יש אלופים חדשים (צילום דודו קקון)

חבטה מנצחת

אליפות הארץ במטקות שנערכה בחוף הקשתות באשדוד, הגיעה לסיומה ביום שישי האחרון ואחרי מאבקים עיקשים על החול החם, יש לנו אלופים חדשים, לפחות עד השנה הבאה

פורסם בתאריך: 13.8.17 10:49

     

מי שהגיע היום לחוף הקשתות וראה את מתחם תחרות "אליפות המטקות" שהקימה רשות הספורט לא יכול היה לדמיין שמדובר באליפות הארץ במטקות. מכל הארץ הגיעו שחקני מטקות שהתחרו על התואר אלופי ישראל. המתחם כלל 2 מגרשים בו מתמודדים 2 זוגות במרחק 7 מטרים האחד מהשני, 3 דקות על השעון ומספר חבטות מקסימלי. התחרות כללה שני תחרויות – אליפות הארץ לגברים ואליפות הארץ מעורב. נראה פשוט? אז זהו שלא. ממש לא. אורן בן חמו מארגון ״מטקות אשדוד״ שהיה הזרוע הארגונית והמקצועית יכול להיות מאוד גאה, יחד עם רשות הספורט העירונית הצליחו ליצור אירוע שהצליח להפתיע את רוב המתחרים שהגיעו מחוץ לעיר. והיו לא מעט כאלה.

החוויה היתה נעימה גם לצופים, להם הוקם יציע מוצל שהקל על הישיבה והצפיה בתחרות. בנוסף דאגו המארגנים בסיוע נותני חסויות לפנק את הצופים בשתיה קרה, אבטיח, ארטיקים ואפילו ברד קר. במהלך התחרות, הוגרלו לא מעט פרסים בין המקצים בהם זכו הצופים ברי המזל, בין הפרסים: מטקות מקצועיות, פיצות, ארוחות ועוד.

לאחר שעות רבות של תחרות עיקשת על החול החם בחוף הקשתות הגענו לשלבים הסופיים וגם לזוכים. באליפות הארץ לגברים זכה מוטי פלס, שמלבד היוקרה הצליח לשלשל לכיסו פרס מכובד של 1,500 ש"ח. מי שזכה להיות סגנו הוא גיל אזרח שזכה בפרס של 1,000 ש"ח ובמקום השלישי זכה הראל בן דוד, שקיבל בנוסף 500 ש"ח. בתחרות המעורבת זכו רמי פריד ודנה קרלון והוכרו לאלופי המטקות של ישראל לקיץ 2017 וזכו אף הם בפרס כספי על סך 1,500 ש"ח, לאחר שניצחו בגמר את רווית עוז וגיל אזרח שסיים שוב במקום השני, שקיבלו 1,000 ש"ח.

תערוכת המטקות (צילום: דודו '
קקון)

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר