ערב חגיגי: עופר צחר, גלבר וצילקר, בהשקת המטה אמש. צילום: מטה גלבר
ערב חגיגי: עופר צחר, גלבר וצילקר, בהשקת המטה. צילום: מטה גלבר

צילקר בפתיחת קמפיין גלבר: "באנו חושך לגרש"

באירוע חגיגי של פתיחת המטה שלה גלבר אמנם לא התחייבה במפורש שתרוץ עד הסוף, אך הבטיחה לפעיליה שלא תאכזב אותם. "ננסה להגיע למועמד מוסכם שאינו לסרי ואנו בטוחים שזו תהיה גלבר", נמסר מהמטה שלה

פורסם בתאריך: 1.8.18 12:09

     

באווירה חגיגית, תחת הסלוגן "יחד עד לניצחון", בקביעת מזוזה ובנוכחות של כ-250 פעילים מתנדבים נחנך אמש מטה הבחירות של הלן גלבר, שממוקם באולם מול חוף מי עמי.

למקום הגיעו עשרות פעילים נוספים אך מאחר והמקום היה צר מלהכיל את כל מי שביקשו להשתתף הם נאלצו לחזור כלעומת שבאו. האירוע, אותו הנחתה אילנה בן לולו, בעבר עובדת עירייה בכירה שהבהירה כי הערב מוקדש לפעילים, נפתח כשהנוכחים קיבלו את פניה של גלבר בשירה אדירה של ג'ינגל קצבי וקליט, שאת מילותיו כתב שמוליק דואק והקליט ועיבד אסף סבג, כשהם מצטרפים לזמרת נופר אקווה.

הרעיון המרכזי בג'ינגל הוא כי יחד עם גלבר בראש, יוביל לשינוי שיעשה טוב לאשדוד. ראשון הדוברים היה דואק – פעיל חברתי מוכר, שסיפר על סיועה לאורך שנים של גלבר שהיתה חברת המועצה היחידה שגילתה מעורבות, ליוותה וייעצה בנושאים שונים אותם הניחו לפתחה.

צילום: מטה גלבר

צילום: מטה גלבר

הדובר השני, מועמד חדש ברשימה שלדבריו מקומו בה עדיין לא נקבע, היה עופר צחר (41) , תושב רובע ט"ו שנמנה על מובילי מאבק תושבי הרובע נגד החלטת העירייה להקים בליבו מגדלי מגורים שיפגעו בצביונו וכן נמנה על מובילי מחאת השבת.

צבי צילקר, שממוקם שלישי ברשימה פתח ואמר: "באנו חושך לגרש"  ובתגובה החל הקהל לשיר במרץ את שיר החנוכה המוכר, שנקטע מידי פעם בקריאה הקצבית "לסרי הביתה", קריאה שחזרה על עצמה מפעם לפעם לאורך כל האירוע.

אחרונת הדוברים גלבר התקבלה בקריאה הקצבית החוזרת "הו הא מי זה בא ראש העיר הבא". " אשדוד לא תהיה עיר של עבריינים שמנהלים אותה ומפחידים את מי שלא חושב כמוהם. זה נגמר", אמרה גלבר שציינה כי מי שרצו לגרום לכך שתסיר את מועמדותה, כשמרחו לה דם על שער הכניסה לביתה ו"בישלו" לה הקלטות על שוחד לכאורה, לא לקחו בחשבון שהיא עשויה מחומרים אחרים, כלשונה.

 

בתשובה לשאלה האם גלבר מתחייבת לרוץ עד הסוף, נמסר הבוקר מהמהטה שלה: "היא תישב על כסא ראש העיר ב31.10. השאלה מגוחכת. ננסה להגיע למועמד מוסכם שאינו לסרי ואנו בטוחים שזו תהיה גלבר כי היא בעלת הסיכויים הטובים ביותר. אנחנו לא מתרשמים מכל מיני שטויות שעסקנים שגם עוסקים בתקשורת קוראים להם סקרים. סקרים זה מוצר מדעי עם כללים נוקשים ולא מה שחבורת עסקנים מציגה שזה סקר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר