כנס של כצנלסון בתקופת מערכת הבחירות. למצולמים אין קשר לידיעה. צילום: דוברות מטה כצנלסון ואשדוד ביחד

כצנלסון משיב ללסרי: "אשדוד עייפה ממניפולציות"

המועמד לראשות העירייה שמעון כצנלסון משיב להאשמות המרומזות שהפנה כלפיו ד"ר יחיאל לסרי אמש בנאומו בהשקת קמפיין הבחירות שלו

פורסם בתאריך: 31.7.18 16:37

     

המועמד לראשות עיריית אשדוד שמעון כצנלסון מגיב לביקורת שמתח עליו, אמנם בצורה מרומזת ובלי לנקוב בשמו, ד"ר יחיאל לסרי אמש בנאום שנשא בהשקת קמפיין הבחירות שלו. לסרי דיבר בין השאר על מי שמנסה לפלג ולשסות את הציבור האשדודי כדי לקטוף את הקולות והמנדטים.

צילום: פבל

לסרי אמש בבהשקת המטה שלו. צילום: פבל

"הוא ביקש מהציבור באשדוד לתת בו אמון בפעם השלישית", אומר היום כצנלסון בתגובה, "ובקשה זו משקפת את היותו מנותק לחלוטין מהשיח הציבורי. לבקש אמון מציבור בו בגדת? זהו זלזול באינטליגנציה של התושבים באשדוד, הציבור כבר לא מאמין שדבר מה ישתפר, אלה רק ילך ויחמיר.

"תושבי אשדוד", הוסיף, "רוצים קאנטרי, פארק מים, אוניברסיטה, עיר מודרנית ופתוחה, בזמן שלסרי, מנגד, שואף לשוב לימי הביניים החשוכים, על ידי שימור הסטטוס קוו לפי ראות עיניו, לא בסובלנות כלפי שני צידי המטבע, אלא לטובת סקטור אחד בלבד שבא לידי ביטוי בסגירת מקומות בילוי ומתן יד לכפייה דתית, כפי שנאמר על ידי שרת המשפטים איילת שקד: 'ראש העיר של אשדוד החליט ללכת עם החרדים מי שצריך לבוא איתו בחשבון זה תושבי אשדוד בקלפי'.

 

כצנלסון: "מיצינו, תושבי אשדוד הביעו את דעתם, כך מראים הסקרים בהם 19% בלבד רוצים את לסרי, בדיוק אותו הסקטור החרדי. אנחנו רוצים לצעוד קדימה, לפעול למען הצעירים, להשאיר אותם באשדוד, עיר שכיום תופסת את המקום השני בהגירה שלילית בישראל כתוצאה מניהול כושל של ראש העירייה. השאלה המתבקשת כאן היא על איזה אמון מדובר? הוא כבר לא קיים, אשדוד עייפה ממניפולציות זולות. העיר זקוקה לראש עיר שיעריך ויכבד את תושביו ויבין שהוא עובד למען ולא ההפך".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר