מגיע לאשדוד. הבראן (צילום דוברות המועדון)

קשר הצעירה של צרפת לשעבר חתם במ.ס אשדוד

הקשר הצרפתי פבריס הבראן שגדל במועדון הפאר הצרפתי פאריס סן ז'רמן וסומן כהבטחה גדולה בצרפת מגיע לאשדוד. הבראן: "אני מקווה שאוכל להביא את היכולות שלי לידי ביטוי ולעזור לקבוצה להפגין כדורגל אטרקטיבי"

פורסם בתאריך: 15.8.18 17:51

     

לפני זמן קצר הגיעו מ.ס. אשדוד ומאוריציו פלנקאוסקס להבנות על שחרורו של השחקן מהקבוצה. הנהלת המועדון מבקשת להודות לשחקן על תרומתו לקבוצה במהלך שלוש העונות האחרונות.
במקביל, הצרפתי רומאן הבראן הצטרף למ.ס. אשדוד באופן רשמי וסופי. לפני זמן קצר חתם רומאן הבראן, הצרפתי בן ה-24 על חוזהו והצטרף רשמית לשורות מ.ס. אשדוד.

הבראן, שיכול לשחק במגוון תפקידים בחוליית ההתקפה, ניחן במהירות גבוהה ושליטה פנומנלית בכדור, מה שהופך אותו לשחקן מסוכן מאד באזור רחבת ה-16 של היריבות.
הבראן הגיע בגיל 9 לאקדמיית הכדורגל המפוארת של פריז סן ז'רמן ובשורותיה למד את כל יסודות המשחק. כבר מגיל צעיר סומן כהבטחה ואף הצטרף לסגל הרחב של הקבוצה הבוגרת תוך שהוא מוזמן לנבחרת הצעירה של צרפת (U21) בשורותיה שיחק 5 משחקים רשמיים וכבש שער אחד.
הבראן שיחק במשך 4 עונות בקבוצת המילואים של פ.ס.ז', כאשר בתווך הושאל לסושו ולבאל מהליגה הצרפתית השניה.
בעונה החולפת עבר למועדון הפאר הבלגי אנטוורפן, אך עקב חילופי מאמנים מצא את עצמו מחוץ לתכניות לעונה הקרובה.
באמצעות סוכנו סטיבן כהן הגיע לאשדוד, וכאמור חתם על חוזה ויצטרף מייד לסגל של בובי מילבסקי. עם חתימתו אמר: "שמעתי רבות על אשדוד שזה מקום חם ומשפחתי. אני יודע שבונים פה קבוצה צעירה ונמרצת ואני מקווה שאוכל להביא את היכולות שלי לידי ביטוי ולעזור לקבוצה להפגין כדורגל אטרקטיבי שילהיב את הקהל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר