באדיבות עיריית אשדוד

יום ההליכה הבינלאומי 2018 ??

על פי דו"ח הבלמ"ס שהתפרסם היום, בראש הרשימה ניצבת אשדוד- בה 40% מהתושבים הולכים כפעילות גופנית

פורסם בתאריך: 24.10.18 16:33

     

בעוד יומיים, ב-26.10.18, מתקיים יום ההליכה הבינלאומי.
לרגל האירוע, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) פירסמה היום (ד'), נתונים על הרגלי הכושר הגופני של הישראלים. על פי נתוני הסקר, אשדוד היא העיר המובילה בישראל בפעילות גופנית.

הסקר כלל 7,300 משתתפים בני 20 ומעלה ובוצע ב-2017, בו בדקו פעילות גופנית של ישראלים, סוג הפעילות הגופנית, עוד בדקו קשר ישיר בין הכנסה לכושר גופני בריא, ומהי הפעילות הגופנית המועדפת, שנקבעה על ידי 29% מהמשיבים כהליכה.

יום ההליכה הבינלאומי. צילום: לימור אדרי

נתון נוסף שבדקו הוא באיזו עיר הולכים הכי הרבה מבין הערים הגדולות, כאשר בראש הרשימה ניצבת אשדוד, בה 40% מהתושבים הולכים כפעילות גופנית. לשם השוואה, מבין הערים הגדולות, עם יותר מ-200 אלף תושבים, בירושלים הולכים 26% מבני 20 ומעלה, בחיפה 30%, בתל אביב-יפו ובבאר שבע 24% מהתושבים הולכים כפעילות גופנית.

מעיריית אשדוד נמסר: "בשנים האחרונות, בתמיכתו של ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, מתחוללת באשדוד מהפכה ספורטיבית של ממש והפיכתה "לעיר בריאה" עם מסלולי הליכה, חינוך לתזונה נכונה, תכנית 'אורח חיים בריא', הרקדות המוניות, אימוני יוגה וטאי צ'י- המצטרפים לאירועים ארציים ובין-לאומיים בהם שייט, מירוץ אשדוד, טריאתלון, מסע אופניים, והתעמלות אומנותית.עכשיו מתכננים בעירייה בניית "קריית הספורט"- הכל במטרה להרחיב את תחומי הפעילות הגופנית בכל מקום ולכל תושב".

אתר ההליכה הבינלאומי

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר