גן אולמי עדיה
גן אולמי עדיה

האולם היחידי בארץ עם גג נפתח: הכירו את מתחם אירועים וכנסים 'עדיה'

אנחנו נוהגים לדמיין חתונת חורף ממש כמו בסיפור סינדרלה והנסיך: נוף חורפי מלא בצבעים חמים, פיות ופלאים. מלבד האווירה הפסטורלית, בחורף מגוון שמלות הכלה רחב יותר, האוכל מנחם יותר, והכי חשוב אין צורך לדאוג שהשיער יאבד מצורתו או שזיעה תטפטף על פנינו ותהרוס את האיפור. אבל יש אתגר אחד שממש קשה להימלט ממנו: איך מתחתנים במזג אוויר גשום? באולמי עדיה יודעים לשלוט במזג האוויר. מבולבלים? גם אנחנו. יצאנו לבדוק

פורסם בתאריך: 28.11.18 23:12

     

אם אתם מתכננים חתונה חורפית כדאי שתכירו את מתחם האירועים והכנסים עדיה השוכן בעיר יבנה (במרחק שלושים דקות מתל אביב). אם גם אתם נוטים להתקשות להחליט על אולם אולטימטיבי, מתחם עדיה מצאו פתרון מושלם המציג שני אולמות שונים ומיוחדים לבחירתכם: ״עדיה בוטיק״ – אולם בוטיק לאירועי יוקרה של עד 520 איש ו- ״עדיה פאלאס״ לכאלו שרשימת המוזמנים ארוכה ומעוניינים באולם מפואר המכיל עד 850 אורחים. שני האולמות מאובזרים במערכות הגברה ותאורה מהמתקדמות בעולם כאשר רחבת הריקודים ממוקמת בסמוך לעמדת הדי ג'יי ובר המשקאות, כך שנוצרת אווירה מחשמלת במיוחד. האולמות השונים וההפרדה בינם לבין קבלת הפנים ומיקום החופות מאפשרים גמישות מלאה בהתאם להעדפות של כל זוג, כאשר בכל אחד מהאולמות סוויטה גדולה ומפנקת הכוללת מקלחת ושירותים להשלמת החוויה לזוג הרומנטי.

אולמי עדיה מבפנים

אולמי עדיה מבפנים

עיצוב טוסקני ומטבח קולינרי משגע

העיצוב האדריכלי והגן הטוסקני המשגע הם אלו שמביאים את הזוגות לחגוג באולמי עדיה ערב אחר ערב. העיצוב היא אחת התשוקות הגדולות של בעלי המקום והיא באה לידי ביטוי בכל פרט ופרח בגן ובשני האולמות המהממים. העיצוב האדריכלי המוקפד כולל אלמנטים אירופאים מסקרנים, כאשר הגן הטוסקני כולל מזרקות, צמחיה עשירה, מזרקה ועמודים דקורטיביים בהשראת הערים הגדולות בעולם. התפאורה חורפית ומיוחדת כאשר הזוג יכול לבחור פרטים נוספים ולעצב את האירוע כאוות נפשו. בעדיה לא מסתפקים רק בעיצוב אירופאי עוצר נשימה כי את החוויה משלים המטבח הקולינרי המיוחד בראשם של השפים יורם ודדה וקנין, חוויה רבת טעמים הכוללת מטבח עשיר ומתוחכם מלא בניחוחות בינלאומיים. האורחים נהנים במהלך הערב ממטבח פתוח ובר צרפתי עשיר שמשאיר טעם של עוד. וכדי שלא תשתעממו, השפים של עדיה דואגים להחליף את התפריט בהתאם לתקופה ומזג האוויר. המטרה של עדיה היא להעביר את האורחים חוויה קולינרית באווירה של מסעדת גורמה ולא כמו אולם אירועים קלאסי. לא פלא שהאורחים פותחים את הסטורי למראה המנות ולא משאירים פירור על הצלחת, והאמת שביננו, האוכל הוא הדבר הכי חשוב אצלנו הישראלים.

האולם היחיד בארץ ששולט במזג האוויר על ידי גג חשמלי נפתח מעל שטח הגן והחופה

אתם מכירים את זה שאתם מגיעים לאירוע בחורף ובמקום אולם או גן אירועים החופה מתקיימת בתוך אוהל ? כולנו יכולים להסכים שחופה תחת אוהל נחשבת בהרבה פחות סטייל, במיוחד אם אנחנו רוצים לקבל על האירוע מחמאות מהאורחים. אז כאמור אולמי עדיה המציאו את הפתרון המהפכני : שליטה מלאה במזג האוויר ע"י לחיצת כפתור. החל משנת 2019 אתם והמוזמנים תוכלו ליהנות מחלל מקורה במשך כל קבלת הפנים ולקראת החופה תהיה אופציה לפתוח את הגג החשמלי. מה שזה אומר, שאם ירד גשם בהפתעה ניתן יהיה להחליט לפתוח או לסגור את הגג באופן חלקי או מלא במהרה. כמה במהרה אתם שואלים? תוך 15 שניות בלבד. האמת שזה נתון ממש מרשים!
יש אופציות נוספות להגנה מפני תנאי מזג האוויר כמו מעטפת דלתות זכוכית מתכווננות, עמודי חימום לחורף הקר, ומצנני אוויר שמהווים פתרון התרעננות מעולה בחודשים החמים. סגירת החורף החשמלית ושאר האלמנטים מאפשרים לאורחים ליהנות משלב קבלת הפנים גם בימים חמים ולחים וגם בימים קרים וגשומים. אז אפשר להניח את הדאגות בצד, ופשוט ליהנות מאירוע איכותי, מהנה שבסופו כולם נותרים יבשים, שמחים ומאושרים.

לווי אישי בסטנדרטים גבוהים

מנהל האירוע ילווה אתכם באופן אישי לאורך כל שלבי ההפקה בהקשבה ותשומת לב לפרטים הקטנים ויגשים כל חלום שעולה בדעתכם (אז אל תהססו לבקש). הצוות המקצועי ילווה אתכם לאורך כל האירוע ויעניק לכם ולמוזמנים חוויה בסטנדרטים הכי גבוהים שיש תוך קפדנות עילאית לכל פרט ופרט.

לא סתם שזוגות רבים בוחרים שוב ושוב לשבור את הכוס באולמי עדיה. עם מסורת אירוח ארוכת שנים ומוניטין ידוע, מובטחת לכם מעטפת שירות שמספקת בדיוק את מה שאתם צריכים ביום הגדול שלכם. מזל טוב!

כתובת: רחוב שידלובסקי 3, מחלף שורק, כביש 4, יבנה
טלפון: 08-6486488
קישור לאתר
קישור למייל
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

חופה באולמי עדיה

חופה באולמי עדיה

אולמי עדיה מבפנים

אולמי עדיה מבפנים


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר