התחייב שלא יישב עם לסרי, אז התחייב. כצנלסון במהלך מערכת הבחירות. צילום: דור גפני
התחייב שלא יישב עם לסרי, אז התחייב. כצנלסון במהלך מערכת הבחירות. צילום: דור גפני

כצנלסון צפוי לקבל סגנות ואת תיק התכנון והבניה

בימים הקרובים עשויים להחתם ההסכמים הקואליציוניים הראשונים. חילוקי דעות לא פשוטים בין אבי אמסלם מש"ס לבין יו"ר הקואליציה

פורסם בתאריך: 19.11.18 21:47

     

המשא ומתן הקואליציוני נכנס להילוך גבוה ונראה שבימים הקרובים ייחתמו ההסכמים הראשונים בין סיעת אשדוד בתנופה של ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי ויו"ר הקואליציה גבי כנפו לבין הסיעות שייכנסו להנהלה.

ממידע שהגיע ל"כאן דרום" עולה שנכון להערב צפוי שמעון כצנלסון לקבל תפקיד של סגן ראש העיר וגם את ראשות הוועדה המקומית לתכנון ובניה. אולם, מינהל ההנדסה צפוי להישאר בידיהם של לסרי וכנפו. סיעתו של כצנלסון, אשדוד ביחד, עשויה לקבל גם את ראשות החברה העירונית לתיירות והחברה העירונית לפיתוח אשדוד (חפ"א). מוקדם יותר הכחיש כצנלסון שהוא עתיד להשתלב ברשימת ישראל ביתנו בבחירות הקרובות לכנסת.

גורם המקורב לנושא אמר שדווקא ש"ס הערימה קשיים רבים ודרישות מוגזמות לעוד תפקידים ותיקים מרכזיים כמו התכנון והבניה והחברה העירונית לתרבות הפנאי. הגורם הגדיר את אמסלם כמי שטיפס על מאוד גבוה. בנוסף ליהודות התורה שתישאר עם סגן ראש העירייה, גם הלביאות ואשדודים ממנסים לזכות בסגן, אך יתכן וייארלצו להסתפק בתפקיד ברוטציה.

 

 

לפי שעה החברה העירונית נותרה בידי לסרי וכנפו וגם תיק החינוך, אם כי יתכן שתיק החינוך יפוצל ויחזיקו בו שניים. כמובן שהדברים שפורטו בידיעה אינם סופיים, המו"מ הוא מטבעו דינמי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר