השקת המטה של תנועת אשדודים. ארכיון. צילום: אלכס פנוב
השקת המטה של תנועת אשדודים. ארכיון. צילום: אלכס פנוב

רחוב רוגוזין: האשדודים פתחו את המטה

בתנועה מאמינים שהם יהיו הפתעת הבחירות ויצליחו לשנות את פני הפוליטיקה המקומית

פורסם בתאריך: 4.7.18 08:01

     

ברחוב רוגוזין נפתח אמש באירוע חגיגי מטה הבחירות של תנועת אשדודים בראשות יניב קקון.

"בשש השנים האחרונות, עבדנו יחד, אגדנו תושבים רבים מכלל הקהילות והשכונות שונות שמרכיבות את אשדוד לכוח משותף וחזק", אמר קקון והוסיף: "צמחנו להיות תנועה שניצחה בקמפיינים לרווחת תושבי אשדוד, תנועה שמילאה בעשייה חברתית את כל שכונות העיר, יחד עם התושבים. תנועה שצמחה מלמטה והתחזקה בכל יום שעובר לטובת שינוי המציאות. שש שנים שלא חיכינו שיתנו לנו, 6 שנים שהתכוננו לרגע הזה, בו אנחנו התושבים, אנחנו הריבון ואנחנו לוקחים אחריות על העיר האהובה שלנו".

צילום: אלכס פנוב

צילום: אלכס פנוב

זו הייתה יריית פתיחה מוצלחת לתנועת אשדודים. לדברי אנשים שהשתתפו באירוע, שינוי ותקווה הורגשו באוויר. בבחירות הקודמות התנועה התקרבה לאחוז החסימה אך לא הצליחה להיכנס למועצה. הפעם, מאמינים שם, שיצליחו לזכות ביותר ממושב אחד.

"תושבי אשדוד הם השותפים הטבעיים שלנו", המשיכה נורית טופז, ראשת מטה צרכים מיוחדים ונשים בתנועה ומספר 3 ברשימת התנועה, "לכן אנחנו יודעים בדיוק לאיזה שינוי העיר זקוקה ובמשך השנים האחרונות עסקנו במחקר בכל הארץ להנגשת הפתרונות הטובים ביותר לצרכים שעולים באופן חזק וברור מהשטח אותם איגדנו לתוכנית, כי תושבי אשדוד – יודעים הכי טוב מה טוב לאשדוד".

צילום: אלכס פנוב

צילום: אלכס פנוב

 

 

 

תנועת אשדודים מורכבת ממאות חברים ומתפקדים ומאלפי תומכים. "אשדוד, יכולה להיות העיר שמסמנת לאן ישראל צריכה לצעוד. עיר עם 99 ארצות מוצא שונות עם עושר תרבותי ואנושי, עם תנאי טבעיים ראשונים במעלה, עם ים פוטנציאל. המטרה והמחויבות שלנו מול תושבי אשדוד, הבוסים הישירים שלנו, היא לשנות את הרכב המועצה לכזו שתצעיד את אשדוד למקום הראוי לה, למקום הראוי לנו", אמרה שני שלפמן, ראשת מטה נוער וחיילים ומספר 4 ברשימה, "את זה עושים רק עם התנועה האזרחית הגדולה ביותר באשדוד והיחידה שיכולה לשנות את הרכב המועצה. זה הזמן להפיץ את המסר, תנועת אשדודים, אנחנו כאן, לוקחים אחריות על אשדוד".

צילום: אלכס פנוב

צילום: אלכס פנוב

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר