יתפטר? עטר (צילום: אורי קריספין)

ראובן עטר העביר את אימון הבכורה שלו באשדוד

ראובן עטר העביר הבוקר את אימון הבכורה שלו בעיר הנמל, אך לא יוכל לעמוד על הקווים לאחר שהקבוצה לא הספיקה להעביר אותו בבקרה, במקומו יעמוד מזרחי על הקווים בפעם האחרונה

פורסם בתאריך: 4.8.17 12:43

     

ראובן עטר הגיע הבוקר למגרש האימונים וזכה לקבלת פנים חמה באשדוד. עטר שחתם אתמול בלילה על חוזה לשלוש שנים בקבוצה וחזר לליגת העל אמר הבוקר: "זו הרגשה מצוינת להצטרף לאשדוד ולחזור לליגת העל. הגעתי למועדון מאורגן ומסודר, יש רק שבחים לומר על השנים האחרונות. הסגל הקיים הוא סגל טוב, ערכתי שיחות עם מי שצריך וידוע שהקבוצה צריכה להתחזק, זו המטרה וזה ברור מאליו. הגעתי למקום בריא ושמח שעושים בו דברים מכל הלב".

שנשאל על המטרות של הקבוצה אמר: "המטרות באופן אישי הן ללמוד כמה שיותר מהר את השחקנים והמערכת. להיכנס למקום הזה ולעשות את הדרך שלי. אני רעב מאוד להצליח, ושמח לחזור, זו הרגשה מעולה מבחינתי. אני אימנתי עד עתה 14 עונות בערך, 12 עונות מוצלחות ו-2 לא. לצערי זוכרים יותר את העונות הלא טובות. בניתי כבר קבוצה בעפולה ויצאנו למחנה אימונים. אם לא הייתי מקבל את ברכת הדרך מהם זה לא היה מתאפשר. לא בניתי וברחתי, בזכותם המהלך יצא לפועל".

על הרכש אמר: "הקבוצה רוצה להתחזק בבלם, קשר אחורי ושחקן התקפה. אם אני אחשוב שצריך משהו אחר אנחנו נדבר על זה. המטרה היא להתחבר ולהצליח. אני לא אעמוד על הקווים במשחק הקרוב מול אשקלון, עדיין לא עברתי בבקרה. אני מקווה שעד שלישי הכל יוסדר. השחקנים נערכו למשחק הזה באימונים טקטיים כל השבוע, אני לא אבוא ביום אחד ואשנה הכל. אני בא לראות ולתמוך כמו אוהד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר