עמותת אחריי! לוקחת ת'עניינים לידיים, ערב קידום אחוזי בחירה. צילום: שני מלכה
עמותת אחריי! לוקחת ת'עניינים לידיים, ערב קידום אחוזי בחירה. צילום: שני מלכה

קידום בחירות: הצעירים לוקחים ת'עניינים לידיים

מה הלן גלבר אומרת על השחיתות? למה לחמני לא גרם לאיחוד? הצעירים מקבלים תשובות בפאב 'זה'

פורסם בתאריך: 19.10.18 08:24

     

צעירים לוקחים רשות, מהלך ארצי שיזם ארגון ישראל 2050, שמטרתו לעורר מודעות ומעורבות בקרב צעירים בגילאי 17 עד 35 וכן להעלות את אחוזי ההצבעה בקרבם, התקיים בחמישי האחרון בפאב "זה" באשדוד במטרה לאפשר מקום לשאלות בקרב צעירים לקראת הבחירות המקומיות. הארגון, בשיתוף פעולה עם עמותת 'אחריי' ועם צעירים אשדודים שקוראים לעצמם 'בוחרים נכון באשדוד', זימנו את כל המועמדים לראשות העיר להשמיע את קולם.

לערב הגיעו ד"ר אלי לחמני והלן גלבר, מועמדים לראשות העחר, וכן גם עו"ד אייצ'לותם מסלה העומד בראש רשימת 'אופק חדש', המתמודדת למועצת העיר, כיבד בנוכחותו. המועמדים שלא הגיעו לערב הזה היו לסרי וכצנלסון.

עו"ד אייצ'לותם מסלה בפאב 'זה', ערב לוקחים ת'עניינים לידיים. צילום: שני מלכה

בשיתוף פעולה עם ארגונים חברתיים וביניהם התאחדות הסטודנטים, אחריי, תוצרת הארץ ושגרירי רוטשילד, הארגונים יצרו ערב במטרה לעורר מודעות ומעורבות אזרחית בקרב צעירים בתווך הגילאים 18 עד 35 לקראת הבחירות לרשויות המקומיות וכן להעלות את אחוזי ההצבעה.

אלי לחמני, חיזק את הצעירים ורגע לאחר הנאום הקצר זכה לשאלות מהצעירים: נער בן 18 שאל "אם אתם מעוניינים לנצח את לסרי, למה אין איחוד בין ראשי הסיעות?" לשאלה הזו הגיב לחמני כי למרות ניסיון שלו לקדם את מהלך האיחוד, שאר המועמדים הפגינו יותר אגו מהנחוץ.

ד"ר אלי לחמני בפאב 'זה', ערב לוקחים ת'עניינים לידיים. צילום: שני מלכה

ד"ר אלי לחמני בפאב 'זה', ערב לוקחים ת'עניינים לידיים. צילום: שני מלכה

כאשר זכה לשאלה אם מתנגד לחרדים, ענה שהוא לא נכנס עם הרכב שלו לרובע ז' בשישי שבת והוא מצפה שלא יפריעו לו אם ירצה לקדם את החיים בסופי השבוע וסיכם במילים 'חיה ותן לחיות' וציין "אני זה שיחליף את לסרי".

כאשר הלן גלבר עלתה היא זכתה למחיאות כפיים לא פחות מלחמני "רוצים לדעת למה הגעתי? כי לכם אכפת, כי אני רוצה להיות איתכם. והמשיכה "פרשת השחיתות הגדולה יותר שהייתה באשדוד, אני חשפתי. חשוב מאוד שניתן שקיפות והוגנות לתושב, ומבטיחה שכך לא תהיה שחיתות".

לצפייה בסירטון >>

הלן גלבר בפאב 'זה', ערב לוקחים ת'עניינים לידיים. צילום: שני מלכה

עוד ציינה גלבר גם פיתוח לימודים אקדמאיים בעיר וגיוס צעירים לעיר, בנוסף לפיתוח הצעירים שגרים בעיר, ולכן מטרתה היא להקים אוניברסיטה".

כאשר נשאלה מקרב הצעירים מה לדעתה הנושא החשוב ביותר כדי לשמר את הצעירים, הגיבה: " תעסוקה, זה הכי חשוב. צריך לזכור שבסופו של דבר אם אין תעסוקה בעיר, אנשים יוצאים לעבוד בראשון, ברחובות, אני רוצה להקים פה מרכז הייטק שיביא וישמר את הצעירים בעיר"  והזכירה "ככל שנצא להצביע המרקם יישמר, מאחלת בחירות הוגנות ללא מאבקים והסטות".

יש לציין כי ארגון צעירים לוקחים רשות לא מקדמים רשימת ספציפית או מועמד ספציפי אלא מקיימים אג'נדה רחבה של השתתפות בשיח הדמוקרטי והאזרחי במדינה, חיבור לבחירות ולרשויות המקומיות והצבעה, ופועלים במטרה להגביר את מחויבות המתמודדים כלפי ציבור הבוחרים הצעיר.

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר