אורן זריף
אורן זריף

בעיות אונקולוגיות? אורן זריף חושף את יכולותיו לעזור כנגד כל הסיכויים

האם הגוף יכול לרפא את עצמו מכל מחלה? האם תת המודע יכול לעזור לנו להיכנס למצב של תהליך ריפוי עצמי? אורן זריף מסביר כיצד נפלאות תת המודע והפסיכוקינזיס יכולות לעזור גם במצבים הקשים ביותר

פורסם בתאריך: 21.2.19 20:52

     

בישראל בלבד, מחלת הסרטן מתעוררת אצל 82 חולים וסובלים חדשים מדי יום. מדובר במספר העומד על כ-30,000 ישראלים מדי שנה הסובלים מבעיות אונקולוגיות: סרטן השד, סרטן המעי הגס, סרטן הריאות וסרטן הערמונית.

אורן זריף הצליח לעזור בשנים האחרונות לחולים וסובלים ממחלות קשות וחשוכות מרפא כנגד כל הסיכויים. הרופאים והפרופסורים אינם יודעים להסביר כיצד מצליח אדם אחד עם יכולות בלתי מוסברות לעזור במקרים כאלו, היכן שטובי הרופאים והמומחים לא הצליחו לעזור.

טיפול בתת המודע גם לחולי סרטן וסובלים מבעיות אונקולוגיות

אורן זריף אומנם אינו מתיימר להיות רופא ואינו מהווה כל תחליף לשיטות הרפואה הקונבנציונליות, אך מציע גישה נוספת לטיפול בתת המודע והפסיכוקינזיס. חולים אונקולוגים מספרים כי אורן זריף הצליח לעזור להם והיום הם מרגישים הרבה יותר טוב.

אורן זריף, שתף אותנו בסיפורי ההצלחה שלך עם חולים אונקולוגים, כיצד הם הגיבו לטיפול בתת המודע ומה הראו הבדיקות שעשו הרופאים בעקבות הטיפול שלך?

אחרי הטיפול של אורן זריף הבדיקות הראו שהסרטן נעלם
"היה מקרה שהגיעו אליי זוג שסבלו מבעיות קשות, מסביר זריף. האישה סבלה ממחלת הסרטן. החלטתי לעשות כל שיכולותיי על מנת לעזור לה והבדיקות הראו שהסרטן נעלם כלא היה".

"אני רוצה לומר לאורן זריף תודה רבה. אחרי הטיפולים שלו אין שום דבר כאילו לא היה כלום. אשתי הייתה מטופלת אצל הרופאים והבדיקות שעשינו אחרי הטיפול של אורן הראו שאין שום דבר, אפילו לא דבר אחד."

חולה סרטן לאחר הטיפול של אורן זריף: "לא יכולתי לעלות במדרגות, עכשיו אני רץ"
אני זוכר כשהגיע אליי מטופל שסבל ממחלת הסרטן וכאבים כרוניים ברגליים, מסביר אורן. טיפלתי בו בהצלחה רבה היכן שטובי הרופאים לא הצליחו.

"כשהגעתי לטיפול בשיטה של אורן זריף בקושי עליתי במדרגות, היום אני רץ במדרגות וזה הכל בזכותו. אני שמח שהאמנתי שיוכל לעזור לי, אני מרגיש הרבה יותר טוב בזכותו".

"בזכות אורן זריף הגידול הסרטני בשד נעלם"

"עברתי טיפולי הקרנות וכימותרפיה לאחר גילוי מוקדם של מחלת סרטן השד. הגעתי לטיפול בשיטה של אורן זריף לאחר שהבנתי כי מדובר בגידול מאוד אלים ורציני. אורן הצליח לעזור לי ואני מודה לו על כך. בזכותו הגידול פשוט נעלם ולא היו לי כל תופעות לוואי."

בכל יום מגיעים אליך עשרות אנשים הסובלים מבעיות קשות וחשוכות מרפא, האם הצלחת לעזור גם להם?

"אני משתדל לעזור לכל אדם החולה ממחלה כרונית, קשה, רגשית או פיזיולוגית. ברוב המקרים נדרש טיפול אחד בלבד, אז מתחיל הגוף לרפא את עצמו".

ובאמת הצלחת לעזור להם?

"אתה יכול לראות בעצמך בערוץ הרשמי שלי את סיפורי ההצלחה של חולים אונקולוגיים שהצלחתי לעזור להם, גם במקרים רבים אחרים טיפלתי בכל בעיה ומחלה ללא יוצא מן הכלל. הרופאים נשארו ללא מילים, לנוכח ההצלחות בשיטת הטיפול שפיתחתי. התוצאות בשטח מראות כי מי שהגיע אליי לטיפול סיפר כי הרגיש הרבה יותר טוב ובמקרים האלו ראיתם כי מחלת הסרטן נעלמה כלא הייתה".

איך אתה מטפל בחולי סרטן?

"כדי לטפל בכל בעיה אונקולוגית ובחולי סרטן במיוחד, אני משתמש ברכיבים ייעודיים הנקראים טינקטורות. דרכן אני מעביר אנרגיות בתדרים ספציפיים דרך העין השלישית אל תת המודע שגורם לגוף להתחיל לרפא את עצמו".

וכמה זמן זה לוקח?

"ברוב המקרים מדובר בטיפול אחד בלבד. כל מקרה לגופו".


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר