עיר הבירה תרבות אשדוד

? תוסס ומתבשל באשדוד: פסטיבל הבירה מגיע העירה ?

פסטיבל הבירה חוזר למתחם הצעירים במרטין בובר עם בירות ומופעי מוזיקה שלא תשאיר אתכם יושבים - יומיים עם שלל הופעות של אמנים ומוזיקאים מהמובילים בישראל .האירוע נערך במסגרת אירועי קיץ ישראלי בעיר, הכוללים מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות, ספורט, מחול ועוד

פורסם בתאריך: 14.8.18 21:01

     

תראו מה חוזר לאשדוד – פסטיבל "עיר הבירה" של גולדסטאר כולל מתחמי פעילות חווייתיים שנבנו במיוחד עבור האירוע, ביניהם: beer garden, שדרת דוכני מזון, כל זה לצד תמהיל מוסיקלי של מיטב האמנים במוזיקה הישראלית.

עיר הבירה במתחם בובר

ביום המופעים הראשון (יום רביעי, 22.8) יופיעו אהוד בנאי וכנסיית השכל במופע המשותף-החיבור הטבעי וההרמוני בין היוצר הוותיק לאחד מההרכבים החשובים ביותר שקמו כאן: אהוד בנאי, משורר הרוק העברי, וחבר של כבוד בהיכל התהילה של המוסיקה הישראלית, וכנסיית השכל, מההרכבים המרתקים והמקוריים ברוק הישראלי, נפגשים שוב לסיבוב הופעות משותף, ומאחדים כוחות במופע מרטיט וכובש, בו השירים שלהם מתחברים למופע הומוגני והרמוני כאחד. לשני היוצרים רפרטואר עשיר ומפואר בתרבות הישראלית, מה שמבטיח רשימת שירים מרתקת וביצועים עוצמתיים ומרגשים לשירים: טיפ טיפה , תגידי שטוב, עגל הזהב, תנו לי לשתות, עיר מקלט, ידיים למעלה, רחוב האגס 1, איך זה מרגיש, פלורנטין, היינו עושים אהבה, עבודה שחורה דוד ושאול למיה יש אקדח, ועוד רבים וטובים.

אהוד בנאי וכנסיית השכל

לדבריו של אהוד בנאי: "בשנת 2000 נפגשנו לסיבוב של כמעט שנה, הייתה שם הרבה תשוקה , קסם, רוח ואנרגיה טובה, החיבור בנינו היה טבעי לגמרי, 16 השנים שעברו הביאו געגוע לעשות שוב סיבוב משותף כזה. אני מרגיש שיש משהו משותף במקורות המוזיקליים שלנו, אני עם השילוב של המקצב הפרסי ורוק בריטי פוגש את המקצב המרוקאי עם השפעות של רוקנרול מערבי. כנסיית השכל זו להקה שחודרת ללב, חבורה אמיתית, להקה אמיתית."

 

"חברי 'כנסיית השכל' סיפרו: "הפעם הראשונה שהכרנו הייתה בפסטיבל השלום בשדרות אי שם בשנות ה-80, באנו לראות הופעה של אהוד והפליטים, זו הופעה שהשפיעה עלינו מאד וגרמה לנו לרצות להקים להקה. מהאירוח הראשון הכול התחבר בצורה אורגנית וטבעית עבורנו. הסיבוב המשותף בשנת 2000 היה חוויה מדהימה מוסיקלית ואישית והזיכרונות הטובים ממנו הובילו לרצון המשותף להתחבר שוב. אהוד הוא אמן יחיד מסוגו והוא מהלך קסם על הקהל. בזמן אחר, היינו יכולים לגמרי להקים להקה ביחד."                                                                                                          

מופע נוסף הצפוי ביום המופעים הראשון הוא של להקת אתניקס, הלהקה "הכי ישראלית", הלהקה ששיריה הפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית, חוגגת 30 שנות עשייה מוסיקלית ויוצאת במופע חדש מרהיב וייחודי. אין ספור מחמאות נאמרו על הלהקה המעולה הזו שאין כל ספק שהיא ראויה לתואר הלהקה הכי ישראלית שהייתה כאן, עם הפופ מרובה ההשפעות ועם המוזיקה שמשקפת את הישראליות במיטבה כבר 30 שנה ברציפות. אפשר לומר שמדובר ביצרני הלהיטים הגדולים ביותר שקמו לנו מאז ומתמיד והזמן רק הולך ומשביח את הלהקה ויצירתה. הלהיטים הגדולים שכתבו לעצמם ולאחרים הפכו לקלסיקות ישראליות ומהוות את הבסיס להצלחתה של הלהקה לאורך השנים, ביניהם: מתי לחזור, ציפור מדבר, קטורנה מסאלה, כתם הפרי, תותים, עכשיו אני בבית, ג’סיקה, שיר ישן, ב.מ.וו שחורה, האהבה תנצח, היא לא תשוב, שניים שניים, כי החיים כל כך יפים, יש אלוהים ועוד.

אתניקס-תמונת-יחצ

ביום המופעים השני (יום חמישי, 23.8) צפוי מופע של עברי לידר מהאמנים החשובים, והמשפיעים ביותר במוזיקה הישראלית, זמר, מלחין, מפיק מוסיקלי ויוצר מוערך ועטור פרסים פרץ לעולם המוסיקה הישראלי בסערה לפני כ-20 שנה ומאז מכר למעלה מחצי מיליון עותקים מאלבומיו. עד היום הוציא לידר 7 אלבומי אולפן- כל  אלבומיו של עברי מכרו אלפי עותקים וכולם הגיעו למעמד של אלבומי זהב ואלבומי פלטינה. הרדיו לא מפסיק לנגן את שיריו והוא נחשב לאחד ממושכי הקהל הגדולים בישראל. הטקסטים אותם כותב לידר מוערכים מאד על ידי מבקרי ספרות נחשבים ובשנת 2001 הוא אף זכה בפרס תמלילן השנה של אקו”ם. הופעותיו של לידר מלאות באנרגיה ואווירה טובה. הוא נאמן למעריציו והם מצידם מחזירים לו אהבה.

 

עברי לידר.צילום-שלומי פינטו

מופע נוסף של אביב גפן, מהיוצרים הגדולים בישראל בשני העשורים האחרונים, עם שירים אותם כתב והלחין עבורו ועבור זמרים אחרים, יחד עם הפקות מוזיקליות מצליחות-אביב נחשב לאחד מזמרי הרוק והיוצרים הגדולים בתעשייה המוזיקה בישראל. את המופעים  ישלימו דוכני בירה משלל סוגים ומאכלי רחוב מתאימים.

אביב גפן

פסטיבל הבירה באשדוד : יום רביעי, 22.8 החל מהשעה 20:00 מופע  של להקת 'אתניקס' והמופע המשותף לאהוד בנאי ול"כנסיית השכל'. יום חמישי, 23.8 החל מהשעה 20:00, מופעים של עברי לידר ואביב גפן .

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר