עו"ד גבי כנפו צילום: אורי קריספין
עו"ד גבי כנפו צילום: אורי קריספין

כנפו נגד כצנלסון: יו"ר ועדת הבחירות יכריע

לאחר ששמעון כצנלסון ואנשיו לא הסירו את הפרסומים הכוללים את אותיות הרשימה שלהם - דבר שאסור כל עוד לא הגיע פרק הזמן של 42 יום לפני הבחירות - ממלא מקום ראש העירייה גבי כנפו הגיש עתירה ליו"ר ועדת הבחירות השופט המחוזי ביתן. האחרון קבע דיון ליום ראשון

פורסם בתאריך: 29.8.18 13:45

     

יו"ר ועדת הבחירות, השופט אליהו ביתן מבית המשפט המחוזי בבאר שבע, נענה היום (יום ד׳) לבקשת סיעת "אשדוד בתנופה" בראשותו של ראש העירייה ד״ר יחיאל לסרי, וקבע דיון ליום ראשון בעקבות הטענות על כך ששמעון כצנלסון פירסם את אותיות הסיעה שלו לפני הזמןו המותר בחוק תעמולת הבחירות.

העתירה הוגשה נגד כצנלסון ורשימת "אשדוד ביחד" באמצעות ממלא מקום ראש העירייה, עו"ד גבי כנפו, שהוא גם מנהל קמפיין הבחירות של "אשדוד בתנופה" ומס' 2 ברשימתה. כנפו ביקש שהשופט יתן צו ארעי בנוסף לקיום דיון בעתירה. השופט ביתן קבע שכצנלסון והסיעה שלו יגיבו עד יום שישי הקרוב בשעה 10 בבוקר.

ביום ראשון פנה כנפו לכצנלסון וביקש שיסיר את הפרסומים האסורים. הוא התריע בפניו שאם לא יעשה כך תוך 24 שעות, יפנה לוועדת הבחירות, כפי שאכן קרה.

החלטת השופט ביתן

החלטת השופט ביתן

כזכור, המטה של כצנלסון פרסם ברבים, למשל בפייסבוק, את אותיות התנועה טרם המועד המותר כחוק – בטווח של 42 יום לפני הבחירות ולא לפני כן. מבדיקה שעשינו היום עולה שכצנלסון הסיר אמש את האותיות מתמונת הפרופיל בדף הרשמי שלו בפייסבוק.

 

ממטהו של כצנלסון נמסר בתגובה: "את הבחירות מנצחים בקלפי ולא בבית משפט".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר