מודעה על הפגנת הקהילה האתיופית
מודעה על הפגנת הקהילה האתיופית

הפגנת מחאה בעקבות מעצר הנער בבית הספר מפתן

בקהילת יוצאי אתיופיה באשדוד מארגנים הפגנה מול תחנת המשטרה בעיר במחאה על המעצר הכוחני של נער מול חבריו במהלך יום לימודים. מח"ש התבקשה לחקור את התנהלות הבלשים

פורסם בתאריך: 24.11.18 21:00

     

בעקבות טענות על אלימות שהופעלה כלפי נער בשטח בבית ספר "מפתן", החשוד שפיזר גז מדמיע במזכירות, הכריזו נציגי הקהילה האתיופית בעיר על ארגון הפגנה מחר בשעה 16:00 מול תחנת משטרת אשדוד. המקרה ארע לפני כשלושה שבועות אך סרטון ביצוע המעצר פורסם בשבוע שעבר בכתבה בחדשות כאן 11. יש לציין שלא רק הנער המדובר נחקר אלא עוד שני נערים שאינם משתייכים לקהילה.

בעת האחרונה מצוי מפתן חרמון במשבר עמוק כפי שפרסמנו לראשונה.

עו"ד אייצ'לותם מסלה שהתמודד למועצת העיר בבחירות האחרונות ולא נכנס למועצה פרסם בעמוד הרשמי הודעה בנוסח הבא.

שתיקה = הסכמה 
אשדודים עושים סוף לאלימות משטרתית!!!!!
אסור לנו לעבור לסדר היום כי לא ייתכן מצב שבו ילדים, אחים וחברים שלנו יחוו אלימות משטרתית ויסבלו מיחס מפלה בכל המסגרות ולאף אחד לא איכפת!!!
אני קורא לכל הציבור, בני העדה, תושבי השכונות ואזרחים בכלל להגיע ולהפגין כנגד אלימות מכל סוג ונגד אלימות משטרתית בפרט.
ההפגנה תתקיים ביום 25.11.2018 בשעה 16:00 כולנו נפגשים מול תחנת המשטרה באשדוד ברחוב הנביאים 40.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"אני שוב נתקל בעוד מקרה מזעזע של אלימות משטרתית שהתרחש באשדוד בתוך שטח כותלי בית הספר", אמר, "כלפי נער בן 15 מהעדה האתיופית. ומכאן אני פונה אליכם ומבקש בכל לשון של בקשה אסור לנו להעלים ע-י-ן ! ! ! ברגע שאנחנו מעלימים עין , אנחנו בעצמנו תורמים לזה יד עו"ד אייצ'ו מסלה קורא לכולם לבוא ולהפגין איתנו", הוסיף מסלה.

 

המחלקה לחקירות שוטרים התבקשה לבחון את הסיפור ולהסיק מסקנות בנידון.

 

מהמשטרה נמסר לאחר שידור הכתבה: "אנו מצרים על עיוות מוחלט של המציאות, תוך הצגת חצאי אמיתות והשמטת עובדות. בניגוד לנטען, בלשי משטרת ישראל הוזעקו לבית הספר בהמשך לאירוע תקיפה שארע בו יום קודם לכן, ארוע במהלכו נפצעה עובדת המקום, ועליו דיווח למשטרה מנהל ביה"ס.
שלושת החשודים זומנו לחקירה במשטרה ולאחר שאחד מהם בחר לא להתייצב לחקירה, נאלצו בלשי מחלק הנוער להגיע למקום הימצאו ולעוצרו. להוסיף חטא על פשע בחר החשוד, להתנגד באופן אקטיבי למעצר, תוך ניסיונות של חבריו לסייע לו להימלט ממעצר.
לאחר שנעצר, נלקח החשוד אל חדר המזכירות בליווי של מנהל ביה"ס, שם המשיכו חבריו בניסיונות לשבש את מעצרו ללא הצלחה. לאחר חקירתו בתחנת המשטרה הוחלט להרחיקו ממקום ביצוע העבירה ומנהל ביה"ס עודכן על כך בהתאם.
"נדגיש כי כל טענה על רקע מוצאו של חשוד -לא רלוונטית לחלוטין, שכן במהלך האירוע נעצרו גם מעורבים נוספים. משטרת ישראל תמשיך לאכוף עבירות אלימות המבוצעות בקרב בני נוער ולא תאפשר תקיפה ונקיטת אלימות כלפי עובדי מערכת החינוך ובכלל, בין אם ע״י קטינים ובין אם ע״י בגירים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר