מ.ס מסתבכת בתחתית. המשחק בבאר שבע, הערב, מוצ"ש. צילום: גיל כהן
מ.ס מסתבכת בתחתית. המשחק בבאר שבע, הערב, מוצ"ש. צילום: גיל כהן

הפסד נוסף למ.ס – הפעם לבאר שבע

שער אחד של המארחים הספיק כדי לגבור על אשדוד במשחק כוחני שבו שתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים

פורסם בתאריך: 29.12.18 23:35

     

רק 3 ימים עברו ממשחקה הקודם, ומ.ס אשדוד יצאה הערב למשחק חוץ קשה במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל באצטדיון טוטו טרנר נגד הפועל ב"ש. 

שתי הקבוצות קיוו להתאושש לאחר התוצאות המאכזבות שהשיגו במחזור הקודם. אשדוד הגיעה לאחר ההפסד הביתי 1-0 למכבי חיפה, ומנגד הפועל ב"ש הגיעה לאחר ההפסד המשפיל 3-0 למוליכה מכבי ת"א.

יובל נעים סובל מסגל קצר. יואב ג'ראפי השוער הראשון ממשיך להיעדר, ומי שפתח בשער הוא רועי משפתי השוער השני שעלה לשחק עם זריקה, זכר לפציעתו נגד מכבי חיפה. 

טום בן זקן. צילום: אורי קריספין

טום בן זקן. צילום: אורי קריספין

גדי קינדה עדיין מושעה מהקבוצה עקב התנהגותו, ובנוסף קרלו ברוצ'יץ' ורומן הבראן נעדרים עקב פציעות. יובל נעים עלה עם מערך זהיר של 3 בלמים, כאשר טום בן זקן המגן הימני הוסט לעמדת הבלם. 

בהפועל ב"ש הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור חזר להרכב הקבוצה לאחר שנה שלמה של היעדרות בעקבות פציעה קשה. ברק בכר קיווה שהוא יצליח לייצב את ההגנה.

המגרש בבאר שבע לא היה מלא הערב. אולי בשל מזג האוויר ואולי בשל אכזבתם של האוהדים המקומיים מההפסד המשפיל למכבי ת"א. 

השופט דניאל בר נתן הוציא את המשחק לדרך, כאשר המקומיים התחילו בלחץ על שערו של משפתי כבר מהפתיחה. 

בדקה ה-14, בניגוד גמור למהלך המשחק, אריאל הרוש עם יציאה יומרנית מהשער מאבד את הכדור, דודו ביטון שחוטף לו מוסר לאלקרנוואי שמול שער ריק בועט חלש מידי ושחקן באר שבעי מציל את הכדור מקו השער.

בדקה 22 עוד הצלה דרמטית, הפעם מהצד השני של כר הדשא. יציאה לא טובה של משפתי, בן שהר עובר אותו ונותר מול שער חשוף, אך קפטן האשדודים בן זקן מציל מקו השער גול בטוח.

 

בדקה ה-25 עמראן אלקרנוואי דוחף עם הכתף את קשר ב"ש אריק סאבו ללא כדור, סאבו מאבד את העשתונות, חונק את אקלרנוואי ודוחף אותו אל הרצפה. בר נתן שולף לסאבו את האדום, ולאלקרנוואי רק צהוב. באר שבע נותרת בעשרה שחקנים.

2 דקות לאחר מכן דודו ביטון חלוץ מ.ס אשדוד דחף ללא כדור את לואי טאהא ומקבל את הצהוב השני שלו. גם אשדוד נשארת בעשרה שחקנים.

לאחר לחץ מתמשך של הבאר שבעים על שערו של משפתי, בדקה ה-61 דיא סבע מוצא בכדור עומק את נייג'ל האסיילבנק שמקפיץ מעל השוער האשדודי ומעלה את ב"ש ל-1-0.

בר נתן שורק לסיום, אשדוד מפסידה פעם נוספת ומסתבכת בתחתית הטבלה.

יובל נעים. צילום: אורי קריספין

יובל נעים. צילום: אורי קריספין

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר