יצפאן מתוך הסרטון הראשון. הפקה: עיריית אשדוד
יצפאן מתוך הסרטון הראשון. הפקה: עיריית אשדוד

עלות קמפיין יצפאן: 220 אלף שקל

הקמפיין כולל ארבעה סרטונים, עד כה עלו לאוויר שלושה, כאשר האחרון צוחק גם מארדואן. המימון נעשה במסגרת מיזם התחבורה "הגל הירוק" REWAY מכספי משרד התחבורה

פורסם בתאריך: 29.7.18 18:01

     

בשבוע שעבר החלה עיריית אשדוד בפרסום של קמפיין הומוריסטי על מיזם התחבורה "הגל הירוק" (REWAY) בכיכובו של השחקן אלי יצפאן. מדובר בסדרה של ארבעה סרטונים שעד כה עלו לאוויר שלושה מהם.

יצפאן מגלם בהם דמות בשם טובי בן-טובים, תושב אשדוד, שאוהב לקטר על הפקקים ועל הסבל הנגרם לו ולאחרים בעקבות ביצוע העבודות בכבישי העיר.

בעיריית אשדוד מציינים שהמימון לקמפיין, סך הכל 220 אלף שקל, הוא מכספי משרד התחבורה במסגרת המימון של הפרויקט כולו.

על הקמפיין החליטה ועדת היגוי שמרכזת את סוגיית ההסברה והפרסום, בראשותה של המשנה למנכ"ל דינה בר אולפן. בעירייה מציינים שמי שכתב את הטקסטים לסרטונים הם יצפאן והצוות שלו.

היו שאהבו את הסרטונים, אך היו שפחות. יש תושבים שטוענים שהקמפיין המדובר עושה מהם צחוק וכי אכן יש עדיין פקקים בעיר, גם אם פחותים מאשר בתחילת ביצוע העבודות.

הסרטון הראשון – פקקים (צילום והפקה: עיריית אשדוד):

הסרטון השני – תחנות אוטובוס חכמות (צילום והפקה: עיריית אשדוד):

הקמפיין כולל ארבעה סרטונים, עד כה עלו לאוויר שלושה.

הנה השלישי  (צילום והפקה: עיריית אשדוד):

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר