לנדאו. צילום: ניר קידר.
לנדאו. צילום: ניר קידר.

הפועל אדומים במסע התחזקות

עופר ורטה שחקנה של מ.ס אשדוד לשעבר נמצא על סף סיכום באדומים והוא אינו השחקן היחיד . 

פורסם בתאריך: 17.12.18 08:51

     

הפועל אדומים מפגינה במשחקים האחרונים יכולת חלשה מאוד, בעיקר בחלק ההגנתי. הקבוצה מרבה לספוג וזה לא מתאים לקבוצה בראשותו של המאמן הקפדן גילי לנדאו.
האדומים שבנו את את הקבוצה בתקציב לא קטן על מנת לעלות לליגה הלאומית, נמצאים בפער של 6 נקודות מהכח רמת גן שמובילה את הטבלה.

הגול הראשון של האדומים: שריקי מבקיע. צילום: אבישי אפטקר
הגול הראשון של האדומים במשחק האחרון: שריקי מבקיע. צילום: אבישי אפטקר

אולם גילי לנדאו לא מוכן לוותר על חלום העלייה לליגה הלאומית ופועל על מנת לחזק את הסגל הקיים. עופר ורטה שחקנה של מ.ס אשדוד לשעבר נמצא על סף סיכום באדומים.
המגן הימני בן ה 28 העביר את הקריירה שלו עד עכשיו בקבוצות בליגת העל, ורק בעונה שעברה שיחק עם בית"ר ירושלים הגדולה בטדי והגיע איתה לגמר גביע המדינה, וכעת נמצא על סף סיכום במועדון האדום של אשדוד.

שחקן נוסף שנמצא במו"מ מתקדם עם הנהלת האדומים הוא חיים יוסף, הקשר ההגנתי הנהדר שגדל בבית"ר ירושלים וכיום משחק בשורות מכבי יבנה. יהיה מעניין לראות האם פיני עייש, אקס האדומים וכיום מאמן מכבי יבנה יהיה מוכן לשחררו.

שחקן נוסף שנמצא בפנקס של גילי לנדאו הוא בלמה של הפועל מרמורק מהליגה הלאומית, יקיר שינה בן ה33. לנדאו מאמין ששינה, בעל הניסיון הרב יכול לייצב את ההגנה של קבוצתו.

 

בגזרת העוזבים המועמדים לעזוב את הפועל אדומים הם שני שחקנים שהיו משמעותיים בעונת העלייה בעונה שעברה והשנה נדחקו אל הספסל, שחקני ההתקפה ווארקט גדיף ואריאל טרבלסי.

בטרבלסי מעוניינות מכבי יבנה מליגה א, מכבי קריית מלאכי מליגה ב דרום ואף האקסית, היריבה העירונית מכבי עירוני אשדוד. בגדיף מעוניינת מכבי יבנה ואף נשקלת עסקת חליפין בתמורה לחיים יוסף הקשר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר