פתח חזית עם הטורקים. יצפאן בסרטון השלישי. הפקה: עיריית אשדוד
פתח חזית עם הטורקים. יצפאן בסרטון השלישי. הפקה: עיריית אשדוד

רק לא תקרית דיפלומטית: יצפאן צוחק גם על ארדואן

בסרטון השלישי בקמפיין של עיריית אשדוד על תכנית התחבורה הירוקה, אלי יצפאן המגלם את "טובי בן-טובים" תושב אשדוד שמקטר על מצב הכבישים ובכלל, עושה דאחקה על חשבון מנהיג טורקיה

פורסם בתאריך: 30.7.18 13:16

     

הסרטון השלישי שעלה לאוויר במסגרת מסע ההסברה עבור תכנית התחבורה הירוקה באשדוד עוסק בפיתוח התשתיות. גם הפעם כמו בסרטונים הקודמים בקמפיין הכוכב הוא טובי בן-טובים, תושב אשדוד שאוהב לקטר ואותו מגלם הקומיקאי אלי יצפאן.

בסרטון החדש יצפאן צוחק גם מהטורקים ומנשיאם רג'פ טאיפ ארדואן. על רקע היחסים המעורערים בלאו הכי בין ישראל לטורקיה ספק אם הדבר ישפיע, אך סביר שבטורקיה לא מאוד יאהבו את הדאחקה, המשעשעת יש לומר, על חשבונם.

קבלו:

ארדואן. צילום: איי.פי

בשבוע שעבר החלה עיריית אשדוד בפרסום של קמפיין הומוריסטי על מיזם התחבורה "הגל הירוק" (REWAY) בכיכובו של השחקן אלי יצפאן. מדובר בסדרה של ארבעה סרטונים שעד כה עלו לאוויר שלושה מהם.

יצפאן מגלם בהם דמות בשם טובי בן-טובים, תושב אשדוד, שאוהב לקטר על הפקקים ועל הסבל הנגרם לו ולאחרים בעקבות ביצוע העבודות בכבישי העיר.

הנה שני הקליפים הקודמים (ראשון – על הפקקים, שני – תחנות חכמות):

בעיריית אשדוד מציינים שהמימון לקמפיין, סך הכל 220 אלף שקל, הוא מכספי משרד התחבורה במסגרת המימון של הפרויקט כולו.

על הקמפיין החליטה ועדת היגוי שמרכזת את סוגיית ההסברה והפרסום, בראשותה של המשנה למנכ"ל דינה בר אולפן. בעירייה מציינים שמי שכתב את הטקסטים לסרטונים הם יצפאן והצוות שלו.

היו שאהבו את הסרטונים, אך היו שפחות. יש תושבים שטוענים שהקמפיין המדובר עושה מהם צחוק וכי אכן יש עדיין פקקים בעיר, גם אם פחותים מאשר בתחילת ביצוע העבודות.

פרויקט התחבורה הירוקה באשדוד נאמד בכחצי מיליארד שקל וממומן מתקציב משרד התחבורה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר