין צה"ל וסטודנט העורך מחקר.

בתחנת משטרת אשדוד חוקרים בעת האחרונה תלונה שהוגשה על אודות חשוד צעיר שביצע מעשים מגונים בנערה בת 16 באמתלה שבמסגרת לימודיו האקדמיים הוא עורך מחקר וכי משתתפיו זוכים לקבל תשלום בגובה מאות שקלים. לאחר שביצע מעשיו, נמלט החשוד מהמקום וכל ניסיונות חוקרי המשטרה עד כה לאתר את זהותו לא צלחו.

במשטרה מוסיפים שמפרטים נוספים שניתן לפרסם, עולה כי החשוד ככל הנראה בשנות ה-20 לחייו, פגש בתאריך 24.2 את הנערה כשהייתה בדרכה בשעת ערב מאוחרת לבניין בו מתגוררת סמוך למרינה באשדוד. הוא הציג עצמו בפניה כקצין צה"ל וציין שהוא סטודנט באוניברסיטת ת"א העורך מחקר סטטיסטי בנושא "השוואת איברים" של נשים ממוצא אתיופי ל"נשים ישראליות".

 

החשוד, מוסיפים במשטרה, הציע בתמורה להשתתפות הצעירה ב"מחקרו" סכום של מאות שקלים ובין היתר הציג לקורבן אפליקציה במכשירו הסלולרי שעמה הוא עורך כביכול את המדידות לצורך מחקרו. הוא נכנס יחד איתה אל לובי הבניין, עלה עמה לקומה 5 ושם, בחדר המדרגות, ביצע בה מעשים מגונים חרף התנגדותה. הקטינה ירדה לקומת מגוריה ואילו החשוד עזב ונעלמו עקבותיו.

 

תיאורו של החשוד: בחור צעיר בעל מבנה גוף בריא, שיערו שטני ועיניו כחולות, גובהו (מוערך) 1.85-1.75 מטר וזיפים על פניו.

כל היודע דבר על זהותו או כל פרט היכול לסייע באיתורו של החשוד, מתבקש להודיע על כך למשטרה בטלפון 100 או לתחנת המשטרה באשדוד בטלפון- 08-6387222.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר