הסניף סגור צילום: ניר מירצקי ב"ש
הסניף סגור צילום: ניר מירצקי ב"ש

סניף רשת הארונות הרדור נסגר במפתיע

רשת ארונות ההזזה המתקדמים לא הודיעה על הפסקת הפעילות, וצרכנים שהגיעו לחנויות נתקלו בדלת נעולה. לחברה עשרות עובדים, ולא ברור האם הרשת תפתח מחדש את הסניפים שנסגרו ומה יעלה בגורל הלקוחות ששילמו מקדמות. דביר, תושב אשדוד: אנחנו חוששים ש-42 אלף שקל שהשקענו בריהוט הבית החדש פשוט יעלמו"

פורסם בתאריך: 13.1.19 10:17

     

חברת ארונות ההזזה המתקדמים הרדור סגרה באופן מפתיע כמה סניפים ברשת החנויות שלה ביום חמישי ושישי האחרונים כולל את הסניף האשדודי, מבלי לתת הודעה לצרכנים. כמו כן אין מענה טלפוני בסניף וטרם ידוע האם מדובר בסגירה קבועה או זמנית של הסניפים.
בעלים של הרשת עמוס חלפון מודיע על סגירת דלתות החברה

הבעלים עמוס חלפון: "הגענו למצב של חדלות פירעון, סכנה מוחשית לקיומנו"


עמוס חלפון בהודעה דרמטית לעובדי החברה ביום חמישי.

לחברה עשרות עובדים בחנויות ובמפעל הוותיק שלה בראשון־לציון, וכרגע לא ברור האם הרשת תפתח מחדש את הסניפים שנסגרו ומה יעלה בגורל הלקוחות שהזמינו ושילמו מקדמות במקרה שהסניפים לא ייפתחו.

מדובר ברשת ריהוט ותיקה הפועלת מאז 2002 ומפעילה 7 סניפים באשדוד, באר שבע, דן דיזיין סנטר בבני־ברק, ראשל"צ, נתניה, חיפה וירושלים. בנוסף, בבעלות החברה מפעל ותיק בראשל"צ המייצר מגוון ארונות הזזה הנמכרים בסניפים ואף מיוצאים לחו"ל.

בין הנפגעים הישירים הם דביר ס., שקנה ריהוט לבית החדש ב42,000 ש"ח וכעת לא מקבל מענה מן החברה. ולרי, שהיא ובן זוגה רכשו מטבח ב-26000 ש"ח גם הם שילמו את מרבית הסכום.

בשעות האחרונות החלו לקוחות שונים להתאגד ברשת. בקבוצת הפייסבוק "נפגעי ארונות הרדור Hardoor" פעילים עשרות משתתפים, המלינים על בעיותיהם מאז שנודע כי הסניפים לא נפתחו, ובעיקר משתפים בחשש כי הכסף הרב ששילמו על הזמנות שטרם התקבלו – שמגיע לעיתים לעשרות אלפי שקלים – לא יוחזר להם.

התארגנות לקוחות צילום: פייסבוק

חברת דן אנד ברדסטריט המספקת מידע עסקי ובורסאי מדווח על סיכון גבוה לחברה

החברה נמסר כי היא עצרה את הפעילות בשל קשיים כלכליים וכי "מנהלי החברה עושים מאמצים אדירים על מנת למצוא פתרון להמשך פעילותה של החברה באופן שימזער את הנזק ללקוחות החברה, לעובדיה ולספקיה".

 

דן אנד ברדסטריט צילומסך

דן אנד ברדסטריט צילומסך

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר