קיץ, שמש, ים ומטקות

הרכלנים

פבל טולצ'נסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 16.8.18 12:12

     

אורפז אלימלך לוקחת חופש מהצבא ומהעבודה ופשוט נהנית מהבריכה בסווט סטאר. כמובן שהיא שומרת על השיזוף.

רגע לפני החתונה המדוברת של השנה, גייל מיכאלי שלנו המריאה לבוקרשט שברומניה לחגוג רווקות פעם אחרונה. על אף העובדה שהיא עושה כיף חיים ונהנית מכל רגע, ציפור לחשה באוזנינו שהיא מתגעגעת לארוס שלה. לקורא אלון אליהו שלום!

יאיר חנונה חוזר לעבודה לאחר חופשה משפחתית ולא נותן לאף שיערה לברוח.

לין סבן לוקחת חופשה ומגיעה עד אוקראינה כדי לעטוף את עצמה בקצת קדושה יהודית.

לי שוקרי ואריאל עמרם משקיעים בזוגיות ומגיעים עד לניקוסיה לשופינג, ים ובילויים.

לחגוג יום הולדת זה תמיד דבר כיף, אבל לעשות את זה בחופשה מפנקת בחו’’ל עם האישה שלצדך זה כבר ליגה אחרת לגמרי. אז מכל הלב נאחל מזל טוב לד"ר רדיו דרום, האחד והיחיד רפי דיבונו, שהמריא לבאטומי שבגיאורגיה עם אשתו אור. עד 120!

מי שיוכלו לפגוש אותם שם אלה האחיות אזולאי, ובראשן קרן אור, העיתונאית המיתולוגית של "סקופ", שיצאה יחד עם אחיותיה סמדר, דגנית, מירב וענת לטיול אחיות מגבש ומהנה בבאטומי.

האנשים הבאים. באמת אין צורך להציג לכם אבל בכל זאת נספר לכם שיוסי פרטוק ורוז’ה חטב ניצלו את השבת החמימה והשקטה לביקור אצל החבר היקר, האיש והסיגרים פרוספר אזגי. אזגי כמובן פינק אותם כהרגלו כיד המלך, וכמובן הוסיפו טבילה בבריכה.

עונת הקיץ בשיאה, ויחד איתה הספורט הישראלי משחק המטקות ממלא את כל חופי אשדוד.

תמונה אחרונה מטיול ברחבי ארה״ב של מישל טסקיר, והנה היא כבר נוחתת בארץ.

סופי קלושן מציגה גזרה חדשה ודקיקה במיוחד ובנוסף גם שינוי תסרוקת.

יניב נחמני, אמן ומפיק מוזיקאי, מציג את היוגה המוזיקלית הרגועה, שווה לבוא ולהירגע.

עדי אנטבי, אמנם לא בחופש, אבל ביום סידורים ממש צפוף לקראת החתונה הקרבה ובאה.

אפילו עד קנדה האשדודים הגיעו, והנה קסניה אפטסקי מציגה ארכיטקטורה מהממת.

רגע לפני פתיחת העונה המאמן והשחקן מוטי אטדגי זנח את הדבר השני הכי אהוב עליו בעולם — הכדור — בשביל הדבר הכי הכי אהוב עליו בעולם — אשתו. אטדגי יצא השבוע יחד עם אשתו שיר לחופשה מפנקת בפיליפינים, והיינו חייבים להראות לכם כמה יפים הם.


רגע לפני תחילת חודש הרחמים והסליחות הזמרת האהובה עלינו יובל דיין יצאה להתפלל על קברה של רחל אימנו יחד עם אימה רחל ואחותה עדי, ואנחנו כמובן מקווים שהתפילות יתגשמו (אינסטגרם).

חודש לפני הגיוס שיר ראופר לא מפספסת יום שמשי ויורדת לחוף ליהנות מהשמש החמה

שירן דהן אוכלת גלים בקלות וזאת בזכות בית ספר לגלישה שאף אותו היא מנהלת בחוף לידו.

צילום: שרונה גוטמן

והפעם חופשה תאומה.התאומות פיאנה וענת דנילובסקי לקחו פסק זמן מהאימונים הקשים וטסו עד סנט פטרסבורג ליהנות מזמן איכות.

ביום חמישי האחרון רשת משקפי שמש וראייה ״אירוקה״ השיקה את סניפה החדש בקניון הסיטי, ומי באה למדוד משקפיים? האחת היחידה תום בר-אמר.

האב מיכאל והבן אליאור תורג׳מן נתפסו בצילום מפחתי תוך כדי עבודה ותיעוד אירועים.

אורי סורניקו, בן 25, מאמן כושר ופארקור, ניסה את מזלו בתחרות "הנינג׳ה". תנו כבוד לספורטאי מקומי!

האירוע המדובר ביותר בישראל הוא ללא ספק בת המצווה של אלין גולן, הבת של אייל גולן ואילנית לוי. וכמובן שגם לו יש זווית אשקלונית, והיא אלמוג ומיתר משלי שעמדו מאחורי האטרקציה הכי שווה לאורחים: בלוקי עץ עם התמונות שלהם. ולאלמוג נשארה תמונה עם המלך למזכרת.

אז בין תחרות לתחרות האצנית מספר אחת בישראל דיאנה ויסמן מנצלת כמה רגעים של מנוחה מהאימונים בשביל ליהנות מרחובותיה היפים של בירת גרמניה, ברלין. כאן היא על רקע אלכסנדרפלאץ.

אחרי שהספיקה לצעוד על המסלול בשבוע האופנה האחרון, אלונה נאומוב הדהימה את כולם כשעלתה לשיר בתכנית "אביב או אייל" אף על פי שהיא חולה בניוון שרירים. נאומוב מאוד הרשימה את השופטים, אך לצערנו היא לא עברה את מבחן הקהל, אבל ללב של כולנו היא נכנסה ובענק.

לא יכולנו להישאר אדישים לאהבה שמפגינים המאורסים הטריים עדן סבן ואדם טל. ולמה אנחנו צריכים בכלל? הרי בכל זאת מדובר בזוג הכי יפה בביצה המקומית, ואנחנו מחכים בקוצר רוח לרגע המיוחל.

תגידו מזל טוב לאבירם בן דוד ולאורטל אדרי שהתארסו בסוף השבוע האחרון. בן דוד, שידוע כבן זוג אוהב החליט שהגיע הזמן, לקח את אורטל ולעיני החברים והמשפחה כרע ברך והציע לה להינשא לו, והיא מיד זינקה עליו. מזל טוב!

לא נסגור את המדור לפני שנברך את ילדי יום ההולדת, תומר רסד ויעקב וילנסקי, שחגגו השבוע את יום הולדתם. המדור שולח צרור ברכות ובטוח שהשנה החדשה תאיר לכם פנים ותיתן לכם הרבה אושר ואם אפשר גם קצת עושר.

צילומים: פבל, שרונה גוטמן, יח"צ, אלבום פרטי, אינסטגרם, פייסבוק

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר