ערב התרמה לנוער בסיכון בפאב השלומפר

יום ראשון הקרוב, הרכב 'הבנאים' מגיע לערב התרמה לנוער בסיכון בפאב השלומפר

פורסם בתאריך: 12.10.18 13:19

     

ערב התרמה לנוער בסיכון מתקיים בשלומפר ביום ראשון הקרוב, אירוע שנועד לתת דחיפה לגוף שבקרוב גם תהיה עמותת 'הצד המואר של הירח' כשמטרתה ליצור שיתופי פעולה עם נוער בסיכון.

העמותה העתידית 'הצד המואר של הירח' מורכבת מיניב 'ראסטה' שלום, בן 42 מלוד ועובד מעל 20 שנה עם נוער ונוער בסיכון בתפקיד רכז נוער, ומאבישי אלדן, אחיו של רועי, גר בצפון ומנהל בית אומנה לנוער בסיכון.

באשדוד יש כ-1,100 בני נוער בסיכון. מרביתם מקבלים מענים פרטניים וכ-780 מהם מקבלים מענים בקהילה (בית חם, מיתר, מרכזי הורים-מתבגרים) באופן קבוע.

סער מאירי,27, מפיק אירועים פרטיים עובד בטרויה מזה 6 שנים כתאורן, חבר לחברי העמותה שנמצאת בתהליכי רישום, ומארגן את הערב. לדבריו, "ביום ראשון הקרוב ביחד עם השלומפר, אנחנו נעשה ערב שבמהלכו נוכל לאסוף כלי נגינה ששוכבים אצל אנשים בבתים והם סוף סוף יוכלו להיות בשימוש. את כלי הנגינה שנאסוף אנחנו נשפץ ונתקן, איתם נפתח חדרי חזרות בארץ ונעביר שם שיעורי גיטרות, תופים, ושאר כלי נגינה.

 

למי בדיוק אתם מכוונים את פעילות העמותה?

יניב שלום: "אנחנו מכוונים לכל נער מגיל 13 ומעלה וחייל דל אמצעים שרוצים לעשות מוזיקה. נפתח את הדרך ליותר נערים במצוקה או מבתים קשיי יום כדי שיוכלו לעשות משהו שהוא לא ברחוב או הפשע, נלמד אותם לפעול מתוך מחשבה ולא מתוך שעמום. נדאג לו או לה לכלי נגינה, ובלמידה ביצירת מוזיקה". עוד מוסיף, "אנחנו מכוונים את הפעילות למשפחות מעוטות יכולת, חיילים בודדים, משפחות חד הוריות ומסגרות של חינוך מיוחד ".

"העמותה עדיין בשלבי התהוות והמטרה שלה היא לגייס תרומות של כלי נגינה וציוד כגון: מגברי גיטרה,
מיקסרים וציוד לדי ג'יי, מחשבים ליוצרי מוזיקה אלקטרונית, וגם תרומות של כלים שאינם תקינים, בכוונה לרתום מתנדבים לתיקון כלי הנגינה, ורכישת חלקי חילוף במקרה הצורך כחלק מהתרומה".

 

איך הגעתם ליוזמה הזו?
מאירי מסביר: "לפני 3 שנים נסעתי לחו"ל עם חברים וקיבלנו הודעה שחבר משותף מגן יבנה נפטר מאירוע לב, רועי אלדור. חזרנו ישר להלוויה, והסתבר לנו שכמה ימים לפני בחור בשם יניב שלום הזמין אותו לחדר חזרות, וסיפר לנו שהבחין שבני נוער שהיו משועממים וסתם בילו ברחוב הצטרפו וגם רצו ללמוד". הסקרנות הזו שלהם הובילה אותו לקחת את זה צעד קדימה ולפני שלושה שבועות התחילו להפיץ את הבשורה באשדוד.

 

מה מטרת האירוע?
יניב שלום: "יזמנו את האירוע כדי למצוא כלי נגינה שיעזרו להפעיל חדר חזרות במקלט. כל דבר יכול לעזור, גם שיתופי פעולה עם אשדודים מקומיים". ספציפית הם צריכים למצוא מורים בהתנדבות, לפחות לשיעור בשבוע כדי שהמרכז יתקיים באופן סדיר.

איפה? פאב השלומפר, רחוב הבנאים 5, אשדוד

מתי? ראשון הקרוב ב- 14.10 בשעה 21:30

מה עלות הכניסה? ללא עלות

מה יהיה בערב? הרכב חדש של יניב שלום בשם 'הבנאים' יופיע בהתנדבות במופע מחווה לשירים מאת משפחת בנאי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר