מ.ס אשדוד נגד הפועל חיפה

3:0 להפועל חיפה על מ.ס אשדוד בביתה

צמד של ראדו גינסארי בתוך 3 דקות (61,58) וגל אראל בפנדל (88)סידרו לשרון מימר ניצחון במשחק הבכורה שלו על הקווים. מ.ס אשדוד נראית לא טוב

פורסם בתאריך: 3.11.18 20:00

     

ההפסד הדרמטי להפועל חדרה לצד סערת התפטרותו של ניר קלינגר בהפועל חיפה ומינויו של שרון מימר במקומו, סידרו לנו משחק בין שתי קבוצות רעבות להוכיח שיש להן מה למכור. 1,200 איש הגיעו לאצטדיון הי"א במוצאי שבת כדי לראות את מ.ס אשדוד מנסה להתקדם מעלה במעלי הטבלה. חניכיו של בובי מילבסקי, לא ניצחו מזה 5 מחזורים ולמרות התיקו היוקרתי מול ב"ש באשדוד מצפים לניצחון היום.

בדקה ה-35, ג'וסיפ איבנצ'יץ מצא את דין דוד שמקרוב נגח החוצה. 3 דקות לאחר מכן נס זמיר קיבל הזדמנות גדולה לכבוש אך מחמישה מטרים סחט הדיפה גדולה מיואב ג'רפי.

בדקה ה-52, בנצי מושל מצא את דין דוד בתוך תיבת החמש, שבמקום לבעוט, ניסה לעצור את הכדור ופספס הזדמנות גדולה. בדקה ה-58 נס זמיר הכניס כדור למרכז הרחבה וראדו גינסרי בקפיצת דג נגח לרשת. 1:0 להפועל חיפה. 3 דקות חולפות וגינסארי משלים צמד. גל אראל מצא את נס זמיר שמנסה להבקיע אך הסתבך עם הכדור על קו השער והמולדבי הגיע מאחור ודחק פנימה. 2:0 להפועל חיפה, אשדוד בהלם. בדקה ה-87 גיא חדידה התקדם מול עמית ביטון ובן רייכרט שהכשיל אותו ברחבה. גל אראל לקח את הפנדל וקבע 3:0 קליל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר