גדולה מהחיים. אמבר

סוף עצוב: אמילי אמבר הלכה לעולמה

דוגמנית ליום אחד: אמילי אמבר התמודדה עם מחלת הסרטן בגבורה. לאחרונה ביקשה להגשים חלום ובתי עסק רבים באשדוד התגייסו מיד למטרה ויחד עם הצלם אורי קרסיפין ועמותת "רחשי לב" העניקו לה יום פינוק אמיתי. אך היום התבשרנו על הסוף המר. יהי זכרה ברוך

פורסם בתאריך: 29.7.17 22:41

     

רק לפני שבוע סיפרה ל"כאן דרום" רחל לוגסי מעמותת "רחשי לב" האשדודית על ההפקה להגשמת חלומה של אמבר: "אמילי בת ה-14 חולת סרטן היא גיבורה אמיתית עם רצון עז לחיות. אמילי תושבת מודיעין הפכה מזמן לבת בית בעיר אשדוד. לפני כשנה התארחה בעיר ליום כיף מהסרטים… עם מיטב הפינוקים שהעיר אשדוד יודעת לפנק. והשנה זכינו שוב לארח את אמילי .. אמילי כל כך נהנתה מהחוויה ומכמות האהבה שניתנה לה ..החליטה שגם הפעם היא רוצה להגיע אלינו .. לקחת פסק זמן מהטיפולים מהכאבים".

אך היום התבשרנו שהיא נפטרה. "המחלה הארורה לקחה לנו יהלום מלוטש איכותי ויפיפה, אמילי אמבר בת 14 הלכה לעולמה אחרי התמודדות ארוכה עם המחלה חשוכת המרפא הזו", נפרד אורי קריספין צלם המערכת, שליווה אותה בשנים האחרונות.

 

ימי הכיף של אמבר. צילום: אורי קריספין

"לפני כשנה", הוסיף, "פנתה אלי רחל לוגסי מעמותת רחשי לב למען ילדים חולי סרטן וביקשה לארגן יום כיף לאמילי, חלומה של אמילי היה להתלבש ולהתאפר כמו דוגמנית וכמובן גם להצטלם. המאפרת דמילה גרין ממאק במתחם הביג דאגה לאיפור, הסטודיו של מוטי שרביט פינק בציפורניים ועוד המון פינוקים, אייל זיקרי מגליתה בביג פאשן אשדוד העניק לה בגדים במתנה, טיפים איך לעמוד מול המצלמה היא קיבלה מאשתי שתחיה מעיין ומיד אחרי הצילומים עידן 2000 נתן לה להרגיש נסיכה בממלכת הצעצועים שלו והיום נחתם בארוחה מפנקת בקפה לנדוור. אמילי חזרה הביתה מרוצה, שמחה ומאושרת.

לא מזמן המצב הדרדר ושוב פנו אליי מהעמותה אם אפשר בימיה האחרונים להחזיר את החיוך המקסים על פניה. מנכ״ל מלון לאונרדו פלאזה באשדוד קובי הצואל אירח אותה בדיוק כמו נסיכה מהאגדות, אלביליה תכשיטים פינקו אותה בכל מה שהיא רק רצתה, מנהלת השיווק של קניון הסימול אדווה הראל מבלי לחשוב פעמיים דאגה יחד עם בעלי עסקים בקניון (מגנוליה, האפי מאן, צומת ספרים, תן חיוך, sweet girl shop) שאמילי לא תפסיק לחייך. לפני מספר ימים אמילי ביקשה ממני להודות לכל מי שהעניק לה וגרם לה לחייך ולהרגיש למרות הכל הכי טוב שרק אפשר. אמילי אמבר היקרה נוחי על משכבך בשלום, זכיתי להיות במחיצתך, לצחוק איתך, לדבר איתך בטלפון ולצלם אותך את גדולה מהחיים תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים. משפחת אמבר – תנוחמו מהשמיים".

לוגסי אמרה לפני שבוע: "בזכות אנשים טובים באמצע הדרך גיבשנו שני ימי כיף לאמילי שכללו שהות בסוויטה נשיאותית תודות למר קובי מנכל לאונרדו אשדוד ועוד ים פינוקים. וכל זה כמובן בניצוחו של אורי קריספין האגדי. כשפניתי איליו אז היה ברור שהרבה בעלי עסקים ירתמו למשימה. כמתנדבת בעמותת רחשי לב מזה שמונה שנים אציין שיש לנו במה להתגאות באנשים של עירנו. רחשי לב היא עמותה מאשדוד הפעילה בבית חולים תל השומר ואיכילוב, עמותה שמלווה את הילדים והמשפחות בשעות הקשות של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, נותנת מענה לכל הצרכים הן של הילד והן של המשפחה, החל מרגע הידיעה ועד ההחלמה. ולפעמים גם בסיום פחות שמח. אמילי הפכה לחלק בלתי נפרד מהפעילות של העמותה ובכלל לחיבור שלה עם כל אחד שפוגש בה ומוקסם מהנסיכה הזו".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר