שלטי בחירות בעיר. צילום: פבל
שלטי בחירות בעיר. צילום: פבל

רק תבחרו: כל המועמדים וכל המצעים

רגע לפני יום הבחירות, שלישי 30.10, המתמודדים מציגים את מרכולתם וחזונם, את ההבטחות ותפיסת העולם. אז מה יש להם להציע? לגזור ולשמור

פורסם בתאריך: 26.10.18 12:07

     

שעת השי"ן הגיעה. נותרו ימים אחדים לבחירות המקומיות באשדוד, שיתקיימו ביום שלישי הקרוב 30.10.18, והן יקבעו מי יהיה ראש העיר בחמש השנים הקרובות, ומי יהיה הקול שלכם במועצת העיר. ריכזנו עבורכם את המצעים של כל המועמדים לראשות העירייה ושל הרשימות המתמודדות על מקומן במועצה.

הנה המצעים של 17 הרשימות לפי סדר אלפביתי כפי שהן ניסחו אותם. הרשימות של המתמודדים על ראשות העיר מודגשות באדום.

נציין שמערכת “כאן דרום” ביקשה מכל רשימה שהיו”ר שלה מתמודד על ראשות העירייה לקבל את המצע במסגרת של עד 200 מילים. מרשימות שמתמודדות רק למועצה ביקשנו עד 100 מילים.

***

אופק חדש

בראשות עו”ד איצ’לותם (אייצ’ו) מסלה

 

התנועה חרטה על דגלה לשפר את התשתיות בבתי הספר ובשכונות החלשות, לאתר משאבים לתגבור מערך שיעורי עזר בבתי ספר ויצירת  מעורבות של ההורים. תפעל לפיתוח מודל חינוכי לשילוב ואינטגרציה בין כלל האוכלוסיות בעיר. התנועה מחויבת לרווחתו ולשגשוגו של דור העתיד: השכלה גבוהה, פרנסה ודיור.

התנועה תפעל ליישום “חוק ייצוג הולם” שמטרתו לשלב יוצאי אתיופיה במקומות עבודה במגוון תחומים, בדרגות העסקה שונות בכל משרדי העירייה וחברות הבת שלה ותיזום הקמת מרכז יזמות לאוכלוסיות חלשות בליווי יזמים מצליחים.

נפעל למיגור תופעות האפליה המגדרית, נטפל באלימות משטרתית כלפי אוכלוסיות חלשות, נפעל למיגור העבריינות ושימוש באלכוהול וסמים בקרב בני נוער. תנועת “אופק חדש” תפעל לחיזוק השכונות החלשות תוך צמצום פערים חברתיים ופיזיים. נפעל להקמת מרכז מורשת לעדה האתיופית ונעודד דיאלוג בין כל תושבי העיר.

 

אשדוד ביחד

בראשות שמעון (סניה) כצנלסון

צילום: פבל

משאירים את  הצעירים בעיר: בניית דיור בר השגה לצעירים ומשפחות צעירות על ידי חברות עירוניות, קידום פרויקטים ושחרור חסמים מפרויקטים של בינוי-פינוי.
בניית דירות קטנות למשפחות צעירות להשכרה.
חיים באשדוד, עובדים באשדוד: הקמת עמק הסיליקון של אשדוד — “עמק הדיונה” — פארק ההייטק של אשדוד.
תמריצים והקלות מוניציפאליות ליזמים וחברות הייטק ולתעשיות מסורתיות.
מתן תמיכה מוניציפאלית וליווי מקצועי להקמה וטיפוח עסקים קטנים.
Restart  אשדוד — הקמת מרכז טכנולוגי ליזמות והייטק בתמיכה ושיתוף של המדען הראשי.
פתיחת מרכז ביו-טכנולוגי בשיתוף ותמיכה של בית החולים אסותא.
מחנכים למצוינות: השכלה גבוהה — יוזמה מוניציפאלית להקמת מוסד אוניברסיטאי באשדוד.
הרחבת בית ספר עירוני לאמנויות ומחול והקמת אקדמיה למדענים צעירים.
עידוד ותמיכה מוניציפאלית בפיתוח והגדלת מספר החניכים בתנועות הנוער בעיר.
יוזמה מוניציפאלית לארגון אולימפיאדות במקצועות לימוד שונים.
פותחים את העיר: ביטול פרויקט ReWay במתכונתו הנוכחית ומעבר לשיטת Smart Transportation.
הרחבת קווי תחבורה ציבוריים — נסיעה ישירה ללא תחנות מעבר Express Line (רכבת — תחנה מרכזית).
תכנון ובנייה של שלוש יציאות עירוניות נוספות לגישה מהירה לכביש מספר 4.
כביש טבעת סביב אשדוד ללא רמזורים.
פתרון של מצוקת החנייה בעיר על ידי הקמת חניונים תת קרקעיים מתחת לגינות ושטחי העירייה.
הקמת הקאנטרי באשדוד ופיתוח בריכות שחייה נוספות.
קידום תרבות ופנאי בשבתות במוסדות התרבות של העירייה, בפארק אשדוד—ים ובחופים.
פיתוח מתקני ספורט והגדלת מגוון הפעילויות הספורטיביות בעיר, לרבות ספורט מוטורי, טניס ומשחקי כדור.

 

אשדוד בתנופה

בראשות ד”ר יחיאל לסרי

“אשדוד בתנופה” עשתה כברת דרך ארוכה וב—10 שנות עשייה הביאה את אשדוד אל קדמת הבמה והציבה את העיר בשורה הראשונה של ישראל. בשנות פעילותה היא שינתה את פני העיר מן היסוד, הציבה את התושב במרכז וקבעה סטנדרטים חדשים שלא היו כאן קודם. בזכות פעילות אינטנסיבית בכל מעגלי החיים וביצוע מושלם של תכניות העיר, זכתה אשדוד לשינוי תדמיתי ולמוניטין המציבים אותה כעיר מודל לאומי בכל מדד אפשרי.

בחמש השנים הבאות: נמשיך להצעיד את אשדוד ולקדם תכנים ותכניות בכל תחומי החיים (חינוך ורווחה, בריאות ותברואה, ביטחון ובטיחות, ספורט, תרבות ואומנות, תיירות ופנאי, שירותים עירוניים…) תוך שימת דגש על חזון העיר החכמה ברמה הלאומית והבינלאומית, ועמידה במדדי ביצוע ובתקנים בינלאומיים. במסגרת זו נשיק את תכנית “חזון אשדוד 2025” אשר תשלים את המהפכות הגדולות שעשינו בכל שטחי החיים העירוניים ותעניק תשומת לב מיוחדת לדור העתיד — צעירי אשדוד. כל זאת לצד שמירת צביונה המיוחד של העיר אשדוד כעיר המכבדת את כל תושביה.

התכניות הגדולות בעשור הבא: יישום הסכם הגג. הקמה והפעלת נמל חדש ומודרני. הכפלת מספר מיטות האשפוז בבית החולים, שדרוג והתאמת התשתיות העירוניות לתכניות העתיד. בניית הקריה האקדמית. הקמת קריית הייטק ומרכזי תעסוקה חדשים. הטמעת טכנולוגיות חדישות, פריסת תשתיות חכמות ודיגיטציה של מערכות השירות העירוניים. בינוי מוסדות ציבור, תרבות ואומנות נוספים. הקמת קריית הספורט, המשך פיתוח מלונאות, אטרקציות וענפי תיירות חדשים. מיצוב העיר כמטרופולין כלכלי–חברתי–תרבותי מהחשובים במדינת ישראל.

 

אשדודים

בראשות יניב קקון

מצע תנועת אשדודים נכתב בשיתוף אלפי תושבים מכל שכונות העיר, ומתייחס אל הנקודות הבוערות ביותר על סדר היום האשדודי. העקרונות לפיהם נכתב המצע הינם בהתאמה לצרכים של תושבי אשדוד ומשלב מתודות חדשניות ומודלים ייחודים שנוסו בהצלחה בארץ ובעולם. החל מיצירת מערכת חינוך מתקדמת המתאימה למאה ה—21, לצד חינוך לקהילה אזרחית פעילה וחיבור בין הקהילות השונות באשדוד, דרך הרחבת מגוון המענים לרווחת תושבים עם צרכים מיוחדים ויצירת שוויון הזדמנויות בכל תחום ועד קידום נושא השוויון המגדרי בגזרה המוניציפאלית.

תכנית הפעולה מציעה פתרונות פרקטיים בתחומי החינוך, צרכים מיוחדים, דיור, תעסוקה, רווחה, צעירים, מגדר, תרבות ופנאי, גיל הזהב, סביבה וקיימות, ושותפות ציבור.

 

אשדוד מאוחדת

בראשות משה אלמושנינו

מפלגת “אשדוד מאוחדת” תפעל ותטפל בכל נקודות המפתח החשובות והבוערות בעיר אשדוד, תוך כדי התמקדות בשני נושאים עיקריים אותם חרטנו על דגלנו: טיפול שורש מקיף בכל הנוגע למשרדי הרווחה בעירייה, ייעול המערכת והפיכה שלה מקצה לקצה בכל הנוגע לטיפול באוכלוסייה החלשה בעיר. אם הגענו למצב בו משרדי הרווחה שולחים אנשים קשי יום לגמ”ח של שותפנו לדרך איציק איטח על בסיס קבוע, אז כנראה שיש כאן צורך בטיפול מקיף, ולנו יש את הידע והכלים לעשות זאת. הגיע הזמן לנציגות חזקה עבור אוכלוסייה חלשה.

בנוסף, נפעל לשינוי תודעת העירייה בכל הנוגע לשירות התושב — לא ייתכן מצב בו תושב הזקוק לעזרה יצטרך להתחנן עבור פגישה או שיחת טלפון. נפעל ליצירת נגישות ברמה הגבוהה ביותר ושינוי סדרי עדיפויות, כאשר התושב יהיה במרכז, ואנחנו — משרתיו.

 

אשדוד מתעוררת

בראשות נאור ביטון

יש מי שיגן על אופי העיר: נאור ישמור על אשדוד כעיר פתוחה ומתקדמת ויקדם פעילויות פנאי, תרבות גם בסופי השבוע. יש מי שיאפשר לאשדודים לעבוד באשדוד: נאור יפעל להורדת אחוז התושבים העובדים מחוץ לעיר מ-55% כיום ל-30% באמצעות יצירת מרכז עסקים עירוני והקמת חברה כלכלית שתקדם את הכלכלה המקומית של אשדוד.

יש מי שיקדם דיור בר השגה לצד שמירה על איכות החיים הגבוהה: נאור יאיץ את בניית אלפי דירות ברות השגה המתוכננות באשדוד וישמור על האיזון הדרוש לשמירה על איכות החיים של כלל תושבי העיר.

 

אשדוד תנצח

בראשות ד”ר אלי לחמני

סיעת "אשדוד תנצח" בהנהגת ד”ר אלי לחמני דוגלת בפלורליזם והמוטו המוביל את כל חבריה הוא "חיה ותן לחיות". המצע של הסיעה מורכב מתכנית 100 הימים אשר נועדה להשיג שינויים בתחומים השונים לרווחת התושבים מכל המגזרים, מרגע שד”ר לחמני ייבחר.

התכנית כוללת הקמת צוות היגוי עם תכנית אופרטיבית המאפשרת דיור במחירים הזולים במאות אלפי שקלים לזוגות צעירים. בחינוך יושם דגש על ההשכלה האיכותית ולא הכמותית — קרי, מהפכה במערכת החינוך באשדוד, מסטנדרט לאיכות הגבוהה ביותר.

בתחום הפיתוח והתעסוקה יוקם המסלול הירוק לעסקים חדשים וקיימים — הבאת מפעלי הייטק לעיר, הוספת מקומות עבודה שיהפכו את דופק החיים העסקי לתוסס ודינמי; שינוי אסטרטגי בתיירות — אשדוד חייבת להפוך לריביירה התיירותית המבוקשת בישראל; הצבת התושב במרכז לא כסיסמת בחירות אלא כהתנהגות בסיסית של משרתי ציבור לתושבים.

העירייה בעידן לחמני תקל על בתי עסק שיפעלו בסופי שבוע, תעודד הקמת מתחמי ומקומות בילוי, הקמת מתחם בתי הקולנוע, הקמת מתחם ומרכזי בילוי ראויים, חיזוק הספורט התחרותי וחלוקת תקציבים לכלל הענפים והרבעים בהתאמה מדויקת, השארת הצעירים לצד החזרת אלו שהיגרו לערים אחרות, על ידי מקומות תעסוקה, בילוי ופנאי וכמובן הפעלת הקאנטרי בשלושה חודשים.
בנוסף, יתקיים ניהול יעיל בכספי העיריה — מדויק, לא מושחת — ובעקבות זאת מיסי הארנונה לא יעלו!

 

דרך חדשה

בראשות משה בוטרשוילי

שימור הקשר עם הקהילה ומתן אוזן קשבת לכלל האוכלוסייה.
שוויון הזדמנויות לאוכלוסיות קשות יום וסיוע לקהלים ברבעים הוותיקים.
פתרונות מעשיים עבור זוגות צעירים בנושא דיור, תרבות ופנאי.
המשך תנופת הספורט בעיר, מימוש המהפכה בספורט העממי ומתן דגש למצוינות לרווחת כלל תושבי העיר.
שימור המסורת של כלל הקהילות השונות בעיר.
טיפול נקודתי בהגירה השלילית והצגת רפורמה להשארת הילדים שלנו באשדוד.
המשך השקעה בחינוך, הקצאת מלגות לאוכלוסיות מוחלשות וחיזוקן ככלל תושבי העיר.
המשך תנופת התרבות מהשנים האחרונות ותמיכה באמנות מקומית.
עידוד ותמיכה בכל נושאי התעסוקה והקמת פארק ההייטק בעיר.

 

הלביאות

בראשות שרון מרק

אנו יכולות להבטיח לתושבים שנעבוד קשה, שנילחם על הבית, שנשמור על אשדוד וילדיה כמו לביאות למען גוריהן.

מכיוון שאנו המפלגה היחידה באשדוד שלא לקחה תרומה מאף אחד (הערת המערכת: לפי הדיווח במשרד מבקר המדינה הדבר אינו נכון, רשימות רבות לא קיבלו תרומות)  — הלביאות יהיו במועצה עם לב נקי, נטולות אינטרסים ומשוחררות מכל לחצים פוליטיים ממוקדות מטרה: טובת העיר!
נילחם על כל ילד, למען הקהילה ועל אופייה של אשדוד:

אנו יודעות לתת לילדים של כולנו את הטוב ביותר — מהגן ועד שהוא ירצה להקים משפחה באשדוד. נטפל בקהילה, בוותיקי העיר, נשמור על איכות החיים ואוצרות הטבע.
עם הרבה כבוד לדת, קיים חשש משמעותי שהמפלגות החרדיות באשדוד ינצלו את כוחן הפוליטי כדי לשנות את אופייה של העיר — מעיר דמוקרטית וציונית לעיר הלכתית.  כדי שזה לא יקרה, צריכים לביאות.

 

יהדות התורה

בראשות יחיאל וינגרטן


מפלגת יהדות התורה, שסימנה ג’, הוקמה על ידי גדולי ישראל ומנהיגי הציבור החרדי מתוך דאגה לערכים ולצביון היהודי וכדי לפתור את הבעיות השונות העולות על סדר היום.
יהדות התורה דוגלת בשמירה על מסורת ישראל במרחב הציבורי ובחיים משותפים של דו קיום של כלל האוכלוסיות תוך כבוד הדדי.
יהדות התורה העירונית מציבה בראש סדר היום את החינוך. לאורך השנים נאבקת להנחלת הערכים היהודיים בבתי הספר ורואה ערך עליון בהטמעת סמליו של העם היהודי בתכניות הלימוד.
נציגי יהדות התורה חרטו על דגלם את הדאגה המתמדת לרווחת החלש, לטובת שיפור מצב המשפחות החלשות בעיר באמצעות תקנות לטובתן ופישוט הביורוקרטיה.
מפלגת יהדות התורה מקדשת את הסיוע לפרט, עוזרת לזולת במאור פנים. הנציגים זמינים כל יום — כל היום — בנייד האישי שלהם עבור כל תושב בעיר ונכונים לעזור לכל אדם.
נציגי יהדות התורה נלחמים ללא לאות למען מתן אפשרות לכל תושב בעיר לזכות בדיור מוזל באופן שוויוני.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




יש אלטרנטיבה

בראשות אפרים מיכאלי

שמירה על הסטטוס קוו — איש באמונתו יחיה. חיבור וקירוב בין האוכלוסיות השונות בעיר — כולנו ישראלים, כולנו אשדודים, כולנו יהודים.
חינוך איכותי לכל ילד — חינוך למצוינות, לטכנולוגיה, למנהיגות ולקצונה.
הוספת כניסות ויציאות לעיר — חייבים להוסיף לעיר לפחות שתי כניסות ויציאות חדשות.
זוגות צעירים — סיוע בדיור והוספת מקומות בילוי על מנת שלא ינטשו את העיר. הגדלת מקומות התעסוקה בעיר — הטבות ותמריצים ליזמים וחברות אשר יבחרו להתמקם באשדוד.
שינוי, ייעול ומחשוב המבנה הארגוני של העירייה וכל חברות הבת שבאחריותה.
זירוז תהליכים בתחום התמ”א 38 ופינוי—בינוי לרווחת התושבים ושיקום תשתיות ברבעים הישנים.

 

עתיד אשדוד

בראשות אלי נכט

מניעת כפייה דתית — נפעל להפוך את אשדוד לעיר חופשית שמוסדות התרבות והספורט יעבדו בסופ”ש, תהיה תחבורה ציבורית ולא ייסגרו עסקים בסופ”ש. ונחיה זה לצד זה בכבוד הדדי.
טיפול בהגירה שלילית של צעירים — נפעל לבניית דירות של שניים—שלושה חדרים, כדי שזוגות צעירים יוכלו להגיע לדירה משלהם בעלויות סבירות.
רוב תושבי אשדוד עובדים מחוץ לעיר בגלל מחסור במקומות תעסוקה. נפעל מול כלל הגורמים הארציים לגיבוש חבילת הטבות שתעזור ליצור מוקדי תעסוקה חדשים.
נפעל לקידום קמפוס אקדמי בהיקף מלא כדי שצעירים לא יעזבו לערים אחרות על מנת לרכוש השכלה אקדמית.
שינוי תדמית העיר —  נפעל לשינוי התדמית של העיר בארץ ובחו”ל על מנת להפוך את אשדוד למוקד תיירות בינלאומי.

 

 

קהילת אשדוד

בראשות בוריס גיטרמן

נפעל להקמת קואליציה חילונית במועצת העיר.
אנו מאמינים כי יש לשנות את חוקי העזר העירוניים כך שמקומות הבילוי והצירים המרכזיים יהיו פתוחים בשבת.
נמשיך לפעול לקידום תכניות התחדשות עירונית עד לחידושם המלא של הרבעים הוותיקים.
נפעל לקידום תכנית הגג לבניית 30 אלף יחידות דיור בעיר, המיועדת למשפחות צעירות. דירות שיימכרו במסגרת מחיר למשתכן.
נפעל לבנייתם של בתי מלון ברחבי העירִ, פארק מים גדול בדרומה של העיר, פרויקט חידוש הטיילת לאורך כל חופי העיר מצפונה לדרומה, בניית ספורטק ועוד.
נפעל להוספת שטחים ירוקים, שדרוג וחידוש של הפארקים ומגרשי המשחקים בעיר.
אנו מאמינים בהפעלת קווי תחבורה בשבתות.
נפעל לחיזוק הקשר בין מנהלות הרבעים והמרכזים הקהילתיים לבין התושבים.
נפעל לקידום פעילויות ספורטיביות פתוחות לציבור הרחב וללא תשלום.
נפעל להקלה על עסקים קטנים ובינוניים בהליך קבלת הרישיונות.
נפעל למתן תקציבים לפיתוח בתי ספר עם התמחות במדעים ואמנויות.
נגדיל את הפיקוח על הניקיון של העיר ופינוי האשפה.
נמשיך לתמוך ולתקצב הרכבי ילדים ונוער תוך עידוד כישרונות צעירים בעיר.
נפעל לבניית קריה אקדמית אשר תאפשר קליטת סטודנטים נוספים ופתיחת פקולטות חדשות
נמשיך לפעול ליצירת מקומות תעסוקה חדשים תוך פיתוח אזורי התעשייה והקמתו של פארק הייטק בצמוד לתחנת הרכבת.
 נמשיך לשמש כתובת ולתת מענה אישי לקהל התושבים במגוון נושאים.

 

קול הלב

בראשות איציק בן חמו

תנועת “קול הלב”, מייסודו של ר’ אליהו בן חמו ז”ל, מציבה את האדם במרכז פעילותה. מיום הקמתה פעלו חבריה לטובת הציבור ולתמיכה וסיוע לכל פונה, מתוך הכרה בזכותו הטבעית של כל תושב לקבלת שירותים איכותיים בכל שטחי החיים העירוניים.

התנועה תפעל בנושאים הבאים: חינוך — חינוך שווה לכל ילד/ה, על ידי אנשי חינוך מעולים ובסביבת לימודים נעימה ובטוחה. חברה ורווחה — חברה המושתתת על סובלנות, הבנה וטיפוח הערבות ההדדית. דגש על החוליות החלשות, משפחות נזקקות, אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, נוער במצוקה. דיור — מתן פתרונות דיור לזוגות צעירים, קידום מהיר למיזמים בתחום הבינוי. תעסוקה — עידוד יזמים ומתן תמריצים להגדלת אפשרויות תעסוקה, הכשרה והשמה תעסוקתית. צעירים — דגש על צעירים בתחום הלימודים, תעסוקה, דיור ובילוי כך שיישארו באשדוד, יקימו כאן את ביתם ויתרמו את חלקם להתפתחות העיר. ביטחון אישי — עיר בטוחה המטפחת איכות חיים וביטחון אישי.

 

קומנדו אשדוד

בראשות הלן גלבר

רשימת הקומנדו של אשדוד מובלת על ידי הלן גלבר וצבי צילקר שבחרו חבורה של צעירים (אין עוד רשימה עם כל כך הרבה צעירים), מקצוענים (תבדקו את קורות החיים של כל אחד ואחד), בעלי ערכים ומידות (שפעילות ציבורית מלווה אותם לכל אורך הדרך). חבורה של צעירים שרק רוצים לעזור לתושבים, לעבוד בשבילם. אין עסקנים, אין מקורבים, אין אנשים מוכרים, אין כאלה שכבר היו במשחק עד היום. מקומם של אלו לא איתנו.

באשדוד למעלה ממחצית הבוחרים מתחת לגיל 40, רווקים, בעלי משפחות צעירות ואחרים. מי ייצג אותם? העסקנים? לא אצלנו. ויש את צבי צילקר, ראש העיר המיתולוגי. איש של ערכים, ניסיון ויכולות שאין לאף אחד אחר. צילקר חד ואיכותי כמו תמיד, הוא העוגן של כולנו גם במועצת העיר הבאה. תושבי אשדוד חייבים לחזק אותו בגדול. לא בשבילו, בשביל כולנו.

"קומנדו" כמו קומנדו, עם מפקדים עתירי ניסיון והישגים יחד עם שותפים צעירים, נחושים, חדורי אמונה וממוקדי מטרה לעשות את אשדוד טובה יותר. כולם התייצבו להילחם על עתיד אשדוד.

 

שילוב

בראשות דוד טלקר

"שילוב" היא סיעה המייצגת בכבוד את הקהילה ההודית באשדוד. שמנו לנו למטרה לדאוג לתושבי אשדוד וליוצאי הודו בכל מה שנדרש ונהווה חיבור בין התושב ובין העירייה.

נשאף להקמת מרכז מורשת, נפעל למען דיור בכבוד, נקדם את תרבות הודו ונקדם את קבוצות הספורט של הקהילה. אנו בטוחים שבשילוב זרועות יחד כל בני הקהילה נוכל לייצג את הקהילה בכבוד בסבלנות ובאהבה. תנו לנו את הקול, ואנו ניתן את הכול. הצביעו ד למועצת העיר".

 

ש”ס

בראשות אבי אמסלם

ש”ס חרטה על דגלה לדאוג למעמד החלש והשקוף בעיר, ולכן בקשתו הראשונה של יו”ר המפלגה באשדוד אבי אמסלם עם כניסתו לתפקיד הייתה לקבל את תיק הרווחה.

החזון: לבצע מהפך של ממש ברבעים הוותיקים בעיר. אמסלם: “דיור בר השגה, חינוך ילדים, תרבות למשפחה. הכול מתחיל מרווחה נכונה, ואנחנו שם בכדי לדאוג שהציבור היקר ביותר בעיר, שנמצא דווקא ברבעים הוותיקים, יזכה לשינוי, הכול בהוראתו של מרן הרב עובדיה יוסף זכר צדיק לברכה”.

בכוונתנו לפתור את בעיית הנוער הנושר שנמצא בסיכון, זאת על ידי סיוע בסידור מקומות עבודה והקמת מועדוניות מתאימות בעיר. המצע שלנו כולל גם התחדשות עירונית ברבעים הוותיקים, הנגשת מבני הציבור, חידוש בתי הספר ושיפוץ המתנ”סים.

נמשיך את מה שעשינו הכי טוב והוא יצירת מופעי תרבות, פעילויות משפחתיות והפעלות לכלל האוכלוסיות על ידי המרכז למורשת. 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר