מה עושה אילן אדרי מאחורי הסורגים?

הרכלנים

פבל טולצ'ינסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 6.9.18 14:28

     

מעצב השיער אבי פולאדי בסלפי עם נסרין קדרי ויחד עם איחולים לבביים לכבוד הגיור שהיא עברה, והיום תוכלו לקרוא לה ברכה.

אתמול בערב התקיים טקס פרסי האופנה ואדיב אביטן כמובן הצטלם סלפי עם בטי רוקוואי, מנהלת סוכנות אימג׳, שבה אדיר עובד כסוכן דוגמניות.

על הצעת הנישואין של גונן וקסלברג דובר ועוד ידובר רבות. הגולש המסוקס עשה זאת בדרך שהוא מכיר הכי טוב, כאשר הוא על הגלשן קשור ליאכטה. במהלך סשן הגלישה וקסלברג כרע ברך, הוציא טבעת והציע למיכל טרזי, שהייתה על הסיפון להינשא לו, ואחרי הצעה שכזו אי אפשר לסרב. הסרטון אגב מככב בפייסבוק.

השבוע במדור לא פחות משלושה זוגות שהמריאו בשבוע האחרון לבירת קטלוניה, ברצלונה. גיא וסיוון כהן ניצלו את חופשת הסמסטר כדי להמריא לעיר הרומנטית לטיול מרתק ואפילו הספיקו לבקר במזרקה הגדולה.

שלושת ראשי הערים של אשדוד בעבר ובהווה: אינג’ צבי צילקר, אריה אזולאי וד”ר יחיאל לסרי השתתפו בהרמת כוסית לרגל ראש השנה של בית יד לבנים. האירוע נערך באולם האירועים בנג’מין.

בתמונה לצד השלושה: שלומי בן עזרי, יו”ר יד לבנים, דינה בר אולפן, המשנה למנכ”ל העירייה, אורן טואיל, מנכ”ל החברה העירונית לתרבות הפנאי, עדנה חקאני ויהודה בנצל, חברי ועד יד לבנים אשדוד.

אורפז אלימלך נהנית מכל רגע בקפה ג׳וליה, ואפילו מפרגנת בתמונות משלה.

ארטיום מטבייב, שעד לא מזמן סגר ארבע שנים כנהג אמבולנס, מחליף מקצוע, ולא בתחום הרפואה, אלא עובר למגרש של הגדולים כנהג סמיטריילור. אבל לפחות הביא תמונה עם האמבולנס.

 

נדב ג׳וקה אשתמקר מתכונן למסיבה הגדולה של מר.כלב, עד אז כל אירוע חשוב בשלומפר הוא כחזרה גנרלית למיין איבנט.

מדריכת הכושר לינוי בלילטי עושה הפסקה ועולה לעיר הקודש ירושלים כדי ליהנות מהקולינריה במסעדת מנזה.

האחיות ורוניקה ומרינה לא נותנות לקיץ לעבור ומקפידות על שיזוף מגניב, ועם כל זה קבלו פיקצ’ר לשיזוף הנכון.

רועי מישר מתכל’ס ואשתו היפה המאפרת סהר מישר המריאו לחגוג את יום הולדתו (הגיל שמור במערכת) של רועי ועשו את זה עם המון חיוכים ושמחת חיים כמו שהם יודעים הכי טוב.

גם נסטיה קולובר המריאה השבוע לברצלונה, וחוץ מהמון קוקטיילים היא הספיקה לעשות כמה תמונות משגעות שהטריפו את העוקבים הנאמנים שלה, ואנחנו כמובן החלטנו לשתף אתכם באחת מהם.

ומברצלונה למדריד, ששם נמצאים ליאור וסופיה בוטבול היפים שהמריאו לחלק מירח הדבש, לא יכלו להתאפק וכבר במטוס לשם הראו אהבה שאפיינה את כל החופשה המהנה. תבלו מתוקים!

הבר סאבו פותח ליין גאה במיוחד. בראשון האחרון סופיה דביר פתחה ערב סטנדאפ, ואחריה עלתה לריקוד הדיווה ליידי מרמלדה.

סמדר סולומון הגיע למסעדת אטמוספירה לכבוד הרמת כוסית לראש השנה של גמלאי נמל, ושם היא תפסה את הראש העיר ד״ר יחיאל לסרי לסלפי.

הזמרת ספיר מסיקה לוקחת טיים אאוט קצר מהחזרות ומהעבודה ומרחיקה שעת טיסה עד יוון לחופשונת חמימה.

גם שיר אלקובי החליטה להעביר את השבוע האחרון דווקא בשדות הניכר של רומא המהממת. אלקובי ניסתה להספיק לספוג את כל מה שאפשר בבירת איטליה וכמובן לא שכחה לבקר בקולוסיאום ולהצטלם לנופיו.

ומהנופים של חו”ל היישר לנופים של אילת, שלשם הגיעה חלי אשכנזי היפה שלנו לבלות את סוף השבוע המי יודע כמה שלה הקיץ, אבל הפעם היא גם חשפה הפתעה קטנה. רוצים לדעת? תעשו עוקב ותגלו!

גם דניאלה בן ישי המהממת ירדה לבלות את סוף השבוע באילת לחגוג את חגיגות הסאן אקספרס בעיר התיירות של ישראל, ויחד עם עשרות צעירים חגגו את תום הקיץ עד השעות הקטנות של הלילה.

הימים ימי בחירות עמוסים ביותר, אך למרות זאת חבר המועצה (והמתמודד לראשות העיר) משה אטיאס לא שכח את יום הנישואין שלו, עצר את כל המרוץ והלך לחגוג את היום המיוחד יחד עם אשתו המקסימה נטלי. מזל טוב!

עמית קינן לא תיאר שגם הוא יחזור לספסל הלימודים בתחילת ספטמבר, אבל בשבילו זה חוויה קצרה כי ברגע שהנהיגה המונעת תסתיים, הוא לא חוזר לבית הספר.

צליל אלבז פותחת את השנה בבית ספר לאמנויות ביחד עם האלוף האולימפי אריק זאבי. נראה לי אחלה זוג ללמד את דור ההמשך דבר אחד או שתיים.


ריטה ומשה ראש חוגגים יובל ראשון בנישואים שלהם, עשר שנים עברו כהרף עין אבל נראה כאילו זה היה אתמול. המון מזל טוב!

המפעילה הכי מגניבה באזור שובלימסיבה לי (שובל זאקס) תורמת הפעלה משפחתית מלאה לכבוד ראש השנה, אז יאללה תתחברו לפייסבוק, ואולי המשפחה שלכם תיהנה מהקסם שלה.

ואם שנת הלימודים, אז גם בשביל שלי סקקון זאת התחלה חדשה, אבל הפעם זה בתור מנהלת גן. ואם תשאלו אותה, היא מתרגשת בדיוק כמו לעלות לכיתה א׳.

יניב יוסף ניה החליט שהגיע הזמן למסד את הזוגיות שלו עם הדר קוללי ובהחלט לא התעצל. הבחור הגיע אל נקודת התצפית היפה ביותר באשקלון, קישט אותה כמקובל ויחד עם המשפחה הציע לבחירת לבו להינשא לו לעולמים. שיהיה בשעה טובה ומוצלחת!

אורי סוחרניקוב נכנס לחיינו בסערה בתכנית "נינג’ה ישראל", אבל מסתבר שלא רק לשם. הבחור הצטלם לפרסומת של קאסטרו יחד עם בחורה אנונימית שקוראים לה רותם סלע. הפרסומת הפכה די ויראלית, ואם לא שמתם לב עד עכשיו, זה הזמן.

הקומיקאי האשדודי אילן אדרי סיים השבוע את הצילומים לתכנית הכי מדוברת שיש, "שנות ה-80". *אזהרת ספויילר* כמו שאתם רואים בתמונה, הבחור שלנו לא יסיים את התכנית כבחור צדיק תמים ועשה זאת מאחורי הסורגים.

מישל בוסקילה בהחלט לא נח בתקופה האחרונה, אך השבוע הוא לקח את חברו הטוב, חבר הכנסת הכי סלב שקיים היום, אורן חזן, לביקור באשקלון. בין סיור בשוק ובמדרחוב בוסקילה לקח את החבר לביקור, איך לא, בקפה של רוז’ה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר