ראש העיר ד"ר לסרי בטקס זכרון לחללי יום כיפור
ראש העיר ד"ר לסרי בטקס זכרון לחללי יום כיפור

נאום ראש העיר בטקס זכרון לחללי יום כיפור

לסרי בטקס זיכרון לחללי יום כיפור: "מרוב העיסוק במחדלי המלחמה, אנו נוטים לשים מעט בצד, את מורשת הגבורה"

פורסם בתאריך: 20.9.18 20:25

     

טקס זכרון לחללי יום כיפור התקיים היום בבית העלמין באשדוד.
בנאומו, ד״ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד, פנה למשפחות בבית העלמין באשדוד:

 "הם התייצבו ללא היסוס. עזבו את בתי הכנסת בעיצומו של יום הכיפורים, את המשפחות, את העבודה, את הלימודים. במקרים רבים, גם את החופשה בחו"ל, או את השהות בחו"ל ללימודים או לכל מטרה אחרת. רבים מהם לא היו חייבים להתייצב, אבל קול פנימי קרא להם לבוא ולהתייצב לקרב.

המשותף לכולם, הוא ההכרה בשותפות הגורל, בערבות הדדית. ההכרה, בעובדה- שכולנו, עם אחד, משפחה אחת, ואחים שיודעים לשים את הבדלי הדעות והמחלוקות בצד, למען המטרה המשותפת, של ההגנה על הבית, כדי לאפשר את המשך החיים בביטחון במדינת ישראל.

לעיתים, מרוב העיסוק במחדלי המלחמה, תוצאותיה ולקחיה, אנו נוטים לשים מעט בצד, את מורשת הגבורה. המורשת, שהחשיבות שלה, תמידית וניצחית. כי היא זו שעומדת בבסיס חיינו, לאורך כל שנות קיומנו כעם יהודי ואותה אנו מעלים על הנס, לא רק היום.

מעצם התייחדות שלנו איתכן, משפחות יקרות, עם זכר הנופלים הגיבורים, אלא מעצם העוצמה וגדלות הנפש שלכן, המלוות אותנו במהלך, כל ימות השנה, במהלך כל השנים- אתם מהווים סמל ליכולת העמידה של החברה הישראלית.

סמל לחוסן שלנו כעם יהודי, וליכולת שלנו לעמוד ולהתמודד, פעם אחר פעם, מול איומים ואתגרים. מורשת גבורת הנופלים, שאתן משפחות יקרות, מהוות עבורנו את הסמל החי שלה, צריכה להיות הבסיס, לכל דיון, חשוב, ככל שיהיה, על לקחי מלחמת יום הכיפורים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר