משטרת אשדוד - מרחב לכיש. צילום: דור גפני
משטרת אשדוד - מרחב לכיש. צילום: דור גפני

אישום: הרב ביצע מעשים מגונים בילדות

לפי כתב האישום שהוגש נגדו לבית המשפט המחוזי הרב יהודה בן דויד ביצע את המעשים בתוך מתחם בית הכנסת שהוא עומד בראשו

פורסם בתאריך: 18.9.18 17:13

     

הרב יהודה בן דויד בן 72 מאשדוד מואשם בביצוע מעשים מגונים בילדות של בני זוג שנמנו עם חסידיו.

בן דויד נעצר ב-26 באוגוסט ונחקר במשטרת אשדוד. בתום חקירה הגישה נגדו פרקליטות מחוז דרום כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

"הנאשם, אשר מציג עצמו כרב, משמש כראש בית כנסת בשם "תפארת ראובן" ברחוב שערי יושר 7 באשדוד", נכתב שם. "במתחם בית הכנסת מספר חדרים, ביניהם כולל בניהולו של הנאשם ומשרדו של הנאשם, במרתף בית הכנסת מקווה, חדר ספירת מטבעות הצדקה ומרתף יין".

בין בני זוג תושבי האזור לבין הרב נוצר קשר הדוק והם היו מרבים להיוועץ בו. בחודש מרץ השנה הגיעה אחת הילדות שלהם, כבת 14 וחצי, לבית הכנסת שלו בשעת בוקר, לפני תחילת לימודיה ושם פגשה ברב שהלך איתה לחדר שבו היו נוהגים לספור את המטבעות אותן תרמו מתפללי בית הכנסת לצדקה. שם, לפי כתב האישום שהגיש עו"ד יריב צרי, הצמידה לקיר, ושאל אותה אם היא רוצה שהוא יגע בה וישכב איתה. עקב פחדה מהנאשם, והסיטואציה שנוצרה, היא ענתה לנאשם בחיוב וזה ליטף את ישבנה ואת חזה מעל לבגדיה, נצמד אליה והתחכך בה. לאחר מכן אמר לה לא לספר על מה שהיה לאף אחד, והיא עזבה את המקום. הדברים חזרו על עצמם שוב, כפי שעולה מכתב האישום, שוב והוא גם שלח לה הודעות באמצעות הטלפון.

לפי כתב האישום בשנת 2010 כשהייתה אחת הבנות בת 8 היא לקחת את אחיה הקטן לבית הכנסת. היא ישבה עם בן דויד סמוך למשרדו, השניים שוחחו והוא החל ללטף אותה. עוד לפי כתב האישום ב-2012 ביום שבת, כשהיתה אחת הילדות כבת 12, היא הלכה עם שני אחיה לבית הכנסת בכדי לקבל ברכה מהרב. הוא הורה לשני אחיה ללכת לחדר אחר במתחם ואמר לה לבוא אתו לחדר אחר. הוא שאל את הילדה אם היא אוהבת אותו ונישק אותה בפיה. היא נמלטה מהמקום.

סביב בן בן דוד התקבצה קהילת מאמינים באשדוד וגם באשקלון. זוהי איננה הפעם הראשונה שבה הוא מסתבך עם החוק.

הסנגור עו"ד שלומי פצ'בסקי מסר בתגובה: "האיש כופר בהאשמות וינהל את משפטו".

בפרקליטות ביקשו להאריך את מעצרו של הרב בן דויד עד תום ההליכים. לפי שעה הוא עצור עד להחלטה אחרת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר