מוריה פרץ מלכת היופי 2016 של הדרום בפרויקט חדש. צילום אורי קריספין
מוריה פרץ מלכת היופי 2016 של הדרום בפרויקט חדש. צילום אורי קריספין

הרכלנים

פבל טולצ'ינסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 21.12.18 12:12

     

קבלו פיקצ׳ר של אלמוג נעים ואת ההופעה הנדירה שלה לכבוד אירוע משפחתי ב"חצר המלכה", בהחלט חוויה של שלמות.

כוכב הילדים ותכנית בישול ב-Ynet גל זהבי נתפס בעדשה כשנכנס ביום שישי למתחם הסטאר סנטר. בזמן שהוא מנווט בין המכוניות, הוא עדיין הצליח למסור ד״ש לכל הקוראים.

צילום פבל

דוגמנית העל דוריס רבליס אולי רחוקה עדיין מתאריך הגיוס שלה, אבל זה לא הפריע לעשות פוזות למצלמה כשהיא על מדים כאשר יצאה יחד עם חבריה לספסל הלימודים לגדנ”ע בבסיס הפיקוד אליקים שבצפון, ואין ספק שהלוק הזה מחמיא לה מאוד.

תגידו המון מזל טוב ליפה באוברול השחור, יולי סטרקשוב, שחגגה השבוע 22 אביבים ובהחלט לא חסכה בחגיגות ונהנתה מכל רגע אפשרי, ואנחנו פשוט לא הצלחנו לעמוד בקצב שלה. עד 120!

הזוג דוד פרץ וליאור בוחבוט קופצים לאירוע זבד הבת באולמי "בל-מר" רגע לפני שטסים לאמסטרדם לסופ”ש רמנטי, או שאולי סופ”ש של בילויים ויציאות. תיהנו חברים.

צילום פבל

דנה סמואל התחילה דיאטה חדשה הכוללת תריסר בקבוקי קורונה. נשמע מעניין, ואפילו אני מוכן לנסות את הדיאטה הזאת.

 

אורון יצחק לא ציפה שאשתו הטרייה תפנק אותו עם טיסה למדריד. השניים עשו חיים בעיר הבירה הספרדית וקינחו כמובן בביקור בסנטיאגו ברנבאו ובמוזיאון של ריאל מדריד. ואם במקרה ראיתם צעיף של בית”ר ירושלים בטלוויזיה, עכשיו אתם יודעים מי אחראי לכך.

ובמקביל עו”ד תמר קידר גם ביצעה צ’ק אין השבוע במדריד, ואחרי מסע שופינג מפרך והמון לוקיישנים מעניינים ביקרה גם היא במשחק של ריאל מדריד כי אי אפשר לוותר על ההזדמנות לראות את אלופת אירופה בלייב.

הג׳ינג’ים המגניבים שלנו דניס ורדי וגלעד אורן הגיעו לאירוע משפחתי ותיעדו בתמונה של לפני כל הבלאגן עם חיוכים ענקיים.

יש מי שדואג לבטיחות בנמל אשדוד, וכדי להתחיל מהגיל הצעיר ז׳קלין, מאיר ואוהד אחראים על ערב ״מציירים בטיחות״ לדור הצעיר.

צילום רונן ג'אתי

עדיין בספרד אבל בצד היריב, קורל מנור (הבת של חבר המועצה בוריס) המריאה לברצלונה, ולמרות שהקיץ כבר לא איתנו היא נהנתה מאוד בעיר המיוחדת והמחישה שוב שגם צבעי השלכת מאוד מחמיאים לה.

יניב יפרח, אקס קרית-גתי והיום אשקלוני בדם, חגג השבוע 43 שנים להיווסדו. האישה נורית והילדים בן ושירה פינקו אותו בארוחה במסעדה איטלקית, סט בגדים מלי קופר, גאדג'ט חביב וים של אהבה. ואנחנו חושבים שזה הגיל המושלם להוסיף גם איזו גיחה קטנה לחו"ל.

מלכת היופי של הדרום לשנת 2016 מוריה פרץ בת ה-18 הפכה השבוע לפנים החדשות (והיפות) של החנות היוקרתית "סיגלית מותגים" ובקרוב מאוד תחל שירות לאומי. ואם במקרה תהיתם, היא פנויה להצעות.

צילום אורי קריספין

חנה גור ובן לוי התארסו השבוע, והנה תמונה קטנה לפרגון. תוכלו לבחון את הטבעת מקרוב.

כשעידן ברנס הזמין חדר זוגי בירושלים, חברתו נוף בנישו בכלל לא ידעה שלמחרת בבוקר ברחבת הכותל המערבי עידן יכרע ברך והיא תסכים להיות אשתו. כולם כבר מחכים לתאריך.

גברת בלונד אופיר ישר ניצלה את מזג האוויר הנינוח שפקד אותנו בסוף השבוע האחרון ויצאה לטייל בחיק הטבע, ואיפה טבעי ויפה יותר מאזור רמת הגולן? אז אחרי נסיעה ארוכה כל הדרך מאשקלון הם הגיעו ונהנו מכל רגע.

אחרי 10 שנות זוגיות הגיע הרגע שבו אלי סקג’ו החליט שהגיע הזמן למסד את יחסיו לאהבת חייו וסיוון לוגסי. אחרי שקנה טבעת הוא כרע ברך, והתשובה של סיוון הייתה כמובן חיובית. מזל טוב!

גם איתמר פנחסי הגיע השבוע למסקנה שהוא מצא את האישה שאיתה הוא רוצה לחיות כל חייו, בת זוגו ג’ני קרייבסקי, אז הוא אסף את החברים הקרובים והפתיע אותה עם טבעת יהלום שהשאירה אותה ללא מילים חוץ מ-"I DO".

עומר לוי חגג השבוע את הולדת הבת, והחברים שלו מה- MMA קפצו לשמוח ולהצטלם יחד.

צילום פבל

"חליפות פיגל" בעיר אשדוד מלבישה לא רק סלבים כמו שלישיית מה קשור, עומר אדם ועידן עמדי, אלא גם קונים רגילים שרוצים להתעטף באבק המפורסמים.

צילום עידן שניאור

יום שבת של שמש וקרן רייץ׳ לא מוותרת. למרות כל החברים שלה שעדיין ישנו, היא בכיף קפצה לקפה באינדיאן.


אחרי שסגרנו את פינת המאורסים הטריים, נעבור מיד לשלב ירח הדבש, ששם נמצאים ג’וני ושני ראש, שהמריאו ליעד הכי רומנטי על הפלנטה, פאריז הקסומה, בתקופה הכי קסומה הקריסמס. Love is in the air.

גם בר צ’אפרק ניצלה את האווירה החורפית והמריאה לבודפשט שבהונגריה. כמו שניתן לראות, הנוף בהחלט לבן מהשלג, ואנחנו כמובן מקווים שסנטה קלאוס יגיע השנה עמוס מתנות.

מלך החיוכים והצחוקים שגיא סויסה קפץ לסופ"ש בטבריה הצפונית ושלח תיעוד שלו מבלה בנעימים במפרסת של המלון.

קעקע לך שלומפר: עובדים ותיקים וחדשים כאחד בחרו להם יום והלכו לעשות קעקוע של הבר שלומפר. אז הנה הרגליים של נדב ואליהו עם הסמל של אהבתם.

לאחר חודש של חוויות, תמונות, הרקדות ותחרויות סלסה, שרון פינטו ולייאנט בל חוזרים הביתה עם כמה תמונות, סרטונים וטיפים לבילוי המושלם בקובה.

מירי אוחיון המקסימה פצחה השבוע בקריירה חדשה והחלה להתלמד בבנק לאומי לקראת המשך תעסוקה עתידית. המדור מאחל לה המון בהצלחה בדרכה החדשה ובטוח שהיא תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר