לא מבין מאיפה זה בא לו, שי מאור. צילום מוטי קדוש

מאמן עירוני אשדוד הוכה ע"י אוהד, יעזוב?

אירוע מכוער אירע אמש בתום האימון של עירוני אשדוד במסגרתו היכה אוהד את מאמן הקבוצה, ארגון האוהדים גינה את האלימות אך תקף את מאור

פורסם בתאריך: 22.10.18 14:07

     

סיר הלחץ בעירוני אשדוד בעקבות הכישלון עד כה העונה בעבע מעבר לגדותיו. המאמן שי מאור,שהגיע הקיץ לקבוצת האוהדים שפתחה העונה את שנתה הרביעית מאז הקמתה מחדש. בעונה החולפת עירוני אשדוד רצה לאליפות ליגה ב' ראש בראש עם היריבה העירונית הפועל אדומים, שעלתה בסופו של המאבק. גם לפני שנתיים עירוני אשדוד סיימה אומנם במקום הרביעי אך העפילה לגמר מחוז דרום בפלייאוף, שם הפסידה לאור יהודה. כעת, למרות שהייתה נחשבת למועמדת המובילה לעלות, עירוני אשדוד מדשדשת במקום ה-6.

אמש שוחח המאמן שי מאור עם מס' אוהדים זועמים לאחר האימון, כאשר השיחה התלהטה, אחד האוהדים סטר למאור ובעט בו בעודו שוכב על הרצפה. לדברי מאור, הוא הריח מפיו של האוהד ריח חריף של אלכוהול ואף סיפר שהוא ניגש לאוטו להוציא חפץ חד. מאור לא צפוי להגיע הערב לאימון וככל הנראה יעזוב את הקבוצה.

הבוקר גם בקבוצה התייחסו לכך: הערב לאחר אימון הקבוצה, אירעה תקרית אלימה במסגרתה תקף אוהד הקבוצה את המאמן שי מאור באירוע שאנו סולדים ממנו ומגנים אותו בכל תוקף. אנו מודיעים כי נפעל ביד קשה ובכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להוקיע את המעורבים מקרבנו. אלימות איננה, לא היתה ולא תהיה דרכנו, אין לה מקום במכבי עירוני אשדוד ואנו נדאג לעקור את שורשיה ככל שנדרש לכך.

בהמשך גם ארגון האוהדים, הליגיון הצהוב, מסר הודעה בנושא: "אנו מעלים פוסט זה בצער רב בהמשך למקרה שהיה אתמול לאחר אימון הקבוצה, אנו רוצים לשים דגש ולהגיד בצורה שאינה משתמעת ל2 פנים:
ארגון האוהדים של עירוני אשדוד נגד אלימות בכל דרך שהיא ואין לה מקום במועדון היקר ללבנו, המועדון שלנו.!!!

יחד עם זאת יש להדגיש את המאורע ולשים דברים על דיוקם לשם העובדות ולא לגניבת הדעת שמציג המאמן של המועדון.

מספר חברי עמותה הגיעו לאימון הקבוצה, דבר שכיח במחוזותנו עקב העובדה שהמועדון יקר ללבנו ואנו עוקבים מקרוב ושמחים על דרך התנהלות המועדון בשיתוף פעולה מלא עם ההנהלה, בתחילת העונה לאחר מפגש בין חברי הליגיון הצהוב לחברי ההנהלה הוחלט על שיתוף פעולה מלא, בדרכי נועם לטובת איחוד השורות ביציע ואיחוד כלל המועדון למטרה אחת והיא עלייה לליגה א', כאשר מטרת העל לצד העלייה הינה חיבור חברי העמותה והיציע לכדי כתף אל כתף ומשפחתיות שמאפיינת את עירוני אשדוד הלכה למעשה.

לאחר סיום האימון המאמן ניגש ליציע והחל בהתבטאויות שמתאימות לגורמים עברייניים ולא למאמן כדורגל לאחר שנאמר לו שביום שישי עליו לנצח את המשחק נגד לוד בתוצאה גבוה, משפטים כגון (בסדר הנל):

* שתית שתי כוסות אז נהיית גבר?
* מי אתם שאני אתן לכם דין וחשבון? הנה קחו את המשרוקית והסטופר ואני מוותר על כל הסכום.
* אני לא גדלתי ברמת אביב, אני גדלתי ברמת עמידר.
* היו לי 17 הצעות מליגה א', אז מי זה העירוני שלכם?
* אני זה לא המאמן שהיה לכם עונה קודמת, אני אקצץ אתכם.

ומעשה חמור לא פחות לאחר המשחק בירוחם שאוהד הביע את מחאתו על צורת המשחק של הקבוצה:
* לאחר המשחק בירוחם: אוהדים של שקל וחצי, מי הם בכלל?

למען הסר ספק שאילת שאלות היא לגיטימית על אחת כמה וכמה בדרך מכובדת ועניינית כפי שהיה אתמול.

לאחר שמיעת משפטים אלו ועוד משפטים שאינם ראויים להירשם ולאחר איבוד עשתונות רגעי נוצרו דחיפות הדדיות מצד המאמן ואוהד הקבוצה.

למרות טענות מצד המאמן בדבר לינץ' שבוצע בו אין דבר וחצי דבר באמירות הנל שכן אוהדי הקבוצה שהיו במקום הפרידו בין הניצים, נודע לנו שהמאמן בחר לא להתייחס לעובדה שהמקרה הוא מקרה חמור ושיש לו יד מלאה בדבר ואינו נקי מאשמה כפי שהוא מצייר את עצמו, ולמרות העובדה שהאוהד היה מוכן להתנצל על המעשה ומביע צער על הדבר שכן לא היה צריך להגיע לכדי אלימות ובמיוחד שאותו אוהד ומאמן הקבוצה מכירים ומכבדים אחד את השני בחר המאמן להגיש תלונה במשטרה ולצאת בהכפשות כנגד המועדון וכנגד אותו אוהד.

אנו רוצים להדגיש המקרה הוא מקרה חמור ואין לאלימות מקום ביציע וידוע לכל שכלל אוהדי הקבוצה לקחו על עצמם לשמור על שתיקה ולנהוג באפס סובלנות כלפי אלימות ובמיוחד חברי הליגיון, אך יחד עם זאת לא ניתן לאף גורם לדבר ביזה על המועדון ולטיח רפש על שמנו הטוב ולסלף עובדות שנח לו להתעלם מהם.

אין מקום לאלימות במחוזותנו וצר לנו על המקרה, כוחנו באחדותנו ובשעת משבר זו אנו מבקשים מכולם לתת יד וכתף להנהלת הקבוצה על מנת שנגשים את המטרות העונה ונעלה ליגה.

עוד לא אבדה תקוותנו"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר