לסרי ובין בבימבולנס באשדוד. צילום: עמית וקנין דוברות מדא
לסרי ובין בבימבולנס באשדוד. צילום: עמית וקנין דוברות מדא

את הבימבולנס של מד"א כבר ראיתם?

כלי הרכב החשמלי והקומפקטי מצטיין בעבירות ויכול להגיע במהירות למקום שאמבולנס רגיל מתקשה להגיע אליהם

פורסם בתאריך: 28.6.18 17:34

     

ביום שלישי התקיים בתחנת מד"א באשדוד טקס חגיגי לחנוכת הבימבולנס של מד"א בעיר. האירוע נערך במעמד ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי ומנכ"ל מד"א אלי בין, ובהשתתפות יו"ר המועצה הדתית באשדוד הרב עובדיה דהן, הנהלת מרחב לכיש של מד"א, עובדים ומתנדבים.

הבימבולנס הוא כלי רכב חשמלי, שנועד הוא לקצר את זמן ההגעה שקיים בשימוש באמבולנס ובניידת לטיפול נמרץ ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי ללא עיכובים של דרכים עמוסות או פקקים. זהו חיזוק נוסף ומשופר למערך התגובה המידית של מד"א – הכל כדי לקצר את זמני ההגעה למטופל.

במהלך האירוע סייר לסרי במוקד החירום 101 ונחשף לטכנולוגיות מצילות החיים בהן מד"א משתמש וביניהן, יישומון "מד"א שלי" אשר בלחיצת כפתור מחייג למוקד החירום 101 של מד"א וזאת לצד איתור מיקומו של מזמין האמבולנס ואף מאפשר קבלת סיוע ישיר מהחובשים והפאראמדיקים במוקד באמצעות שיחת וידאו.

צילום: דניאל דרובוסקי דוברות מדא

צילום: דניאל דרובוסקי דוברות מדא

"מד"א הוא מעצמה של הצלת חיים", אמר ראש העיריה. "עיריית אשדוד ומד"א פועלים בשיתוף פעולה הדוק הן באירועים שגרתיים והן באירועי חירום לאומיים כדוגמת עופרת יצוקה, עמוד ענן וצוק איתן. מערך החירום של הארגון, הכולל את מערך המתנדבים המקצועי ביותר, עושה עבודת קודש עבור תושבי אשדוד. אנו גאים על שיתוף הפעולה הפורה עם הארגון ונמשיך להעצים ולהרחיב אותו למען בריאותם של תושבי העיר שלנו", סיכם.

 

 

מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר בטקס: "אנו פועלים במד"א כל הזמן על מנת לצמצם את זמני התגובה לפצועים וחולים ורכב הבימבולנס של מד"א שחנכו היום פה בתחנת מד"א באשדוד הוא עוד נדבך חשוב במאמצים אלו. אני מודה לראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי על שיתוף הפעולה הפורה והמקצועי ועל הסיוע למד"א בכל הנדרש למען משימת הצלת החיים של מד"א בעיר אשדוד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר