זוכי אות רמון: עידו גינזבורסקי עם חולצה לבנה. צילום: אבידן גדעוני, לעמ
זוכי אות רמון: עידו גינזבורסקי עם חולצה לבנה. צילום: אבידן גדעוני, לעמ

עידו גינזבורסקי ממקיף ד' קיבל את 'אות רמון'

האות ניתן לתלמידים מצטיינים ובולטים במנהיגות ובעשייה חברתית. גינזבורסקי סיים השנה את כיתה י"ב ובשנה הקרובה יוצא לשנת שירות בקריית שמונה

פורסם בתאריך: 27.6.18 18:07

     

14 תלמידים מצטיינים ובולטים במנהיגות ובעשייה חברתית עברו בשנה האחרונה מסע בעקבות יומניהם של אילן ואסף רמון.

תכנית "אות רמון" למנהיגות של משרד המדע וקרן רמון למנהיגות מיועדת לתלמידי י"ב מצטיינים שהוכיחו יכולת מנהיגותית ותרמו תרומה יוצאת דופן לחברה ולקהילה לאור מורשתם של אילן ואסף רמון.

התלמידים נבחרו לתכנית לאחר תהליך מיון מכל הארץ מתוך למעלה מ-300 תלמידים, בהם גם עידו גינזבורסקי שסיים זה עתה כיתה י"ב במקיף ד' באשדוד.

גינזבורסקי היה תלמיד בכיתת מופ"ת ונציג במועצת התלמידים. משתתף בפרויקט עתיד במרכז הרצוג ליהדות ומשמש מגשר בין נוער חילוני לדתי.

ייצג את ביה"ס בתחרויות ספורט והקים את נבחרת הכדורסל הבית ספרית. מוביל פרויקטים קהילתיים לצד הדרכה במש"צים. עידו הוא בנם של לימור וסער גינזבורסקי.

זו לא הפעם הראשונה שגינזבורסקי הצעיר מוכתר בפרסים. לפני כמה שבועות הוא קיבל אות הצטיינות משר החינוך ובשנה החולפת גם העפיל לגמר תחרות הנואם הצעיר בארץ.

 

 

 

ביום חמישי האחרון נערך טקס סיום חגיגי לבוגרי התכנית בו הוענקו תעודות סיום, במעמד מנכ"ל משרד המדע פרץ וזאן, מנכ"ל קרן רמון רן ליבנה, דסי בארי מנהלת אגף חינוך על יסודי במשרד החינוך, עו"ד חיים אהרון נציג קרן א.מ.נ, אירית בלקני מנהלת אגף יחסי עבודה בנק דיסקונט וסמנכ"ל משרד המדע רן בר.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


לורן ג'יריס מתיכון ליאו באק בחיפה שהשתתפה בתכנית אומרת כי התכנית גרמה לה לחשוב ולפתח קשרים חדשים: "'לחוות ולשמוע דברים מנקודות מבט שונות וחדשות, לזכות בחברים שללא התכנית לא הייתי פוגשת אותם, חברים שמבינים אותי ואני אותם על אף השוני הגדול".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר