אוטובוס החיילים עולה באש. צילום: AFP
אוטובוס החיילים עולה באש. צילום: AFP

שיפור במצב החייל: יציב, יצא מכלל סכנה מיידית

בעקבות ההסלמה בדרום, אמש נפצע באורח קשה חייל בן 19 ששהה ליד אוטובוס הנפגע ישירות מטיל נ"ט, שכרגע מונשם ומורדם ועל פי דוברות בית החולים סורוקה, מצבו מוגדר יציב

פורסם בתאריך: 13.11.18 12:15

     

על פי דובר צה"ל, אמש (ב', 12.11), באזור השעה 16:30, מספר דקות לאחר שאוטובוס המלא בכ-50 חיילים הגיע לעוטף, החיילים ירדו ושהו בחורשה הצמודה לעוטף, נורה הטיל נגד טנקים, כאשר על פי העדויות העלה באש את האוטובוס הריק, והחייל שעמד על ידו ספג פגיעות רסיסים בפלג גופו העליון, בראשו ובחזהו.

החייל בן ה-19, תושב גן יבנה, פונה במסוק אמש לבית החולים סורוקה בבאר שבע, משם נמסר כי לאורך כל הלילה הרופאים ייצבו את מצבו, הוא הועבר לחדר ניתוח, עדיין מורשם ומורדם אך על פי דוברות בית החולים סורוקה שנמסרה ל"כאן דרום" הוא יצא מכלל סכנה, ומצבו יציב נכון לעכשיו.

בסרטון: ד"ר עמית פרנקל, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה בדיווח על הפצועים. צילום: דוברות בית החולים סורוקה.

הרב מאיר אדרי, ראש ישיבת נווה הרצוג, הנמצא כרגע בבית החולים עם משפחתו וחיילים נוספים מוסר: "הוא תלמיד ישיבת נווה הרצוג, שנפגע אמש, נפגעה העין ועשו ניתוחים בקיבה כדי להוציא רסיסים ומחכים שהוא יתעורר מההרדמה, אבל אנחנו יודעים שהוא יצא מכלל סכנה, כך אמרו הרופאים בבית החולים".

עוד מוסיף הרב אדרי "אמא שלו כאן, חזקה, אבל קשה לה. חיילים, חברים שלו, וצה"ל שנמצא פה כל הזמן, תומכים, ובינתיים משתדלים לעזור כמה שאפשר" ומוסיף "זה נס שהוא חי".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר