ספיר אלגרבלי. צילום: פזית גואטה
ספיר אלגרבלי. צילום: פזית גואטה

הרכלנים

פבל טולצ'נסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 23.8.18 12:12

     

השפית המדהימה אירית אדרי מציגה גזרה דקיקה בשמלת ערב מגניבה, ולמרות כל הבישולים והחגיגות היא מצליחה להישאר דקיקה מתמיד.

תמחאו כפיים חזק ותשאגו "יום הולדת שמח" לזמרת המדהימה לין לובנן שחגגה בשני האחרון את יום הולדתה ה-21. לין שלנו תמיד חוגגת בשיטה שרשומה על שמה: עבר, הווה ועתיד. זה החל בחאפלה עם החברים במוצ”ש, נמשך בארוחה מפנקת עם המשפחה במסעדת הזקן והים. ואיך זה יימשך בסופ”ש? מבטיחים לעדכן.

אז קלי דבש שלנו ממחישה לנו כל שבוע את המשפט “The party never ends“. אז דבש שוב הגיעה לאחת הערים האהובות עליה —אילת — כדי להעביר את סוף השבוע בנעימים, וכרגיל משכה את מלוא תשומת הלב של העוברים והשווים, ואתם יודעים טוב למה.

אלינה תהילה לא מפסיקה לשדרג את עצמה וכל יום מנסה להיות גרסה יותר טובה של עצמה.

אניה ליאחובסקי חוגגת 21 קיצים. יחד עם החברות סגרה שולחן במסעדת ספייס וחגגה כמו שרק בנות יודעות לחגוג.

כשהיא לא משחקת מטקות בתאל נחמני עדיין לא נפרדת מהחוף ומשתדלת ליהנות מהקיץ כמה שיותר זמן. ואם יש משחק לא רחוק, היא תדע לנצל גם את זה.

אז אחרי תקופה ארוכה של עבודה ושגרה חברנו אלכס פרס החליט לשבור אותה ולהמריא היישר לסרי לנקה בשביל לנקות את הראש לנוכח החופים המהממים והגלים הגבוהים. אנחנו מקווים שעצרת להביא לנו שוקולדים מהדיוטי פרי.

מישל מור ניצל את יום חמישי הקיצי והחמים בשביל לקחת את יורשת העצר המהממת לשיט קצר במרינה האשקלונית. אז הג’וניורית אולי לא יודעת מה קורה מסביבה עדיין, אבל יש לנו הרגשה שהיא תאהב את הים כשתגדל.

ואם עסקינן בדור ההמשך, כדורסלן העבר המפורסם מאיר טפירו, שעבר גם במכבי אשדוד כשחקן וכמאמן, יצא יחד עם הקומיקאי ישראל קטורזה ודור ההמשך שלהם לצפות במחזה של להקת מיומנה המדהימה. בואו נקווה רק שהילדים לא התחילו לתופף בכל כלי בבית.

הדר כהן לוקחת כל אירוע ברצינות, וגם הפעם השקיע באיפור מהבית.

על השיער של עינב בוליל, כוכבת "האח הגדול", בתמונה אחראי דביר טוויק והשמלה המושלמת בעיצוב של אורטל דהן.

יוסי משה לא ממהר לצאת לעבוד, במיוחד כשהוא נמצא בזולה מגניבה כמו ניצנים, ואת הזמן הפנוי הוא משקיע בהתנדבות כעוזר מציל.

אם לא הכרתם את אופיר עמרוסי, אז זו הזדמנות מיוחדת לערוך לכם היכרות. הגבר ההורס הזה מסיים תואר הנדסאי, והשבוע הוא המריא לאודסה שבאוקראינה יחד עם חבריו הטובים. ובנות, אל תזממו עליו, הוא תפוס חזק.

גם אלעד זנזורי שלנו המריא לאותו יעד בדיוק יחד עם חבריו בשביל לחגוג את מסיבת הרווקים של חברנו בן עמרני ולדאוג שהוא יחזור בריא ושלם לחתונה. אז הוא חזר עם כוחות מחודשים, אבל בעיקר נהנה מכל רגע.

יעל סניגר הצפינה לחופשת צימרים. מה שבטוח, היה הרבה על האש. מייזי אשוש ארזה את המזוודות עם המון סטייל וטסה היישר למרכז המסיבות והחגיגות של העולם: איביזה. רואים שאפילו שם היא משתלבת לא רע בכלל.

אז לצערנו הרב שמענו שמירו חג’ג’ היקר נאלץ להעביר את השבוע במיון בבית החולים ברזילי, אך כמו שאתם רואים, הוא תמיד נשאר מחויך. המדור מאחל לו בריאות שלמה ושיחזור אלינו במהרה. תיעד ושיתף החבר יוסי פרטוק.

תגידו המון מזל טוב לאביחי דלאל, הילד הצעיר והמפוצץ כישרון של משפחת דלאל המפורסמת מאוד בעיר אשדוד. דלאל שלנו חגג יום הולדת 23 יחד עם חבריו במועדון הקוקו קלאב בתל אביב במהלך הסופ”ש. מזל טוב, איש!

ד”ר יחיאל לסרי חגג השבוע את יום הולדתו ה-61. ביום המאורע, יום שלישי, לסרי בילה בחיק המשפחה בבריכת מלון דניאל בהרצליה יחד עם עירית, הילדים, החתנים, הכלות והנכדים, כמובן. מזל טוב!

לוחם האש מיכאל רואין והמתנדב לידור חזן נתפסו מאחורי הקלעים של הפסטיבל ״חלון לים התיכון״.

הגיע תורה של מישל מלצר לגזור את החוגר בבסיס גלילות ולעשות צעד ראשון בחיי האזרחות המרגשים.

ספיר אלגרבלי המהממת חגגה השבוע את יום הולדתה, ולא יכולנו שלא לברך אותה בשפע של ברכו,ת החל מאושר ועושר ועד פרנסה ובריאות. עד 120!

צילום פזית גואטה

פסטיבל ״חלון לים התיכון״ הביא עשרות אלפי מבקרים ליהנות מהמוזיקה ואווירת יום העצמאות, ובהם גם משפחת אוחיון הענקית.

אחד האמנים היחידים בפסטיבל שהזמין את אוהדיו להצטלם איתו הוא סטפן. וכן, הוא עשה את כל שורת הבמה מהתחלה ועד הסוף.

לא באמת יש לנו מה לספר לכם על מה שהיפהפייה גלית גלמן עשתה במהלך סוף השבוע, אבל לא יכולנו באמת לשבת בחיבוק ידיים ולהתעלם מהתמונה הזאת, אז שמנו אותה כדי שתבינו אותנו, או כמו שאומרים: תמונה אחת שווה אלף מילים.

שרי יחזקאל יצאה לחגוג את יום הולדתו של בעלה מאיר בבית מלון כרמים בירושלים. ואחרי שיצאו יחד עם הילדים (כבר מבוגרים) לארוחה חגיגית, גם פגשו במלכה של המוזיקה הישראלית, ריטה.

אה, ובאותו מעמד הצלם—מפיק אריק ג’ורנו הצטלם עם אחד, אייל גולן. מי צילם? המנהל האישי של הזמר, בני פרץ.

די—ג׳יי רענן ביטון מגיע לבר ליגל בערב חמישי הקרוב לתת בראש עם סט קיצי מטורף ועם האווירה מחשמלת של חוף הים האשדודי.

הרכש החדש של בר השלומפר הוא הברמן שי פחימה. מעבר לזה שהוא מקצוען אמיתי עם ניסיון מתל אביב, הוא בחור עם אנרגיות ריקוד אין סופיות ואפילו מדביק את הבליינים בשמחת חיים.

תגידו מזל טוב ליעל חג’ג’ שהשתחררה השבוע מצה”ל על רקע מה שהיה הבית שלה בשנתיים האחרונות, ואנחנו לא מדברים על קומת האוכל. אז התמונה הייתה כל כך מדוברת עד כדי כך שהיא זכתה לשיתוף בעמוד של פז”ם. אנחנו כמובן נאחל לה בהצלחה באזרחות!

תגידו טוב לתהילה כהן, שבקרוב מאוד תתחתן עם בחיר לבה אסף קרמיזי. השבוע היא ערכה את מסיבת הרווקות שלה יחד עם החברות הקרובות. לא הצלחנו להתגנב, אבל השגנו לכם תיעוד.

לאחר ריצה זוגית של תשעה קילומטרים שרית וחיים בנוז עשו הפסקה בקפה ג׳וליה, ובה הם נהנו מקפה מפנקת ובריזה קיצית מגניבה.

מבזק חגיגות פוליטי: הסב הגאה והמועמד לראשות העירייה רוני מהצרי זכה להיות סנדק בברית המילה של נכדו – ויקרא שמו בישראל: עוז אליה. ברק חדריאן, הפוליטיקאי בפוטנציה, חגג יום הולדת עם חברים קרובים. ואילו המועמד החביב לראשות העירייה ישראל זיו ציין יום הולדת עם עוגה, אחיות ואחייניות. המדור מאחל מזל טוב לכולם וכמובן בהצלחה.

אחרי הכנות רבות ותקופת הכנה ממושכת ומפרכת ביום שני הקרוב במשכן לאמנויות הבמה ייערך טקס מלכות היופי השנתי שמארגן הצלם האחד והיחיד אורי קריספין. אנחנו נהיה שם, ואתם?

קרן אהרון הפכה לליצנית-אמנית הבית של מתחם ביג פאשן אשדוד בקיץ הזה. ביום רביעי היא תעשה עוד פעם אחת שמח לילדים ולהורים, רגע לפני שחוזרים לגן ולבית הספר. קרן מוסרת שיהיה אש ולא כדאי לאחר: שעה 17:30, תדייקו.

צילומים פבל, אורי קריספין, פזית גואטה, אבזוב ראובן, יח"צ, אלבום פרטי, אינסטגרם, פייסבוק

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר