עוזב לבירת הנגב. אל חמיד (צילום: אורי קריספין)

פרסום ראשון: מ.ס אשדוד והפועל ב"ש סיכמו על העברתו של אל חמיד

הבלם המוכשר שעבר לקבוצה בעסקת אינברום יעשה את הדרך לבירת הנגב, כמו אוחנה וזריהן לפניו. דן מורי מועמד לחתום בקבוצה

פורסם בתאריך: 15.8.17 09:00

     

מ.ס אשדוד הודיעה כי הגיעה להסכם עם הפועל באר שבע על החתמתו של חאתם עבד אל חמיד. רק במהלך הקיץ האחרון אל חמיד חתם באשדוד על חוזה חדש לאחר שעבר אליה מגנט במסגרת עסקת אינברום ואף נעשו גישושים בין הבלם המוכשר לקבוצה מבירת הנגב, מוקדם יותר הקיץ.

אל חמיד זכה לעדיפות מצד הצוות המקצועי של באר שבע, מאחר שהוא נמצא כרגע בכושר טוב. כמו כן, בכר אוהב את הרב-גוניות של אל חמיד ואת העובדה שהוא יכול לשחק במספר תפקידים שונים ברמה גבוהה. בין שני המועדונים ישנם יחסים חמים ולאחר שמכאל אוחנה וניב זריהן עשו את המעבר מאשדוד לבירת הנגב גם אל חמיד עושה את הדרך לאלופה.

הפציעה של הבלם מיגל ויטור מהפועל באר שבע, היא שגרמה להעברה הזאת הפורטוגלי שהצטיין בעונה שעברה והיה חסר מאוד בתקופה בה היה פצוע, נפצע שוב ובבירת הנגב בהולים למצוא לו מחליף בהקדם האפשרי. בין השחקן למועדון הפרטים מסוכמים והוא אמור לעבור היום בדיקות רפואיות ולחתום באופן רשמי בהפועל באר שבע.

מי שישאר באשדוד ויעשה את הדרך ההפוכה במסגרת עסקת מכאל אוחנה, שמוערכת בכ-5.5 מיליון ש"ח הוא דן ביטון, לאחר שהקבוצה מימשה עליו את האופציה על סך מיליון ש"ח. ביטון הראה את כישוריו בעונה החולפת ובצוות המקצועי מאוד מרוצים מהיכולת שלו והחליטו לממש את האופציה על השחקן, שהושאל בעונה החולפת ומעתה הוא שייך למועדון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר