ליברמן בפתיחת מטה מפלגתו באשדוד צילום: מייק וייצמן

ליברמן פתח את מטה ישראל ביתנו באשדוד

בכנס פתיחת המטה באשדוד ליברמן בחר לבקר את ראש הממשלה: "מטייל לו בעולם, בזמן שעוד ועוד כסף קטרי מוענק לגורמי טרור בעזה"

פורסם בתאריך: 20.1.19 21:29

     

אתם כבר מרגישים בחירות בפתח? ראש מפלגת ישראל ביתינו הערב (ראשון) פתח מטה מפלגתו במקום הכי צפוי, במקום בו היה ממוקם מטה רשימת אשדוד ביחד של שמעון כצנלסון. לאירוע הגיעו חברי הכנסת ליברמן ולנדבר, כמו כן מנכ"ל משרד הקליטה לשעבר אלכס קושניר, תושב אשקלון. באירוע נאם גם סגן ראש העיר מר שמעון כצנלסון, כאשר הוא מגיע לאירוע מלווה בחבר מועצה אחד בלבד, גרשון פלדמן. בלטו בהעדרם יתר חברי הרשימה, במיוחד מנהיג "אשדוד ביתינו" וסגן ראש העיר בדימוס גרשוב.

ליברמן בפתיחת מטה מפלגתו באשדוד צילום: מייק וייצמן

לאירוע למוזמנים בלבד הגיעו כ-150 פעילי מפלגה, כאשר הגיל הממוצע של הפעילים נע סביב גיל 65-70. ליברמן וכצנלסון נאמו ארוכות בשפה הרוסית, ונאמר כי יהיה אירוע נפרד לקהל הדובר עברית. בנאומו שטח ח"כ ליברמן את משנתו המדינית והחברתית, התפאר בהישגי מפלגתו למען הקשישים (תוספת חימום וחוק התשעה במאי). ליברמן התעקש "כפי שאנחנו נהיה הראשונים להתנגד לפתיחת עסקים בשבת בבני ברק, היינו הראשונים להתנגד לקנסות בשבת בעיר אשדוד. אנחנו לא נגד הדת, אבל אנחנו נגד כפייה מכל סוג.

במספר דקות שפינה לכתבנו אמר ליברמן "לא יעלה על הדעת שראש הממשלה יטייל לו בעולם בזמן שעוד תשלום מהכסף הקטרי מוענק לעזה כפרס על טרור". מעשה כזה יש לאפשר אך ורק החזרת בנינו המוחזקים ברצועה"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר