יוסי מזרחי. צילום: פבל טולצ'ינסקי

ינצלו את הכאוס?

מ.ס תתמודד הערב בשבע באצטדיון הברפלד בראשון מול בית"ר ויוסי מזרחי יהנה מסגל מלא לאחר שהקבוצה עברה הבוקר בבקרה התקציבית. ירדן קרישטול הצעיר יחליף את יואב ג'רפי בין הקורות. משה אוחיון ואמיר בן שמעון ייעדרו מהמשחק

פורסם בתאריך: 30.7.17 13:46

     

רגע לפני שהיא פוגשת הערב את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו, מ.ס אשדוד הצליחה הבוקר להעביר את הקבוצה בבקרה. לרשות המאמן יוסי מזרחי יעמדו כמעט כל שחקני הקבוצה למעט השוער יואב ג'רפי שנפצע במחנה האימונים כמו גם הקשר הוותיק משה אוחיון והמגן אמיר בן שמעון שעדיין לא חתמו על חוזים. מי שיתפוס את מקומו של ג'רפי בין הקורות הוא ירדן קרישטול הצעיר שהגיע הקיץ מהפועל עכו למלא את עמדת השוער השני במקומו של רועי משפתי שעזב הקיץ להפועל ראשון לציון. כזכור, הקבוצה תארח את את בית"ר ירושלים באצטדיון הברפלד, בשל השיפוצים שנערכים באצטדיון הי"א בימים אלו, במטרה להכשירו לליגת העל.

בקבוצה מתכוונים לתת דקות לנבחן הברזילאי ג'יל פאריבה, שנמצא בשבוע האחרון בהתרשמות במועדון וינסה להרשים את המאמן יוסי מזרחי. מזרחי תירגל במהלך האימון המסכם ביום שישי האחרון מערך של שלושה בלמים וחלוץ אחד. בקבוצה מאמינים שמזרחי יישאר בעמדת המאמן הראשי עד תום העונה, יחד עם רוני אוואט כעוזרו. הצוות המקצועי לוקח את המשחק הערב ברצינות ומקווים שיוכלו לנצל לטובתם את הכאוס בו שרויה היריבה, בית"ר ירושלים.

מנגד, בבית"ר ירושלים יבצעו מספר שינויים עקב ההדחה מאירופה. שרון מימר אמור לעלות עם הרכב ניסיוני, כאשר  הצרפתי אנטואן קונט יוסט לעמדת הבלם בעוד אבישי כהן ימלא את מקומו בעמדת המגן הימני. גם המגן השמאלי מרסל הייסטר ייעדר מהמשחק ובמקומו יפתח חן דילמוני.

הרכב מוערך: ירדן קרישטול, טום בן זקן, פאבריסיו סילבה, חאתם עבד אל חמיד, קרלו ברוסיץ, תום מונד, רועי בקל, ג'יל פאריבה (גדי קינדה), אדילסון באהיה, מאוריציו, דין דוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר