סטטיק ובן-אל הביאו קהל ענק לפארק אשדוד-ים. צילום פבל

עופרי הדרימה, ורוניקה התחילה מחדש

מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 29.3.19 14:52

     

אין חג פורים בלי הופעות של עיריית אשדוד. והפעם הדוגמנית ואושיית האינסטגרם אנה זק יחד עם הצמד הכי לוהט סטטיק ובן-אל הביאו קהל ענק לפארק אשדוד—ים כדי לתת הופעה מגניבה ומקפיצה.\

צילום פבל

נערת ישראל לשנת 2017 אדר גנדלסמן החליטה לשנות במעט את הטייטל לכבוד פורים והתחפשה לנערת הקומיקס עם תלבושת יפהפייה ואיפור תואם, שבהחלט זכה ללא מעט מחמאות מהעוקבים באינסטגרם.

אחת התחפושות הכי טובות שראינו היא ללא ספק של הזוג המוכשר והלא פחות יפה רועי וסהר מישר שהתחפשו לפינוקיו וסבא ג’בטו, ומתברר שלא רק אנחנו השתכנעו שמדובר בילדה עשויה מעץ. כשמדובר במאפרת כל כך מוכשרת, זה לא דבר מפתיע.

במוצאי שבת אולמי "בית האופרה" אירחו שתי מסיבות ענק של עובדי עיריית אשדוד ועובדי בית חולים אסותא.השף אלכס מוזיקנסקי דאג לאוכל גורמה ל—2,000 איש. למזלו, פורים מאחוריו.

צילום פבל

בנשף של עובדי בית החולים כוכב הפועל אדומים אשדוד הכדורגלן לישי ביטון התחפש עם אשתו דניאל נועה לזוג קומיקס. את התחפושת היפה עיצבה הדר ז’נו. דניאל היא מזכירה רפואית במיון של אסותא אשדוד, שתדעו.

דור פרידמן החובש היה בתפקיד כשכולם התחפשו ונהנו מהחג. דור היה אחראי שכולם יחזרו בריאים ממסיבת פורים של השלומפר, שבה נתפסו הצלמים פבל וגל זהבי עם מר כלב יחד עם חבר המועצה יניב קקון.

פבל הצלם, יניב קקון וגל זהבי. צילום פבל

בן אלמליח לקח את תחרות התחפושות צעד קדימה והתחפש לדיווה שזכתה באירווזיון האחרון: נטע ברזילי.

צילום פבל

נישאר בתחום האיפור. רובכם תתקשו לראות כי מאחורי האיפור והרעמה נמצא איב פז, אחד הגברים החתיכים באשקלון שהתחפש לסקאר ממלך האריות. פז נעזר במאפרת המוכשרת שונטל אברהם, שלבטח תהיה מאוד עסוקה עכשיו.

גם יו”ר אגודת הסטודנטים במכללת אשקלון, יפה טבג’ה לא התעצלה ולכבוד מסיבת הפורים השנתית של מכללת אשקלון התחפשה לסינדרלה. בניגוד אליה היא לא ברחה בחצות, וללא ספק במקרה שלה אפשר לוותר על התחפושת כי מדובר בנסיכה אמיתית.

אוראל בירין חגגה השבוע יום הולדת בחג הכי צבעוני שיש. היה סופר שמח כשכולם הגיעו לברך.

צילום פבל

ורוניקה וייס מתחילה עבודה חדשה בקריית גת, והיא מוכיחה שיופי ושכל אכן הולכים יחד.

אחרי שראש העיר יחיאל לסרי בירך את עובדי העירייה בנשף פורים, גם הוא קיבל ברכה מהנשיא טרמפ, או יותר נכון מיורם מרציאנו, שהפתיע עם תחפושת מקורית וקלילה.

צילום פבל

פורים מביא איתו תחפושות מטורפות. נועה ברבן לקחה את זה בסטייל עם תחפושת שנות ה-70. פיס אנד לאב.

דניאל פרץ החליטה ללכת על תחפושת מקורית ביותר והתחפשה לדגל ישראל. כל התחפושת עשויה מדגלים אמיתיים שחוברו יחדיו לשמלה המהממת הזו. דוד בן גוריון היה גאה.

אף על פי שאת רוב השנה החולפת היא עשתה מחוץ לארץ הקודש, הדוגמנית הבינלאומית קאתרין קונלין לא הייתה מוכנה להעביר את חג הפורים האהוב עליה בארצות הניכר והגיעה לארץ, לבשה פאה שחורה וקשת של פילטר באינסטגרם וחגגה עם החברות עד אור הבוקר. ככה עושים את זה נכון.

עוד מנשפי פורים: חברת צרפתי שמעון ערכה נשף מסכות מפואר במלון לאונרדו פלאז’ה באשדוד. קבלו את בעל הבית שמעון ובתו ורד.

צילום אורית סיני

הסופ"ש האחרון היה הסופ"ש של סופי קלושין, סבינה אוגולם ואלכסה דול שנפגשו לערב בנות מיוחד. אל תשאלו פרטים, כי הסודות שמורים רק להן.

קרן רייץ׳ עושה מהפך וזונחת את הבלונד לטובת צבע שחור. הפתעה גמורה! אבל לא משנה באיזה צבע היא תחליט לצבוע את שערה, היא עדיין תישאר פצצה.

לא יכולנו להביא לכם את כל התחפושות שלבשה החג הזה יקירת המדור קלי דבש, אך בהחלט בחרנו עבורכם את הטובה ביותר. כך היא יצאה לחגוג עם חבריה בפארק הירקון. ועם לוק שכזה אולי בקרוב היא תהפוך לחאליסי אמיתית.

נועה פרץ, תלמידה באורט אפרידר, התחפשה לבמבי הכי מיוחד שראיתם בסביבה. למי ששאל מאיפה הקשת הייחודית, תדעו שכל התחפושת, כולל הקשת, הוכנה בעבודת יד.

מי שמשכו את מרב תשומת הלב הם תאיר אלמקייס ודוד בראשי, שהתחפשו למנתח פלסטי ולמנותחת שלו. וחוץ משאפו על המקוריות גם מילה טובה על הביצוע, שבהחלט הצליח לעורר בנו השראה לקראת השנה הבאה.

תמונת עדכון של רוית חמו ועדי נאפה מהטיול של אחרי הצבא בדרום אמריקה. ומי שלא מזהה, אלה חופי ברזיל ברקע.

אף על פי שכבר נגמר פורים, האיש בעל אלף התחפושות, דניאל קדוש הגיע לאולפני רשת לתכנית של רני רהב ושרון גל כדי לפגוש את אלילו הסטנדאפיסט שלום אסייג, שפרגן לו בענק והציג מולו את החיקויים שלו לסדרה "שנות ה-"80.

אחרי שחגגה בפורים עד שנגמרו הכוחות, עופרי שוורץ הדרימה למלון בראשית כדי לטעון מחדש את האנרגיה והראתה שהיא כבר מוכנה לקיץ עם גזרה מושלמת. המדור מאחל לה חופשה נעימה.

מי שהעדיפה לחגוג את פורים מרחוק היא כתבת ערוץ הספורט בעבר נטע בן אברהם, שהמריאה לחופשה קצרה בבירת הולנד — אמסטרדם הפסטורלית — ובהחלט עושה רושם שהיא חזרה עם כוחות מחודשים.

גם החברה למתנ"סים ערכה נשף פורים. הדי—ג׳יי רענן ביטון הקפיץ את הקהל המחופש.

צילום פבל

תגידו מזל טוב לכתב הספורט בדימוס וחייל סדיר בהווה ליאור פוטרמן, שחגג פעמיים בסוף השבוע האחרון, גם את פורים וגם את יום הולדתו, יחד עם חבריו הקרובים ובת זוגו. החגיגות בהחלט הקשו עליו יותר את החזרה לבסיס ביום ראשון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר