מתוך כרזת מצעד הגאווה באשדוד 6.7.18. צייר: אורן מגורי-כהן
מתוך כרזת מצעד הגאווה באשדוד 6.7.18. צייר: אורן מגורי-כהן

קמפיין לגיוס מימון המונים למצעד הגאווה באשדוד

במצעד השנה ייערך בסימן בונים קהילה, וכדי שהוא יהיה גדול ומרשים יותר מארגניו פונים לגיוס המונים

פורסם בתאריך: 16.6.18 22:36

     

מצעד הגאווה והסובלנות הרביעי באשדוד יתקיים ב-6 ביולי. הפעם מארגניו רוצים לעשות אותו גדול ומרשים יותר והם פונים למי שיכול ומוכן לסייע בתרומה.

לתמיכה בהדסטארט >>

מארגני האירוע אומרים שזה יהיה המצעד "הכי גדול והכי מושקע שנראה באשדוד ובסביבה", וכי גיוס ההמונים "יאפשר להעצים את הבמה המרכזית, להביא מוזיקה איכותית, להכין שלל הפתעות והכי חשוב לשים את מצעד הגאווה האשדודי על המפה".

בדף שפתחו נכתב: "כמה פעמים בשנה יוצא לתושבי העיר לחשוב על נושאים שקשורים לחוסר שיווין ולאפליה שחוות הקהילות הלה"טביות בעיר? בכל שנה מתקיים מצעד עצום בהיקפו בתל אביב וסביבו חלים אירועי גאווה בתרבות, בספורט לעיתים בחינוך, אבל הכי חשוב בבית הנבחרים. המצעד התל אביבי, יש שיחבבו אותו ויש שיחלקו עליו, אבל אין ספק שהוא מהווה נקודת ציון מרכזית בלוח השנה של מי שחווה אפליה יומיומית על בסיס זהות, נטייה והגדרה מינית או/ו מגדרית.

מצעדי הגאווה בערים מחוץ לתל אביב הם בגדר הפתעה כל שנה מחדש. ולא סתם. תכנון והפקת מצעד, מצריכה הרבה מתנדבים, משאבים כספיים וגם לא מעט אנרגיות- אלו חלק מהסיבות שלתדהמתנו לא התקיים מצעד באשדוד שנה שעברה.

כרזת מצעד הגאווה באשדוד 6.7.18. צייר: אורן מגורי-כהן

כרזת מצעד הגאווה באשדוד 6.7.18. צייר: אורן מגורי-כהן

המארגנים מוסיפים ש"הצעדה תחל ברחבת העירייה ותסתיים בחוף הים, זו ההזדמנות שלנו להראות שאנחנו כאן, שזוהי זכותנו להיות מי שאנחנו במרחב ציבורי שאנחנו נבחר ולא רק בתל אביב, שגם העירייה הזאת וגם הרחובות האלה הם שלנו ושלא יאסרו אותנו יותר בארונות, בחדרים או בבית הסוהר של הבושה.

מצעד הגאווה באשדוד, 2016. צילום: אילן אסייג

מצעד הגאווה באשדוד, 2016. צילום: אילן אסייג

השנה צועדים בסימן "בונים קהילה". על ארגון והפקת המצעד אמונים חברי "גאווה אשדודית", ארגון מקומי שניהל את שלושת המצעדים הקודמים בעיר.

השנה שמנו לעצמנו ליעד לגבש את הקהילה בעיר על ידי חיזוק הפעילות של ארגונים להטב"ים שונים והקמת מרכז גאה בעיר שיהיה בית למפגשים וקבלת שירותים שונים לחברי הקהילה".

_____________________________________________________________________________________________________________________________________\

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר