אלון מן. באדיבותו

לקוי ראיה, אב לילדה, מבקש: עיזרו לי למצוא עבודה

אלון מן, תושב אשדוד ולקוי ראייה במחלה שלא ניתנת לטיפול, מחפש תעסוקה הולמת למצבו הנוכחי בכדי לפרנס את משפחתו

פורסם בתאריך: 12.12.18 10:14

     

הבוקר פרסם תושב אשדוד רשומה (פוסט) ברשתות החברתיות, על חיפוש עבודה בתחום עיסוי רפואי, אך מעבר לעובדה שהוא נמצא בשורות האבטלה כעת יחד עם אלפי תושבים ואזרחים, הסיפור של אלון מן, יוצא דופן בהיותו חדור מוטיבציה ובעל אתגר כפול.

מן, בן 31, הוא לקוי ראייה מגיל 18 כתוצאה ממחלה תורשתית בשם "לבר סינדרום", מחלה אשר פוגעת בעצב הראייה וברשתית ואין לכך טיפול. לדבריו, תאונת דרכים זירזה את התפרצות המחלה כתוצאה מטראומה שהגוף עבר.

ברשומה שפרסם כתב:

"שמי אלון מן, בן 31 נשוי ואב לילדה מקסימה מאשדוד. בימים אלו אני מחפש תעסוקה, חשוב לי לצאת ולפרנס את בתי בכבוד.

אני לא חושש מעבודה פיזית ונמצא בכושר גופני מעולה. אשמח להצעות הן בתחום שלי והן בכל תחום אחר באזור מגוריי, יש אופציה לאזורים אחרים במידה וקיימת תחבורה או הסעות למקום העבודה. במקצועי אני מעסה רפואי בכיר, בוגר מכון וינגייט מחזור 2012. אני בעל בגרות מלאה וסיימתי מכינה אקדמית במכללת אשקלון. משתמש היטב במחשב ומכיר כמה שפות.

נייד: 054-5470055"

 

למערכת "כאן דרום" הוא מסר כי "המשמעות של לקוי ראייה היא שאני רואה דמויות, ואין כרגע ניתוח לתיקון המצב כי מדובר בפגיעה בעצב הראייה". מדבריו עולה כי הוא לא בחור עצל, "היה לי עסק וסגרתי אותו כי תכננתי ללמוד אך זה לא יצא לפועל בסוף וכרגע אני מחפש עבודה בתחום אך האתגר השני הוא בהיותי גבר בתחום העיסוי והטיפול – לצערי אין הרבה דרישה".

למען מעסיקים פוטנציאלים, חשוב לו להדגיש כי מבחינה מעשית הוא מעוניין במשרה מלאה כדי לפרנס בכבוד את משפחתו. מבחינת קשיים למציאת העבודה עצמה הוא משתף "בראיון זה יכול לבוא לידי ביטוי בכך שאני לפעמים לא מסתכל ישירות בעיניים, אלא מעט למעלה או למטה, אבל זה משהו שחייב להעלות בראיון".

ניכר כי מן מקדים תרופה למכה ומעלה זאת בקורות החיים האינטרנטיים, מערכת "כאן דרום" מאחלת בהצלחה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר