שלט פרסום לפורימון של שבט הנחל. צילום: שבט הנחל צופי אשדוד

שלטים בכל העיר: הפורימון של שבט הנחל

פורים עוד רגע מגיע ושבט הנחל של תנועת הצופים עומלים קשה על מנת להפוך את הרובע שלהם לחגיגי במיוחד, עם פעילות מיוחדות והרבה ערך מוסף.

פורסם בתאריך: 13.3.19 19:50

     

אם גם אתם נתקלים בשלטים ברחבי העיר שקוראים לכולם להגיע ולהצטרף לשבט הנחל של הצופים, הנה התשובה- מדובר בקמפיין של השבט על מנת להביא כמה שיותר אנשים לאירוע הפורימון שלהם, שיתקיים בשבוע הבא.

הפורימון הוא מיזם ייחודי שמתקיים מדי שנה בחופשת פורים ואליו מוזמנים לא רק חניכי שבט הצופים, אלא כל הילדים בעיר. לקראת המיזם, מתגייסים בני הנוער של שבט הנחל ויוצרים מרחב דינמי עם מגלשה, ספינות פירטים, שור זועם וכו'- כל המתקנים נבנים ידנית על ידי החניכים והמדריכים. בנוסף, יתקיימו תחנות "צופיות" שימחישו את הפעילות של שבטי הצופים לאורך השנה, עמדת אימוץ כלבים וגם עמדת מנוחה להורים.

אז מה מיוחד בפורימון שלכם משאר הפורימונים בעיר?

"מה שמיוחד בפורימון שלנו, שהוא מנסה להיות מונגש כמה שיותר לכלל הקהילה ולא רק לילדים, מה שבדרך כלל קורה. לדוגמא: גיל הזהב, עולים חדשים, צרכים מיוחדים ועוד. המטרה שלנו בסוף זה ליצור מקום ואלטרנטיבה לדברים שלא קיימים בקהילה, לפי הצרכים שלה"

 

הפורימון של שבט הנחל. צילום: שבט הנחל צופי אשדוד

טליה אביטן, דוברת השבט, מספרת למה התנועה כל כך מיוחדת עבורה: "הכרתי במסגרת התנועה אנשים שונים ממני בכל מובן אפשרי, אנשים שלא חשבתי שאתחבר אליהם הפכו למשפחה שלי. אני מכירה את כל החניכים וכולם מכירים אותי ואני יודעת שאני תמיד יכולה לפנות לכל אחד עם כל בעיה. ילד כיתה ד' יכול לבכות על כתף של ילדה בכיתה יא' ולהפך. אני אוהבת את תחושת השייכות הזו של להיות חלק מקבוצה, אין דבר כזה "אני לבד" בצופים. כל הרעיון של נוער מחנך נוער, נותן לי את החופש לבחור את הדרך שלי, אחרי שאני מודעת לכל האפשריות וההשלכות".

הפורימון יתקיים ביום חמישי 21.3 מ12:00-16:00
בפארק התאומים, הצוללים 3. כולם מוזמנים 🙂

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר